Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Onduidelijke beschrijving, niet alle tel. medewerkers even goed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je de product beschrijving onduidelijk vond en niet tevreden was met de telefonische ondersteuning. We streven naar heldere informatie en uitstekende service. Jouw opmerkingen worden doorgegeven aan de betrokken teams voor verbetering. We verontschuldigen ons voor eventueel ongemak en staan klaar om verdere vragen te beantwoorden. Bedankt voor je begrip en de kans om onze diensten te verbeteren
10 feb 2024
Ik heb de compressor teruggestuurd omdat deze beschadigd aankwam
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Het spijt ons ten zeerste te horen dat de compressor beschadigd bij u is aangekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u een beschadigd product ontvangt. We begrijpen dat dit teleurstellend is en dat u graag een goedwerkend product zou ontvangen. Om dit voor u op te lossen, willen we graag meer informatie verzamelen over de situatie. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Zo niet, dan raden we u aan om dit zo snel mogelijk te doen, zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen om het probleem op te lossen. Als u dat al heeft gedaan, kunt u ons wellicht meer details geven over wat er is besproken, zodat we hier verder op kunnen ingaan en een passende oplossing kunnen bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We streven ernaar om dit voor u recht te zetten en hopen snel van u te horen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
17 feb 2024

foto klopt niet met bestelde artiklen

foto klopt niet met bestelde artikelen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Jacek, Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de ontvangen items niet overeenkomen met wat je had verwacht op basis van de foto's. We nemen dit serieus en willen graag meer informatie ontvangen over wat er precies is gebeurd. Zou je ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over de afwijking tussen de ontvangen items en de foto's op onze website? Dit stelt ons in staat om de situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te bieden. Als je wilt, kun je ook foto's van de ontvangen items naar ons sturen, zodat we een duidelijk beeld hebben van het probleem. We staan klaar om te helpen en streven ernaar om dit voor jou recht te zetten. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Bestelling niet geleverd gekregen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Danny, Het spijt me te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp hoe teleurstellend dit moet zijn. Als klantenservice medewerker begrijp ik het belang van een tijdige levering en ik wil je verzekeren dat we dit serieus nemen. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek om te achterhalen wat er is gebeurd met je bestelling. Zodra we meer informatie hebben, zullen we je onmiddellijk op de hoogte stellen. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt. Als je in de tussentijd nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen er alles aan om dit voor jou recht te zetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Artikel is nog niet aangekomen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Cees, Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling zal zodra deze weer retour geleverd wordt door de vervoerder bij ons opnieuw naar jouw verstuurd worden. Met vriendelijke groet. Team Gereedschapcentrum.nl
Slecht! Ik kon een postNL punt aanklikken dat heb ik gedaan. .nu staat er het adres van het postNL punt op mijn factuur en hebben ze het via DHL verzonden! Ik krijg van DHL een track& trace nummer. Van DHL krijg ik een bericht dat mijn pakket is afgeleverd op het adres van het postNL punt. Weer daarheen, geen pakket! Mevrouw het is een DHL track & trace. Klopt. Maar u ziet dat het hier is afgeleverd op mijn app! Weer naar DHL gebeld. DHL geeft aan dat Gereedschapcentrum een fout heeft genakt en het adres van het postNL punt op de factuur heeft gezet alszijnde "mijn adres" dus nu is het pakketje zoek! €191,- en het leuke is. Mijn man is vandaag jarig! Dus geen verjaardagskado! Nu moet ik een weer formulier invullen en nu gaan ze een onderzoek doen! Fijn! Door hun fout van Gereedschapscentrum ben ik 2x naar jet punt gereden, geen pakket, geen verjaardagskado en nu moet ik weer een onderzoek afwachten... Schandalig! Echt waar...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt, vooral op zo'n bijzondere dag als de verjaardag van uw man. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons verwachtte. We nemen deze zaak zeer serieus en hebben onmiddellijk een onderzoek gestart om te achterhalen hoe deze verwarring heeft kunnen ontstaan. Ons doel is om dit zo snel mogelijk op te lossen Wij zullen daarom een nieuwe zending maken en deze zo spoedigmogeloijk naar je verzenden. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem snel op te lossen en hopen dat we uw vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen en uw ervaring te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen dat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice
2 times I have ordered from you, the same product. Once through Bol.com and then again from you directly. Both times the package has never made it to me because you have put the wrong address and information and therefore DHL could not deliver. Now I have missed the deal and the battery is more expensive. I have tried contacting you by WhatsApp and calling and still no answer except this survey. Very disappointed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hello, thank you for your review. Apologies that you haven't received your order yet. I have just sent an e-mail to you with more information regarding the delivery of your package. Could you please respond to this e-mail so that we can offer you a solution. Apologies again for the inconvenience.
18 jan 2024
Afscheid nemen van jullie vervoerder DHL. Zit te lang te wachten op bestellingen, daar DHL altijd in de avond komt als er uiteraard niemand aanwezig is op het bedrijf
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo, bedankt voor je review. Helaas is het alleen mogelijk om te laten leveren op kantooruren als je kiest voor DHL business. Je kan hiervoor een zakelijk account aanmaken via de website. Mocht je vragen hebben over een levering van je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44 .
Jammer dateert geen Nederlandse handleiding bij zit. Contact gehad en moest ik maar met Makita contact opnemen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review! Excuses dat je niet op de juiste manier bent geholpen toen je contact met ons zocht in verband met de ontbrekende handleiding bij je bestelling. Ik heb zojuist de handleiding voor het door jou bestelde Makita-product naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44 of beantwoord de e-mail die zojuist naar je is gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Bij het artikel staat 100 stuks doorslijpschijf. Ik kreeg maar 10 geleverd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er door een fout op de website het verkeerde is gecommuniceerd waardoor je nu maar 10 stuks geleverd hebt gekregen. Uiteraard vinden wij het erg teleurstellend dat deze fout is ontstaan. Om je toch tegemoet te komen stuur ik nog een set van 20 stuks naar je toe. Deze worden zo spoedig bij je afgeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Sytze, Dank u voor het delen van uw ervaring, al begrijpen we dat er momenteel geen specifieke informatie is over wat er precies aan de hand is met uw bestelling. We vinden het spijtig dat u problemen hebt ondervonden, en we willen graag helpen om het op te lossen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen we vriendelijk om meer details over uw bestelling, zoals het bestelnummer. Als u ons deze informatie kunt bezorgen via een privébericht, kunnen we de situatie onderzoeken en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop, en we staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We kijken uit naar uw reactie en willen u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
20 jun 2023
Hi Richard, bedankt voor je beoordeling. Ik snap goed dat dit geen fijne situatie is geweest. We hebben je melding over de manier van verzenden doorgezet naar ons magazijn zodat hier beter op kan worden gelet. Hopelijk kunnen we op deze manier situaties zoals deze in de toekomst voorkomen. Onze klantenservice zal hier vandaag nog even contact over opnemen met je! Sorry voor het ongemak.
14 aug 2023

Deze keer niet zo tevreden.

Na al eerder naar volle tevredenheid een bestelling te hebben geplaatst was voor mij de keuze niet heel moeilijk om weer voor gereedschapscentrum te kiezen. Echter ben ik nu een stuk minder tevreden dan de vorige keer. Voor een aankomende verbouwing heb ik veel gereedschap nodig dus heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Dit leek mij gezien het bedrag dat ik ging uitgeven (>€2000) wel een logische stap. Echter de 'aanbieding' die ik kreeg was slechts een druppel op de gloeiende plaat. Hier nog overleg over gehad en een nieuwe 'aanbieding' gekregen maar ook deze viel helaas erg tegen. Omdat er stond dat het gereedschap op voorraad was en ik het de volgende dag in huis zou hebben toch maar de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Omdat ik geen verzendbericht kreeg toch maar zelf een belletje gepleegd. Helaas bleek na het belletje dat het gereedschap dat ik nodig had voor een spoedklusje niet op voorraad te zijn en dit kwam door een foutje op ee site. Nu kan dit gebeuren, maar de hele samenloop van omstandigheden maakt toch dat ik deze keer niet zo tevreden ben. Ik wil nog wat gereedschap kopen, maar ik ga er wel twee keer over nadenken of dit weer via gereedschapcentrum gaat gebeuren.
ED
Edwin d.
SPIERDIJK
21 okt 2023
De aankoop bescherming vind ik niet volledig. Als je een artikel aan bied dien je duidelijk aan te geven dat dit artikel niet werkt zonder Accu. Wat heb je nou aan een bladblazer zonder accu. Je moet heel goed opletten bij deze firma wat in de aanbieding staat. Je bent op een artikel uit en deze firma komt dan met een aanbieding, ik kijk naar die aanbieding en zie niet dat het een bladblazer zonder Accu is (body) . Wij vinden dat Body vooraan de aanbieding komt te staan en niet ergens achteraan in de tekst van die aanbieding, men kijkt daar gewoon overheen. Vraag is dat de bedoeling van deze firma, zodat je toch verplicht bent om accu's te kopen met een Lader? Milwaukee M18 BBL-0 18V Li-ion accu bladblazer body-42.8 km/h-4933446216
1 nov 2023
Hallo, bedankt voor je review. We begrijpen je teleurstelling en waarderen je feedback met betrekking tot de aankoopbescherming. We streven ernaar om onze aanbiedingen zo duidelijk mogelijk te communiceren en het spijt ons dat je niet tevreden bent over de informatie die je hebt ontvangen. Wij verkopen losse body's , omdat de accu's compatible zijn met verschillende apparaten van de Leverancier. Waardoor je niet altijd een gehele set hoeft te bestellen. Mocht je product willen retourneren dan kan je contact opnemen met de klantenservice zodat we je een gratis retourlabel kunnen sturen.

Geen goed klantenservice :'(

Apparaat is fantastisch, maar klantenservice is onder niveau. Via de chatfunctie geprobeerd een 'fysiek' persoon duidelijk te maken dat ik voor mijn lucht tacker van Dutack een luchtcompressor nodig had en vroeg het verschil tussen 2 types. Krijg ik te horen dat der een op een accu is, terwijl dat niet zo is. Uitgelegd dat het beide om luchtcompressors gaat... Al met al, we kwamen er niet uit. Ik gaf aan dat het bij de concurrent als luchtcompressor staat en geef de naam erbij. Hierop werd de chat door Gereedschapscentrum's chat-room verbroken. Ik denk dat ik de volgende keer 2x nadenk en ga voor service, wat je mag verwachten, nietwaar?
14 nov 2023
Hallo Sander, bedankt voor je review! Spijtig te horen dat je ervaring met onze klantenservice niet naar tevredenheid was. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback en zullen dit intern oppakken om onze dienstverlening te verbeteren. Als je verdere hulp nodig hebt of vragen hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn !
24 nov 2023
Het pakket is niet op het juiste adres aangekomen. Het factuuradres was anders dan het afleveradres en er was een fout opgetreden. Het pakket is op het verkeerde adres afgeleverd, het is niet bekend wie het pakket heeft ontvangen, hierdoor heb ik mijn gereedschap niet op tijd ontvangen, waardoor ik de bestelling niet kon voltooien. Het geld werd terugbetaald, maar alles duurde meer dan een week. Dit is niet de eerste problematische situatie in mijn geval, en mijn vrienden hadden ook soortgelijke problemen. Als gereedschapcentrum.nl denkt dat het aan post.nl ligt, kun je het beste van koeriersbedrijf wisselen.
24 nov 2023
Hoi Patryk, bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen met de levering. We begrijpen de frustratie en nemen dit serieus. We gaan dit grondig onderzoeken en werken aan verbeteringen. Wij hebben al meerdere keren telefonisch geprobeerd contact met je te zoeken , maar helaas zonder succes. Zou je contact met ons kunnen opnemen in verband met je bestelling via het telefoonnummer 013 889 44 44 , of via de live chat service .
12 okt 2023
Ik heb deze pomp bij jullie besteld, we stond nagenoeg niet vermeld dat er een specifiek type makita batterij op past, ik heb reeds een makita schroefboormachine met 2 batterijen en een oplader, deze is in juli aangeschaft, dus ook nagenoeg nieuw. Feze bleek niet te passen terwijl het voltage wel klopte. Nu moet ik met draadjes die batterijen verbinden wat erg provisorisch is maar ik vertik het een extra oplader en extra batterij te kopen. Dit is typisch iets wat ze met telefoons hebben verboden om elk jaar onnodig een ander oplaadingang te hebben om centjes te pakken.
13 okt 2023
Hallo Dax, Wat vervelend om te horen dat je huidige batterijen niet werken op deze pomp. Makita heeft 2 verschillende productlijnen. De pomp die je hebt besteld maakt gebruik van de productlijn waarbij de meeste machines van Makita oppassen. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met mijn collega. Je mag de machine van ons aanmelden voor retour, zodra je dat hebt gedaan mag je contact met ons opnemen zodat we zorgen dat je een label krijgt om het product kosteloos retour te sturen. Onze excuses voor het ongemak!

Bijzonder slechte ervaring

Metabo buxus/grasschaar was duidelijk gebruikt. Zowel tas buitenkant als apparaat dik onder stoffig zand/klei. Onbegrijpelijk dat dit ondanks zeer zichtbaar gewoon ingepakt en verzonden werd. Klantenservice kwam niet verder dan dat ik op website retouretiket moest aanmelden. Verzuimde hierbij te zeggen dat dit een werkdag in beslag nam. Dit hoorde wij pas na paar uur later nog eens gebeld te hebben. Dus voor niets gewacht om het tijdens boodschappen direct te retourneren. Absolute MIN voor het bedrijf in zijn totaliteit.
31 mei 2023
Hoi Anneke, Bedankt voor je beoordeling. Dit is niet zoals het hoort inderdaad, onze excuses hiervoor. Ik zie dat het inmiddels is aangemeld voor retour en het label is verstuurd. Ik zal nog contact met je opnemen om een en ander door te spreken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
7 jul 2023
Bestelde artikel werkt slecht, Bosch slagmoersleutel slaat niet meteen aan als je de knop indrukt! Hierover gebeld en werd gezegd moet je ons garantie formulier invullen! Heb ik ingevuld machine stuur ik terug en ik koop ergens anders weer een nieuwe want heb het ook nodig voor werk! Terug sturen en wachten tot die klaar is is voor mij geen optie! Helaas achteraf gewoon liever mijn gereedschap in de winkel gekocht in de buurt kun je het dezelfde dag nog oplossen hier zeker niet over te spreken!
9 jul 2023
22 Juni heb ik een set Bosch Pro-core accu’s en lader besteld. DHL vond het adres onjuist, en heeft het retour gestuurd naar Gereedschapcentrum.nl. Inmiddels is het 9 Juli, en na meerdere telefoontjes en toezegging van Gereedschapcentrum om een andere set af te sturen heb ik nog steeds niets binnen. Erg jammer. Ik heb bewust even gewacht met beoordelen, omdat zij geen invloed op DHL hebben. Maar de oplossing was al die tijd zo simpel geweest.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Teun, dankjewel voor je review. Ik begrijp goed dat het balen is dat je aan het wachten bent op je pakket. Er was bij het bestellen een verkeerd adres ingevuld waardoor de vervoerder het pakket niet bij je kon bezorgen. Nadat we hier contact met je over hebben gehad, hebben we het adres voor je aangepast. Wanneer het pakket bij ons retour is sturen wij uiteraard de bestelling nogmaals naar je toe. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust even contact met ons op!