Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Sneller leveren. Andere bedrijven bezorgen in een dag. Bij jullie duurt t bijna een week zonder iets te melden. Als het nu bijzondere of dure artikelen waren had ik er nog een klein beetje begrip voor. Artikelen van een paar euro per stuk niet binnen 2 werkdagen kunnen leveren is gewoon erg slecht. Ik denk bij de volgende bestelling wel 3 keer na of ik niet bij een ander kan bestellen. Paar euro meer en heb het morgen in huis.
28 sep 2023
Hi Marvin, dankjewel voor je beoordeling. De belofte 'voor 22:00u besteld = morgen geleverd' geldt enkel voor producten die uit voorraad leverbaar zijn. We zien dat je een bestelling hebt geplaatst waarbij niet alles direct uit voorraad leverbaar was. Om deze reden is je bestelling een aantal werkdagen later bij je bezorgd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag van je!
30 aug 2023
Nou zo blij ben ik niet ik heb vorige week woensdag wat spullen besteld en zou het zaterdag binnen hebben en uiteindelijk mis gelopen met de bozorger en toen zou het maandag worden nou heb niks meer gehoord geen toen even naar een DHL punt geweest om wat info te halen en uiteindelijk zagen hun dat het terug is gestuurd naar jullie het is niet aangeboden bij een DHL punt waar ik het zal kunnen halen nee ze sturen het teug
30 aug 2023
Hi, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt wanneer je de bezorger mist. Omdat de bezorger het pakket meerdere keren niet bij je heeft kunnen bezorgen is deze nu onderweg terug naar ons. Zodra het pakket bij ons is aangekomen zullen wij deze nogmaals naar je verzenden! Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij verdere vragen.
2 aug 2023
Neem de klant en klantenrechten serieus. Ik koop een insectenverdelingslamp en als dat product geen insecten verdelgd dan is het een ondeugdelijk product. Een klantenservice medewerker die zegt dat de lamp werkt omdat de lamp aangaat, weet niet wat klantenrechten zijn of erger nog probeert die klantenrechten bewust te schenden. Ik verwacht dat u de lamp terugneemt en de kosten voor het retourneren voor uw rekening neemt.
3 aug 2023
Beste meneer/mevrouw Kramer. Onze excuses voor deze ervaring, want je hebt hier een goed punt. Normaal zouden we je vragen om het artikel te retourneren, maar vanwege de eerdere afhandeling ontvang je van ons direct het aankoopbedrag retour.

Zelfde dag leveren is na 5 dagen nog niets.....

Ik heb besteld met extra kosten om levering dezelfde dag te krijgen. Krijg ik een mailtje van DHL dat er 1 of 2 dagen vertraging is. Netjes krijg ik de extra kosten terug, maar 5 werkdagen later heb ik nog niets. Ja, het is december en aan problemen bij DHL kan Gereedschapscentrum niets doen, maar waarom DHL? Waarom niet met een andere vervoerder? Ik kan niets meer wijzigen en ik zit zonder gereedschap bij mijn klus.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Ben, bedankt voor je review. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levering van je bestelling. We begrijpen dat je hebt gekozen voor de optie van levering op dezelfde dag en dat de vertraging bij DHL frustrerend voor je is geweest. We willen benadrukken dat we de situatie betreuren en begrijpen dat het extra kosten met zich meebrengt wanneer je kiest voor een snellere leveroptie. Het spijt ons dat je bestelling niet op tijd is aangekomen, ondanks de terugbetaling van de extra kosten. Aanstaande Maandag word er een oplossing geboden mocht je pakket dan nog niet geleverd zijn. Nogmaals excuses voor de vertragingen die zijn opgelopen bij DHL voor de aflevering van je pakket!
25 sep 2023
Slechte communicatie. Website is onduidelijk op het stukje retouren. Ik kreeg een defect product opgestuurd. Vervolgens mag je er zelf vier keer achteraan bellen en een formulier via de website insturen (die dus niet heel duidelijk is). En dan hoor je uiteindelijk dat ze nog niks hebben kunnen doen en dat je een whatsappje mag sturen. Terwijl je al vijf dagen zit te wachten. Meer dan vervelend dit.
28 sep 2023
Hoi Stan, dankjewel voor je beoordeling. Excuses voor de communicatieproblemen en de vertraging in het afhandelen van je defecte product. Dit hoort niet zo te gaan. We waarderen je feedback en zullen intern verdere stappen ondernemen om dit op te lossen. Bedankt voor je geduld en begrip.

Ik doe hier nooit meer een aankoop.

Ik heb aangegeven het pakket naar een Postnl punt te sturen, dat is ook gebeurd, mer DHL... dat wordt dus niet aangenomen door Postnlpunt. Pakket gaat retour afzender en ik moet wachten totdat het pakket retour is voordat er een nieuwe opgestuurd krijg of het geld vrijgegeven worst. Raakt DHL het pakket kwijt onder de tussentijd, ben ik mijn geld kwijt door de fout van de verkoper. Nooit meer..
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Connie, bedankt voor je review! Onze oprechte excuses voor de hinder die je ondervindt door deze onvoorziene situatie. We begrijpen de frustratie en nemen dit zeer serieus. In verband met de problemen die zijn veroorzaakt met je bestelling heb ik vandaag de terugbetaling uitgevoerd. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening!
26 okt 2023

Bestelling nog niet binnen

Blijkbaar is het adres foutief op de verzending gekomen. Geen straatnaam op de sticker. Verzending is dus niet goed gegaan. Kan gebeuren, moet alleen erg lang wachten nu op de bestelde machine. Die moet eerst weer terug naar de webwinkel voordat ie opnieuw opgestuurd kan worden. Jammer van zo'n sneller verzendservice die jullie normaal altijd hebben. Ik hoop dat de machine snel geleverd wordt.
1 nov 2023
Hallo Michiel, bedankt voor je review. Onze excuses voor de verzendingsfout en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen je frustratie en betreuren dat de levering niet soepel is verlopen. We hebben je opmerking over het ontbreken van de straatnaam op de verzendsticker genoteerd en zullen dit intern onderzoeken om herhaling in de toekomst te voorkomen. Gezien je bestelling is het nu wel bij je afgeleverd, en wens ik je veel plezier met je aankoop!
16 mei 2023
Ik heb een makita accu 18v grastrimmer besteld daar stond geen draagriem bij. Dus ik bestel een draagriem en wat verbaas me dat in de doos een draagriem zit nu heb ik er twee, jullie kunnen wel begrijpen dat ik geen twee riemen nodig heb en dat vind ik als je de doos open hadden gemaakt en de spullen er bij hadden gedaan had je het kunnen zien nu was de doos van de trimmer ook los
17 mei 2023
Hoi Jan, Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je nu de draagriem dubbel hebt. Op onze website bij de grastrimmer staat bij de categorie "standaard meegeleverd" welke accessoires erbij geleverd worden. De draagriem wordt hierbij vermeld. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice.
8 jul 2023
Compressor staat eerst 2 dagen bij post.nl om vervolgens geleverd te worden met een doos die onder de olie zit en dus ook op onze vloer komt. Is dit gekomen door de handelingen van Post.nl of door Gereedschapcentrum? Dat weet ik niet maar ik doe zaken met jullie dus spreek ik jullie daar op aan. Misschien een andere vervoerder zoeken?? Ik ben in ieder geval niet tevreden!!!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Johan, dankjewel voor je beoordeling. Ik snap goed dat je hier van baalt! Onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je om te kijken wat we hier in kunnen betekenen voor je.
24 jun 2023
Bestelling was niet compleet, de advertentie was aangepast NA mijn bestelling, na de 1e door de klantenservice afgescheept te zijn dat het niet op de site stond nog ee 2e keer gebeld (ik weet zeker dat het erop stond) en er een klacht van gemaakt. Toen is de kabel alsnog opgestuurd. Ik heb alles nog compleet binnen een week, maar de manier waarop. Voor mij een onvoldoende.
26 jun 2023
Hi Niels, bedankt voor je beoordeling. Ik snap goed dat dit geen fijne situatie was. Er bleek inderdaad een fout op onze website te staan. Wij hebben dit op de website aangepast en het netjes met je opgelost door dit onderdeel kosteloos naar je op te sturen. We willen elke dag blijven leren en waarderen je feedback dan ook enorm! Mocht je hier nog vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
1 aug 2023
Grasmaaier gekocht, type 2x18V, waarbij 1 accu voor de helft van de prijs. Nu blijkt dat er SLECHTS een accu is inbegrepen, en dat bovendien een oplader ontbrak. Dus heb ik alsnog zowel een accu als een oplader moeten bijkopen. Als een product niet kan worden gebruikt zonder andere producten erbij te moeten aanschaffen, dan vind ik dat een vorm van misleiding.
3 aug 2023
Beste Benno, wat jammer dat je iets anders hebt ontvangen dan wat had je had verwacht. We proberen het altijd zo duidelijk mogelijk aan te bieden op onze website. Veel van onze klanten hebben al accu's en laders van een bepaald merk, vandaar dat er bij ons de mogelijkheid is om losse 'body's' te kopen.

Klantenservice? Nou niet echt...

Het apparaat werkt super.. Klantenservice geeft geen antwoord op mijn vraag bij een ander gereedschap en verbreekt zelfs de verbinding. Vaar 3 sterren. De 3 sterren geeft ik, omdat het apparaat prima zijn werk doet. -2 sterren voor klantenservice, omdat er niet gereageerd werd, zoals je van een klantenservice mag verwachten. Ik raad een andere winkel aan.
14 nov 2023
Hoi Sander, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak met de klantenservice. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. We waarderen je positieve feedback over het apparaat. We nemen je klacht serieus en zullen dit intern oppakken. Bedankt voor je eerlijke feedback. Als er iets is, neem gerust contact op via de live chat service , of via het telefoonnummer 013 889 44 44.
2 aug 2023
De communicatie via de chat en whatsapp met de 4-5 verschillende medewerkers is niet te doen. Kost vele uren en uiteindelijk ben je als klant het slachtoffer. Het retour bedrag, zoals beloofd wordt ook niet terugbetaald. Zomaar 150 euro en anderhalf dag kwijt aan chatten en bellen vanwage het feit dat je alles 4 tot 5 keer moet uitleggen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Marco, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je dit als niet prettig hebt ervaren. Onze klantenservice zal hier vandaag nog even contact over opnemen met je. Sorry voor het ongemak!
24 nov 2023
Mijn tweede bestelling bij gereedschapcentrum.nl, vorige bestelling een defect product gekregen nu een bestelling die niet compleet is, contact gehad met gereedschapcentrum.nl om het niet geleverde product te annuleren, dat zou geregeld worden, maar wat is hun actie: een nieuw product sturen. Ik weet niet of ik daar ooit nog wat bestel.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo J.Rooijen, bedankt voor je review. We vinden het spijtig te horen dat het defecte product in je vorige bestelling en de onvolledige levering van je huidige bestelling tot teleurstelling hebben geleid. Het lijkt erop dat er miscommunicatie is opgetreden bij het verwerken van je verzoek om het niet-geleverde product te annuleren. Er word vandaag een gratis retourlabel naar je e-mail gestuurd waarmee je het product kosteloos kan retourneren. Uiteraard ontvang je het bedrag terug op je rekening wanneer wij het artikel retour hebben ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om het vertrouwen te herstellen en je in de toekomst weer als tevreden klant te mogen begroeten. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets anders is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44 .
25 jul 2023
De festool plintenzaag heb ik bij jullie besteld omdat deze direct leverbaar was en zaterdag geleverd zou worden. Zodat ik afgelopen weekend er mee aan de slag kon gaan. Helaas is de order nog steeds niet geleverd waardoor ik hem beter elders had kunnen bestellen want dat scheelt ook nog 75 a 100 euro.
27 jul 2023
Beste Vincent, ik zie inderdaad dat het pakket niet goed door de bezorgprocedure is gelopen. Onze excuses voor deze ervaring. Wanneer je wilt dat we de bestelling volledig annuleren wil ik je vragen even contact met onze klantenservice op te nemen. We betalen je dan zo snel mogelijk terug.
19 mei 2023

Snelle levering, defect apparaat en garantie tijd duurt lang.

Afgelopen maand 2 bestellingen geplaatst. Levering was top. Helaas ging de accuboor machine van Makita roken en vonken. Die heb ik terug gestuurd voor garantie. Deze service duurt 5 weken. Dit duurt lang. Ik had op snellere service gehoopt gezien we dit apparaat willen gebruiken. Frank Versteege
22 mei 2023
Hi Frank, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt wanneer je boormachine defect is! Een garantie kan inderdaad tot en met 5 weken duren omdat deze altijd ter controle, en indien mogelijk reparatie, naar de leverancier gaat. Echter kan het natuurlijk ook zo zijn dat deze eerder klaar is. Zodra er vanuit de leverancier meer bekend is nemen wij weer contact met je op!
26 sep 2023
Ik heb een heggenschaar gekocht. In de omschrijving stond een heggenschaar i-ion 18v accu heggenschaar. ik ga er dan vanuit dat de accu erbij geleverd is. Want een accu heggenschaar zonder accu dan doet ie niet veel. Dat was een tegenvaller en dus duidelijker in de aankoop opnemen.
28 sep 2023
Hi Henk, bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat er alleen een losse body is besteld. Dit is inderdaad standaard zonder accu's en lader (dit staat in de omschrijving op de website ook bij het artikel vermeld). Uiteraard kan je een accu en/of lader wel los erbij bestellen!
9 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. En op de website staat vóór 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik heb gebeld en gehoord dat het probleem bij PostNL ligt. Maar de website zegt wat hier boven staat. En ik koop het gereedschap op jullie website en niet bij PostNL.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo, bedankt voor je review. Dat is inderdaad geen prettige situatie! Het is momenteel erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook weergegeven bij je track en trace code. Gelukkig heb je het pakket afgelopen weekend afgehaald bij het PostNL punt. Sorry voor de vertraging!
EH
Edwin H.
Leeuwarden
29 jul 2023
Er mist een product bij de bestelling. Hier over contact gehad.. zeiden binnen een werkdag duidelijkheid te geven.. maar het is inmiddels weekend. Het is dan ook geen klein product die je op het oog kan missen. Het gaat om de accutrimmer. Hoop snel dat het wordt opgelost.
24 nov 2023

Tentoonstellingsitem

Toen ik veel gereedschap(NIEUWE) in één keer bij jullie bestelde, ontving ik één exemplaar gebruikt als tentoonstellingsartikel, zonder doos. Om het gereedschap naar u terug te sturen, moet ik zelf de verzendkosten betalen en ook een doos kopen om het in te pakken
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Anton Bouwwerk. Bedankt voor het delen van je ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de ontvangen bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend moet zijn, en we waarderen je geduld en begrip. Het spijt ons dat je een gebruikt exemplaar hebt ontvangen in plaats van een nieuw product, en we begrijpen dat het extra ongemak met betrekking tot de verzendkosten en de doos niet bijdraagt aan een positieve ervaring. We willen je laten weten dat we je telefonisch hebben gesproken en dat we het probleem serieus nemen. We hebben een oplossing besproken en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met de geboden oplossing. Onze klantenservice zal verdere stappen ondernemen om dit voor je op te lossen, en we hopen dat we je vertrouwen kunnen herstellen. Mocht je nog vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 013 889 44 44.