tevu.nl- Logo - Beoordelingen

tevu.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.818 beoordelingen in totaal

29 dec 2023
Snelle levering. Beter : klant zelf laten tekenen. Er was al getekend voordat ik de deur los kon maken. Zag later op de mail dat er getekend was maar niet door ons!!!!
AB
a b.
Twello

18 dec 2023
Artikele welke niet op voorraad zijn blijven op de site op voorraad staan. Onduidelijkheid over levertijd, en bij cancelen order moet je maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt (dit was een mededeling van een medewerker).

Beoordelingen voor tevu.nl

12 mei 2024
11 sep 2023

Telkens als ik een artikel gekocht heb is het de week erop of de volgende maand in de aanbieding

Telkens als ik een artikel gekocht heb is
22 okt 2023
18 dec 2023
28 jun 2023
zit al 3 weken op mijn bestelling te wachten.. nog steeds niets! en dan staat er boven de site `wordt dagelijks bezorgt!`. sorry ik heb op deze manier weinig vertrouwen in dit bedrijf..
20 jul 2023
2 weken geleden bestelling geplaatst, betaald en tot op heden geen levering of feedback ontvangen
19 jul 2023
Levering loopt niet zoals geadverteerd. Spullen na n week nog niet ontvangen
Antwoord van tevu.nl
31 jul 2023
Beste Joren, We zijn blij te vernemen dat u inmiddels het spatscherm heeft ontvangen. Het is ons streven om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo efficiënt en snel mogelijk ontvangen, en we betreuren het dat we dit niet hebben waargemaakt in uw geval. Ons doel is om u een uitstekende winkelervaring te bieden, vanaf het moment van bestelling tot de levering aan uw deur.
7 okt 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Dus waar hebben jullie het over?
3 jul 2023
Goederen nog steeds niet ontvangen. Blijkbaar gepland voor vandaag
18 aug 2023
Leveren . Nog niks ontvangen
27 okt 2023
Brengen wat er besteld is
15 dec 2023
bellen niet terug!!!!!