Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.769 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

24 okt 2023
Niks mis met het product alleen de lange levertijd was niet fijn. Het zou ook fijn zijn om te weten waarom het zo lang moet duren.
2 nov 2023
Hallo Krishan, bedankt voor je feedback! Excuses voor de lange levertijd. We proberen de wachttijd te verbeteren , mocht je in de toekomst een bestelling plaatsen kan je altijd contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie over de levertijd. Je kan ons bereiken via het telefoonnummer : 013 889 44 44 of via de live chat service. We waarderen je geduld.
5 sep 2023
Vervoerder is Vermoedelijk de oorzaak van late bezorging Was bij de buren afgegeven zonder een brief in de bus te doen
24 nov 2023
Prima diverse artikelen verkochten ze mij Maar blackfriday korting kon niet bij aankoop van 550 euro Vond ik jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo HF. van Veen, Dank voor je aankoop en feedback. Het spijt ons dat je de Black Friday-korting niet kon toepassen op je aankoop van 550 euro. Onze excuses voor het ongemak. We waarderen je begrip en hopen dat je ondanks dit punt toch tevreden bent met de aangekochte artikelen. Mocht je verdere vragen hebben, staan we klaar om je te assisteren via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44.
De levering is super snel, maar om die accu via makita te krijgen gaat nog wel even duren, dat is dan weer jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi , Bedankt voor je positieve feedback over de snelle levering. We begrijpen dat het wachten op de accu van Makita frustrerend kan zijn. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk word deze zo spoedig mogelijk naar je toe gestuurd door Makita.
29 sep 2023
Ik heb nog niks ontvangen van de dhl, maar er staat geleverd. Gereedschapcentrum pakt het wel gelijk op gelukkig
4 okt 2023
Hoi, bedankt voor je beoordeling. Dat is natuurlijk geen fijne situatie dat het pakket niet bezorgd is terwijl de bezorger aangeeft van wel! Je hebt hier inderdaad onlangs contact over gehad met onze klantenservice. Er is dan ook een onderzoek gestart bij de vervoerder. We komen hier snel bij je op terug!
21 mei 2023
produkt net 1 uur in huis, gelijk een vraag naar de beoordeling. Is wel erg snel. Had hem nog niet eens uitgepakt
22 mei 2023
Hi Theo, dankjewel voor je review. De beoordelingsverzoeken worden automatisch verzonden via ons systeem. Sorry dat je deze al zo snel hebt ontvangen. Hopelijk ben je tevreden bent met je bestelling! Mochten we iets voor je kunnen betekenen, neem dan even contact op met onze klantenservice.
5 jun 2023

Het Festool zaagblad onder plakkerige smurrie/olie

Het Festool zaagblad werd onder de smeer en plak geleverd, alsof hij opnieuw in een andere verpakking is gedaan
5 jun 2023
Hi Michiel, dankjewel voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry dat je je bestelling op deze manier hebt ontvangen. Onze klantenservice zal hier vandaag nog even contact over opnemen met je!
21 mei 2023
Telefonisch vrijwel niet te bereiken, telefoonnummer achtergelaten na 1,5 uur in de wacht, nooit teruggebeld.
22 mei 2023
Hallo Roy, dankjewel voor je review. Dat is gek dat je zo lang in de wacht hebt gestaan, de wachttijd bij onze klantenservice is namelijk niet zo lang! Onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je. Sorry voor het ongemak!
19 aug 2023
Op de site staat voor 22:00 besteld volgende dag in huis maar was een dag later bezorgd door post nl
15 jun 2023
Mooi vragen om een beoordeling terwijl het product nog niet geleverd is. Dan gaat er toch iets mis.
16 jun 2023
Hallo Mario, bedankt voor je review. Dat is niet tof dat je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code en dit staat tevens ook vermeld op onze website. We raden je aan om de track en trace code in de gaten te houden voor verdere bezorginformatie. Sorry voor de vertraging!
23 nov 2023

Klantenservice: 1

De chat werd kort na mijn vraag gesteld te hebben in de chatbot door de medewerker afgesloten.
24 nov 2023
Hallo Joris, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Dat hoort niet zo te gaan. We waarderen je feedback en zullen dit intern bespreken. Als je vraag nog niet beantwoord is, staan we klaar om je verder te helpen via het telefoonnummer 013 889 44 44 .Bedankt voor je begrip.
12 sep 2023
Ik heb mijn pakketje nog niet binnen. het is nu een week geleden hoop dat ik het snel krijgz
28 sep 2023
Hoi, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat het pakket retour naar ons komt omdat er per ongeluk een fout adres was ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Zoals verzocht hebben we het adres aangepast en is het pakket opnieuw naar je verzonden. Inmiddels hebben we je bestelling retour ontvangen omdat deze niet naar wens was. De terugbetaling heeft onlangs ook al plaats gevonden. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag van je!
12 jul 2023
Ik kwam er later achter dat er geen koffer bij zat om de zaag in op te bergen
Andere vervoerder kiezen of niet vermelden dat het de volgende dag binnen is.
13 jun 2023
Hallo Frank, bedankt voor je beoordeling. Dat is natuurlijk niet fijn dat je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code en staat ook vermeld op onze website. Gelukkig heb je het pakket afgelopen zaterdag ontvangen. Sorry voor de vertraging!
25 nov 2023
product was goed ,de communicatie zeer slecht ,reacties op mail heel traag
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi A.Biggelaar. bedankt voor je review en voor je aankoop.. We waarderen dat je tevreden bent met het product, maar betreuren het dat de communicatie en reacties op e-mails traag waren. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We streven ernaar onze dienstverlening te verbeteren en zullen dit punt intern bespreken. Als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op via de liva chat of het telefoonnummer 013 889 44 44.
12 mei 2023
deze willen wij graag retour geven verkeerde maat wat te doen ?
15 mei 2023
Hallo Rob, bedankt voor je review! Je kunt je retour gemakkelijk zelf aanvragen via onze retourpagina. Je krijgt dan binnen 1 werkdag reactie. De retourpagina is terug te vinden op onze website: https://www.gereedschapcentrum.nl/klantenservice/retourneren.html
13 okt 2023

Prima spullen maar belachelijke verpakking

Prima spullen maar belachelijk dat artikelen die 1 cm hoog zijn
PJ
peter j.
LOON OP ZAND
31 aug 2023
Nog steeds niks binnen gehad.en daar betaal je dan extra voor
25 nov 2023
Ik heb mijn bestelde bladblazer nog steeds niet binnen!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi F. Rijkeboer, bedankt voor je review. Er is zojuist telefonisch contact geweest in verband met je bestelling omdat het om een haakse slijper betreft. Mochten er nog vragen zijn over een bladblazer neem dan uiteraard contact met ons op via 013 889 44 44 zodat we je een oplossing kunnen bieden.
29 mei 2023
Ik kan nog geen review geven. Nog niets ontvangen.