Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

Geen goed klantenservice :'(

Apparaat is fantastisch, maar klantenservice is onder niveau. Via de chatfunctie geprobeerd een 'fysiek' persoon duidelijk te maken dat ik voor mijn lucht tacker van Dutack een luchtcompressor nodig had en vroeg het verschil tussen 2 types. Krijg ik te horen dat der een op een accu is, terwijl dat niet zo is. Uitgelegd dat het beide om luchtcompressors gaat... Al met al, we kwamen er niet uit. Ik gaf aan dat het bij de concurrent als luchtcompressor staat en geef de naam erbij. Hierop werd de chat door Gereedschapscentrum's chat-room verbroken. Ik denk dat ik de volgende keer 2x nadenk en ga voor service, wat je mag verwachten, nietwaar?
14 nov 2023
Hallo Sander, bedankt voor je review! Spijtig te horen dat je ervaring met onze klantenservice niet naar tevredenheid was. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback en zullen dit intern oppakken om onze dienstverlening te verbeteren. Als je verdere hulp nodig hebt of vragen hebt over onze producten, aarzel dan niet om contact op te nemen via 013 889 44 44. We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn !
16 mei 2023
Ik heb een makita accu 18v grastrimmer besteld daar stond geen draagriem bij. Dus ik bestel een draagriem en wat verbaas me dat in de doos een draagriem zit nu heb ik er twee, jullie kunnen wel begrijpen dat ik geen twee riemen nodig heb en dat vind ik als je de doos open hadden gemaakt en de spullen er bij hadden gedaan had je het kunnen zien nu was de doos van de trimmer ook los
17 mei 2023
Hoi Jan, Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je nu de draagriem dubbel hebt. Op onze website bij de grastrimmer staat bij de categorie "standaard meegeleverd" welke accessoires erbij geleverd worden. De draagriem wordt hierbij vermeld. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice.

Klantenservice? Nou niet echt...

Het apparaat werkt super.. Klantenservice geeft geen antwoord op mijn vraag bij een ander gereedschap en verbreekt zelfs de verbinding. Vaar 3 sterren. De 3 sterren geeft ik, omdat het apparaat prima zijn werk doet. -2 sterren voor klantenservice, omdat er niet gereageerd werd, zoals je van een klantenservice mag verwachten. Ik raad een andere winkel aan.
14 nov 2023
Hoi Sander, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak met de klantenservice. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. We waarderen je positieve feedback over het apparaat. We nemen je klacht serieus en zullen dit intern oppakken. Bedankt voor je eerlijke feedback. Als er iets is, neem gerust contact op via de live chat service , of via het telefoonnummer 013 889 44 44.
19 mei 2023

Snelle levering, defect apparaat en garantie tijd duurt lang.

Afgelopen maand 2 bestellingen geplaatst. Levering was top. Helaas ging de accuboor machine van Makita roken en vonken. Die heb ik terug gestuurd voor garantie. Deze service duurt 5 weken. Dit duurt lang. Ik had op snellere service gehoopt gezien we dit apparaat willen gebruiken. Frank Versteege
22 mei 2023
Hi Frank, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt wanneer je boormachine defect is! Een garantie kan inderdaad tot en met 5 weken duren omdat deze altijd ter controle, en indien mogelijk reparatie, naar de leverancier gaat. Echter kan het natuurlijk ook zo zijn dat deze eerder klaar is. Zodra er vanuit de leverancier meer bekend is nemen wij weer contact met je op!
26 sep 2023
Ik heb een heggenschaar gekocht. In de omschrijving stond een heggenschaar i-ion 18v accu heggenschaar. ik ga er dan vanuit dat de accu erbij geleverd is. Want een accu heggenschaar zonder accu dan doet ie niet veel. Dat was een tegenvaller en dus duidelijker in de aankoop opnemen.
28 sep 2023
Hi Henk, bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat er alleen een losse body is besteld. Dit is inderdaad standaard zonder accu's en lader (dit staat in de omschrijving op de website ook bij het artikel vermeld). Uiteraard kan je een accu en/of lader wel los erbij bestellen!
9 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. En op de website staat vóór 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik heb gebeld en gehoord dat het probleem bij PostNL ligt. Maar de website zegt wat hier boven staat. En ik koop het gereedschap op jullie website en niet bij PostNL.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo, bedankt voor je review. Dat is inderdaad geen prettige situatie! Het is momenteel erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook weergegeven bij je track en trace code. Gelukkig heb je het pakket afgelopen weekend afgehaald bij het PostNL punt. Sorry voor de vertraging!
EH
Edwin H.
Leeuwarden
29 jul 2023
Er mist een product bij de bestelling. Hier over contact gehad.. zeiden binnen een werkdag duidelijkheid te geven.. maar het is inmiddels weekend. Het is dan ook geen klein product die je op het oog kan missen. Het gaat om de accutrimmer. Hoop snel dat het wordt opgelost.
5 jun 2023

Snelle verzending?

de verzending van de bestelling heeft 4 weken geduurd vanwege 1 onderdeel. waarom dan niet in twee delen leveren? zeker aan zakelijke klanten zou dit gewaardeerd worden denk ik. verder was het wel allemaal super geregeld.
7 jun 2023
Hoi Barend, Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan verwacht. Wanneer 1 of meerdere items uit jouw bestelling worden aangegeven met een levertijd in de toekomst, gaan wij er vanuit dat jij akkoord bent met die laatst genoemde leverdatum. Wij maken dan ook geen deellevering aan vanuit onszelf. In overleg kunnen we altijd kijken wat er mogelijk is. Gelukkig is de stofafzuiging iets eerder binnengekomen dan aangegeven was en hebben we de bestelling toen direct verstuurd. Fijn te lezen dat alles verder naar volle tevredenheid is. Mochten er verder nog vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
25 jun 2023
bezorger van DHL had het afgegeven maar was te vies om aan te pakken was helemaal plankerig weet niet wat er opzat maar was niet normaal. wil het toch even melden van maken , weet niet of er wat meegedaan word ???????
26 jun 2023
Hallo Albertus, bedankt voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je het pakket op deze manier ontvangt. Onze klantenservice neemt hier vandaag nog even contact over op met je. Sorry voor het ongemak!
14 jun 2023

klanten beter op de hoogte houden

Is wel handig om klanten op de hoogte te houden als er artikelen niet op voorraad zijn en daardoor de artikelen niet worden verstuurd . Terwijl er op de site wel staat dat het voorraadhoudende artikelen zijn
14 jun 2023
Hoi, Bedankt voor je beoordeling. Balen dat de levertijd niet helemaal duidelijk was. Wanneer 1 of meerdere items uit jouw bestelling niet voorradig zijn, wordt de bestelling pas verstuurd wanneer alles voorradig is. Wij gaan er vanuit dat je akkoord bent met die vermelde levertijd. Ik neem nog contact met je op betreffende de lopende order. Onze excuses voor het ongemak,
17 aug 2023
In twee delen leveren. Wel binnen drie werkdagen. Lakbeschadigingen op beide leveringen. 2 e levering alleen in plastic en inhoud stak door het plastic. Ook niet echt CSRD-waardige verpakking.
24 nov 2023
Mijn bestelling was er binnen 1 dag, mijn zoons hadden voor hun broer een cadeau bon bij jullie besteld, na 2 weken niks, 2 e keer besteld weer niks. Overigens wel netjes geld terug
24 nov 2023
hoi Marie Claire, Bedankt voor je positieve feedback over de snelle levering. Onze excuses voor het ongemak met de cadeaubonnen. Fijn dat het geld terug is gestort. Als je verdere hulp nodig hebt, laat het ons weten. We zijn bereikbaar op via het telefoonnummer 013 889 44 44.
15 jul 2023
Het advies in de winkel was goed alleen de prijs was wel vreemd dat het op internet bij bol .com €14,- verschil was ook via gereedschapcentrum.nl en ik daar zelf achter moest komen.
29 mei 2023
Super service in de sales maar het allerbelangrijkste de levering heeft niet plaats gevonden…… de machine was nodig op mijn vrije dagen …. Gaat m dus niet worden ……
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Rob, dankjewel voor je review. Ik zie dat je pakket inderdaad vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Ik snap goed dat je dit niet fijn vindt. Gelukkig is het pakket inmiddels verwerkt en wordt deze vandaag bij je bezorgd. Sorry voor de vertraging!
23 jun 2023
5 dagen levertijd voor een artikel dat op voorraad is, vind ik wel wat lang. Kwaliteit van het artikel en de prijs waren zijn zeer goed. Alleen dus de levertijd.
26 jun 2023
Hoi, bedankt voor je review. Ik snap dat je er van baalt wanneer je bestelling een paar dagen later bij je wordt bezorgd. Tijdens het plaatsen van de bestelling was het artikel helaas niet op voorraad. Dit stond ook aangegeven op de website. Fijn dat je de bestelling inmiddels hebt ontvangen en dat je zowel over de kwaliteit als de prijs wel tevreden bent. We zien je graag nog een keer terug!
1 sep 2023
Was snel geleverd alleen was de radio dmr115 van bj 2021 we zitten al bijna in 2024 dus heb ik een radio nieuw gekocht maar toch is hij al bijna 3 jaar oud
9 aug 2023
Uw pakketdienst dient plaats van levering na te komen of, als hiervan wordt afgeweken, een bericht achter te laten waar het pakket is afgeleverd.
16 jun 2023
Koffer voor verzending van vuil ontdoen . Kwam binnen in een staat dat hij jaren opgeslagen had gelegen. Kun je zo als kado niet weggeven.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Martin, dankjewel voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, goed dat je dit aan ons laat weten. Wij hebben dit doorgezet naar het magazijn zodat hier beter op wordt gelet. Sorry dat je het artikel op deze manier hebt ontvangen!
15 jun 2023
Dhl was telaat met het leveren. Ze zouden het op dinsdag leveren. Ze hebben op woensdag geleverd. Tevens was iets beschadigd Zie onder
16 jun 2023
Hi Ahmed, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je bestelling later bij je is bezorgd. Alle vervoerders kampen momenteel met vertragingen waardoor dit helaas kan voorkomen, sorry! Wat betreft de beschadiging, onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je.
4 mei 2023
Het product voldeed niet aan mijn verwachting. Ik was van mening dat er een accu bij geleverd zou worden. Heb product retour gezonden.
11 mei 2023
Hoi Alber, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de radio niet naar wens was en dat het niet duidelijk was dat deze zonder accu en acculader werd geleverd. We hebben jouw retourzending ontvangen en de terugbetaling verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.