Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.639 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.998 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Er mist een onderdeel en dan bel je en dan wordt er geen actie meer ondernomen...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Roy, bedankt voor je review. Excuses dat je bestelling niet compleet bij je is afgeleverd, en dit nog steeds niet is opgelost. Uiteraard is dat niet de service die wij willen bieden. Gelukkig is er vandaag een oplossing geboden door het ontbrekende onderdeel na te sturen. Je ontvangt een track en trace code zodra je zending het magazijn verlaat. Mochten er nog vragen zijn omtrent je bestelling aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Ik heb nog steeds niks geleverd gekregen elke keer word het bezorg moment veranderd wel extra betaald voor levering voor de zelfde dag zijn inmiddels 4 dagen verder helaas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Stefan, bedankt voor je review. Excuses dat je pakket vertraging heeft opgelopen, en zeker omdat je voor de snelle levering extra hebt betaald. De verzendkosten ga ik uiteraard terug betalen aan je. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Gezien de status van je bestelling is het pakket gelukkig wel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop, en nogmaals excuses voor de vertraging!
Bij het artikel staat 100 stuks doorslijpschijf. Ik kreeg maar 10 geleverd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Excuses dat er door een fout op de website het verkeerde is gecommuniceerd waardoor je nu maar 10 stuks geleverd hebt gekregen. Uiteraard vinden wij het erg teleurstellend dat deze fout is ontstaan. Om je toch tegemoet te komen stuur ik nog een set van 20 stuks naar je toe. Deze worden zo spoedig bij je afgeleverd. Nogmaals excuses voor het ongemak.
18 jan 2024
Afscheid nemen van jullie vervoerder DHL. Zit te lang te wachten op bestellingen, daar DHL altijd in de avond komt als er uiteraard niemand aanwezig is op het bedrijf
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo, bedankt voor je review. Helaas is het alleen mogelijk om te laten leveren op kantooruren als je kiest voor DHL business. Je kan hiervoor een zakelijk account aanmaken via de website. Mocht je vragen hebben over een levering van je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44 .
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Sytze, Dank u voor het delen van uw ervaring, al begrijpen we dat er momenteel geen specifieke informatie is over wat er precies aan de hand is met uw bestelling. We vinden het spijtig dat u problemen hebt ondervonden, en we willen graag helpen om het op te lossen. Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen we vriendelijk om meer details over uw bestelling, zoals het bestelnummer. Als u ons deze informatie kunt bezorgen via een privébericht, kunnen we de situatie onderzoeken en de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop, en we staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. We kijken uit naar uw reactie en willen u bedanken voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Slecht! Ik kon een postNL punt aanklikken dat heb ik gedaan. .nu staat er het adres van het postNL punt op mijn factuur en hebben ze het via DHL verzonden! Ik krijg van DHL een track& trace nummer. Van DHL krijg ik een bericht dat mijn pakket is afgeleverd op het adres van het postNL punt. Weer daarheen, geen pakket! Mevrouw het is een DHL track & trace. Klopt. Maar u ziet dat het hier is afgeleverd op mijn app! Weer naar DHL gebeld. DHL geeft aan dat Gereedschapcentrum een fout heeft genakt en het adres van het postNL punt op de factuur heeft gezet alszijnde "mijn adres" dus nu is het pakketje zoek! €191,- en het leuke is. Mijn man is vandaag jarig! Dus geen verjaardagskado! Nu moet ik een weer formulier invullen en nu gaan ze een onderzoek doen! Fijn! Door hun fout van Gereedschapscentrum ben ik 2x naar jet punt gereden, geen pakket, geen verjaardagskado en nu moet ik weer een onderzoek afwachten... Schandalig! Echt waar...
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste klant, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt, vooral op zo'n bijzondere dag als de verjaardag van uw man. We begrijpen dat dit niet de service is die u van ons verwachtte. We nemen deze zaak zeer serieus en hebben onmiddellijk een onderzoek gestart om te achterhalen hoe deze verwarring heeft kunnen ontstaan. Ons doel is om dit zo snel mogelijk op te lossen Wij zullen daarom een nieuwe zending maken en deze zo spoedigmogeloijk naar je verzenden. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem snel op te lossen en hopen dat we uw vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende informatie willen delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen en uw ervaring te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses en we hopen dat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum.nl Klantenservice
Jammer dateert geen Nederlandse handleiding bij zit. Contact gehad en moest ik maar met Makita contact opnemen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review! Excuses dat je niet op de juiste manier bent geholpen toen je contact met ons zocht in verband met de ontbrekende handleiding bij je bestelling. Ik heb zojuist de handleiding voor het door jou bestelde Makita-product naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44 of beantwoord de e-mail die zojuist naar je is gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak!
2 times I have ordered from you, the same product. Once through Bol.com and then again from you directly. Both times the package has never made it to me because you have put the wrong address and information and therefore DHL could not deliver. Now I have missed the deal and the battery is more expensive. I have tried contacting you by WhatsApp and calling and still no answer except this survey. Very disappointed.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hello, thank you for your review. Apologies that you haven't received your order yet. I have just sent an e-mail to you with more information regarding the delivery of your package. Could you please respond to this e-mail so that we can offer you a solution. Apologies again for the inconvenience.
30 dec 2023
Zeer slechte levering van product, Bosch GTR 55-225 Langnek schuurmachine gekocht op 18 december maar nu 30 december nog steeds niet geleverd. Dus voor 22.00 uur besteld 3 weken later geleverd misschien.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, dank je wel voor je review en excuses voor het ongemak dat je bestelling nog niet is geleverd. Naar aanleiding van je bestelling hebben wij de zending op 18-12-2023 overgedragen aan PostNL. Helaas hebben we nog geen verdere informatie ontvangen over het aflevermoment. Om dit probleem voor je op te lossen, ben ik direct een onderzoek gestart bij PostNL om de status van je bestelling te achterhalen. We begrijpen dat je op korte termijn je bestelling wilt ontvangen en willen dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Helaas is het product op dit moment niet meer op voorraad, waardoor ik direct een terugbetaling heb uitgevoerd. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening. Mocht je nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.
25 dec 2023

Slechte hulp bij niet ontvangen pakket

Bestelling ontvangen zonder accu, na telefonisch contact accu nagezonden. Helaas na veel contact kwam het er op neer dat ik zelf achter mijn pakket aankon. Heel slechte service!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Thea, dank je wel voor je feedback. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot je bestelling. Het is spijtig om te horen dat de accu ontbrak bij de oorspronkelijke levering, en we begrijpen dat dit frustrerend voor je is. Onze excuses voor het ongemak. We zijn verheugd dat we de accu na het telefonisch contact hebben kunnen nabezorgen, maar het is teleurstellend te vernemen dat je het gevoel hebt gehad dat je zelf achter je pakket aan moest gaan. Dit is niet de service die we nastreven. We nemen jouw feedback serieus en zullen intern kijken naar manieren om onze communicatie en dienstverlening te verbeteren. Als er verdere vragen zijn of als we nog iets voor je kunnen doen, laat het ons dan alsjeblieft weten via 013 889 44 44.
23 dec 2023
Ik heb helaas nog geen 1 van de 2 pakketten binnen. Helaas kan ik dan ook geen slechte of goede recensie geven.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Ronald, dank je wel voor je review! Het is uiterst teleurstellend om te horen dat je nog geen van de twee pakketten hebt ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen. Op basis van je bestelling lijken beide pakketten vast te zitten in het sorteercentrum. Omdat we begrijpen dat dit frustrerend voor je is, willen we graag zo snel mogelijk een oplossing bieden. Daarom wordt er binnen 2 werkdagen een nieuwe zending naar je verstuurd. Als je nog verdere vragen hebt over je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44. We staan voor je klaar om je verder te helpen.
Niet elke keer een mailtje na levering.
sneller reageren op een vraag om gebruikmaken van de garantie
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bert, bedankt voor je review. Er is inderdaad een garantie aanvraag ingediend voor je bestelde schoenen, maar helaas is deze geannuleerd omdat het geen garantie reden heeft. Je mag het product aanmelden via de website als een retour. Uiteraard ontvang je dan de gewenste oplossing zo snel mogelijk. Mocht je meer hulp nodig hebben aarzel dan niet om contact op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44. Excuses voor het ongemak!
Koerier wil alleen pakket alleen achterlaten als er is getekend Neemt anders pakket mee terug Dit is waardeloos ZZPers zijn er meestal niet De meeste laten pakket gewoon achter
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Gijs, bedankt voor je review. Omdat je bestelling uit een palletzending bestaat is de vervoerder verplicht om een handtekening te vragen. Uiteraard is het mogelijk om dit te wijzigen maar hiervoor hebben wij schriftelijk een bevestiging van je nodig. Mocht je in de toekomst nog een bestelling plaatsen die met een palletzending opgestuurd dient te worden neem dan meteen contact met ons op zodat we het door kunnen geven aan de vervoerder dat het geleverd mag worden zonder handtekening! Excuses voor het ongemak.

Zelfde dag leveren is na 5 dagen nog niets.....

Ik heb besteld met extra kosten om levering dezelfde dag te krijgen. Krijg ik een mailtje van DHL dat er 1 of 2 dagen vertraging is. Netjes krijg ik de extra kosten terug, maar 5 werkdagen later heb ik nog niets. Ja, het is december en aan problemen bij DHL kan Gereedschapscentrum niets doen, maar waarom DHL? Waarom niet met een andere vervoerder? Ik kan niets meer wijzigen en ik zit zonder gereedschap bij mijn klus.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Ben, bedankt voor je review. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levering van je bestelling. We begrijpen dat je hebt gekozen voor de optie van levering op dezelfde dag en dat de vertraging bij DHL frustrerend voor je is geweest. We willen benadrukken dat we de situatie betreuren en begrijpen dat het extra kosten met zich meebrengt wanneer je kiest voor een snellere leveroptie. Het spijt ons dat je bestelling niet op tijd is aangekomen, ondanks de terugbetaling van de extra kosten. Aanstaande Maandag word er een oplossing geboden mocht je pakket dan nog niet geleverd zijn. Nogmaals excuses voor de vertragingen die zijn opgelopen bij DHL voor de aflevering van je pakket!
accu voor besteld apparaat niet leverbaar. beetje jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Er word bij een losse body geen accu of lader meegestuurd. Dit staat ook aangegeven bij het bestelde product. Excuses dat daar verwarring in is ontstaan. De accu die hoort bij je bestelde product kan je via onderstaande link vinden : https://www.gereedschapcentrum.nl/bosch-18v-li-ion-accu-4-0ah-power4all-1600a011t8.html . Dit artikel hebben wij in voorraad. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling dan hoor ik het graag!
Combineer geen producten in een combinatie die niet volledig ssmenwerken.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Hans, bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren met de combinatie van producten die je hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie in je bestelling dat je 08-12-2023 contact hebt gehad met de klantenservice, en zij je een oplossing hebben aangeboden. Mocht je nog vragen hebben aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen via 013 889 44 44.

Gebogen geleiderail

De strip is gebogen aangekomen. omdat ik hem heel hard nodig had voor mijn werk, heb ik hem niet teruggestuurd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Mariusz, dank je wel voor je review. Excuses voor het ongemak dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Zou je alsjeblieft een foto van het beschadigde product kunnen sturen naar het WhatsApp-nummer 06 44 44 34 39, samen met je ordernummer? We zullen zeker een korting aanbieden op je bestelling. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Ik doe hier nooit meer een aankoop.

Ik heb aangegeven het pakket naar een Postnl punt te sturen, dat is ook gebeurd, mer DHL... dat wordt dus niet aangenomen door Postnlpunt. Pakket gaat retour afzender en ik moet wachten totdat het pakket retour is voordat er een nieuwe opgestuurd krijg of het geld vrijgegeven worst. Raakt DHL het pakket kwijt onder de tussentijd, ben ik mijn geld kwijt door de fout van de verkoper. Nooit meer..
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Connie, bedankt voor je review! Onze oprechte excuses voor de hinder die je ondervindt door deze onvoorziene situatie. We begrijpen de frustratie en nemen dit zeer serieus. In verband met de problemen die zijn veroorzaakt met je bestelling heb ik vandaag de terugbetaling uitgevoerd. Je ontvangt het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening!