puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

825 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.606 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 dec 2023
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

9 mei 2024

Retourzending duur en lastig

Let op: dit bedrijf is niet in Nederland gevestigd. De puzzel zelf was prima, maar ik wilde de lijst terugsturen. Dat moest ik vervolgens op eigen kosten met een zelf uit te zoeken vervoersbedrijf naar Duitsland sturen, wat dus niet niet de moeite is.
15 mei 2024
Het is inderdaad zo dat als iemand de lijst wil terugsturen, dit dan op eigen kosten dient te geschieden. Om deze reden raden wij dan aan de prijzen van PostNL en de koerierdiensten te vergelijken. Waarom is dat zo? Wij zijn een producent van Premium fotopuzzels en dat kunnen wij beter als geen ander. Om de beste te kunnen blijven concentreren wij ons complete know-how en investeringen in de ontwikkeling van onze puzzelproductie. De puzzellijst produceren wij niet zelf en bieden deze alleen als op maat gemaakte accesoire aan. Om te voorkomen dat mensen zo'n grote lijst net zoals een jurk even ter aanzicht bestellen, tonen wij op de productpagina voldoende foto's en zelfs een video, zodat de klant weet wat hem verwacht. Zie: https://www.puzzleyou.nl/puzzellijsten-48-2000-stukjes. Als iemand dan zo'n lijst toch terugstuurt, dan vergoeden wij niet alleen de lijst maar ook de oorspronkelijke verzendkosten. Dit kost ons dan 10 Euro, die wij liever in iets anders hadden geinvesteerd. Wij vinden het dan niet meer als fair dat de klant in zo'n geval tenminste de retourkosten draagt.
15 mei 2024

Beschadigde doos, geen reactie van de klantenservice

Ik heb een puzzel besteld en kreeg deze in een beschadigde doos geleverd. Na een berichtje te hebben gestuurd naar de klantenservice heb ik nooit een reactie gehad.
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij beantwoorden altijd alle mails naar mogelijkheid nog dezelfde dag, dus moet er iets mis zijn gegaan met uw mail. Als u ons opnieuw een mail zou willen sturen met daarin een foto van de beschadigde puzzeldoos én een foto van de verzendverpakking waarop de oorzaak van de schade aan de puzzeldoos zichtbaar is. Wij reclameren dit dan bij UPS en sturen u een nieuw exemplaar.

Ik had een puzzel van 1000 stukjes. Dus deze lijst voor 1000 stukjes besteld maar de maat van de lijst klopte niet met onze 1000 stukjes

Ik had een puzzel
Antwoord van puzzleYOU NL
1000 heeft alléén betrekking op het aantal stukjes en niet op de maat van de puzzel. De maat van een puzzel staat altijd op de puzzeldoos geschreven. Bovendien schrijven wij in de winkelwagen: "Lijst voor onze fotopuzzel met 1000 stukjes". Jammer dat u dat over hoofd heeft gezien. U kunt de lijst terug sturen als u dat wilt, maar misschien is het een beter idee om bij ons een fotopuzzel te bestellen. U krijgt dan een puzzel waar de lijst precies op maat voor is gemaakt en u kunt uw eigen foto's op de puzzel zetten.
5 apr 2024
ik had puzzel besteld is nog niet gekomen
10 apr 2024
Uw pakket is bij een afhaalpunt terecht gekomen en omdat het daar na twee weken nog steeds niet was afgehaald, heeft UPS het pakket aan ons retour gestuurd. Wij zullen het pakket opnieuw opsturen, maar houdt u deze keer a.u.b. de track & trace in de gaten. De link naar de track & trace vindt u in de verzendbevestiging.
TV
16 apr 2024
13 mrt 2024

ondanks groene smiley vaag resultaat

Foto bij bestelling gaf een groene smiley, maar helaas is de puzzel te vaag. Kan niet verder gelegd worden na een teleurstellende poging. NB dezelfde puzzel gaf bij andere aanbieder een gele smiley, maar is een stuk scherper met voldoende resultaat.
13 mrt 2024
Onze vijf sterren beoordeling en daarmee verbonden de groene, gele of rode smiley geven aan of een foto voldoende resolutie heeft. Als iemand dus een foto direct van de camera gebruikt, dan heeft deze in de regel voldoende resolutie en krijgt een groene smiley. Maar let op: dit geeft alléén aan dat de foto groot genoeg is om op een puzzel te worden gedrukt. Of een foto scherp of wazig is, overbelicht of onderbelicht, is technisch niet meetbaar. Wij vertrouwen er dus op dat de klant zelf even kijkt of zijn foto wel scherp is en goed belicht. Dat gaat natuurlijk op een groot beelscherm beter als op een mobieltje. Uw foto was helaas wazig en tegen het licht in genomen. U heeft helaas iets gedaan, waar geen mens mee had kunnen rekenen: u heeft een foto genomen van uw computerbeeldscherm waarop een fotocollage te zien was. Het resultaat was bijzonder slecht en als u voor de zekerheid op ditzelfde beeldscherm de gemaakte foto had bekeken, dan had u kunnen zien dat zoiets niet gaat en de foto echt vaag was geworden. Onze dringende raad aan alle lezers: a.u.b. géén foto van een foto maken en al helemaal géén foto van een foto op een beeldscherm maken!
6 mrt 2024
De verzonden foto was kleurige en lichter dan het resultaat op en in de doos! Mocht u dit gevolg al voorzien, vraag dan om ern andere foto! Liever enkele dagen vertraging dan zo'n snelle afwikkeling.
7 mrt 2024
Wij ontvangen bestellingen uit 23 verschillende landen. Door deze enorme hoeveelheden is het voor ons helaas niet mogelijk om dagelijks meerdere duizenden foto's te bekijken. Wij moeten daarom de verantwoording voor het gebruiken van een scherpe en goed belichte foto bij de klant leggen. Mocht u niet zeker zijn of dit het geval is bij uw foto, dan kunt u deze beter eerste even per e-mail naar ons toe sturen. Wij kunnen de foto dan beoordelen voordat u gaat bestellen.
27 mrt 2024
De gehele afbeelding stond er niet op, hadden jullie best mogen aangeven dat de afbeelding te groot was
27 mrt 2024
Omdat de kaartjes van het Memo spel vierkant zijn en foto's rechthoekig, zijn foto's dus altijd te groot en past er inderdaad een deel van de foto niet op het kaartje. Om te laten zien welk gedeelte er niet op past, verschijnt er na het uploaden van de foto's een preview. Hier ziet men precies hoe de kaartjes gedrukt gaan worden. Onder deze preview staat tevens geschreven: "Dubbelklik op de kaartjes om ze te kunnen bewerken!". Men kan dan de snijlijnen verschuiven en er voor zorgen dat de personen in het midden van een kaartje komen te staan. Heeft u dat wellicht over het hoofd gezien?
25 feb 2024

Jammer van de afzender

Ik had de puzzel in een naamloze om-doos verwacht zodat ik hem ook zo door kon sturen. Helaas was het dus voor de geadresseerde geen verrassing meer dat het een puzzel was.
26 feb 2024
De puzzel is prima!! De bezorging door UPS erg slecht.
8 aug 2023

Het ging erg slecht ook met de… bezorging en product

9 aug 2023
Wij sturen onze fotopuzzels en spellen naar 23 verschillende landen. U zult begrijpen dat PostNL te klein is om voor ons als verzendpartner te dienen. Het spijt ons dat het bij u niet naar wens is gelopen, maar UPS bezorgd 98% van onze pakketten wereldwijd zonder dat onze tussenkomst nodig is, dus onze ervaring is een andere. Het uit de omranding halen van de kaartjes gaat in de meeste gevallen vrij makkelijk. Mocht dit bij u niet zo zijn geweest, dan a.u.b. de schade even bij de klantenservice melden. U wordt dan geholpen.
10 dec 2023
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
13 dec 2023
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het één na laatste distributiecentrum is het dan 's nachts door een sorteerfout mis gegaan en heeft uw pakket toch nog een vertraging opgelopen. Omdat er daardoor 's morgens geen scan meer had plaats gevonden adviseerden wij u om parallel UPS direct te contacteren. Dat doen veel klanten uit zichzelf omdat de koerier natuurlijk meer weet over het verblijf van een pakket dan de verzender, maar dat welgemeende advies scheen al niet meer in goede aarde te vallen. Heel erg teleurstellend allemaal als de puzzels als Sinterklaascadeau moeten dienen, dus wij begrijpen best wel dat u boos was en het spijt ons echt dat het zo gelopen is, maar als producent dan voor een niet voorziene vertraging bij de koerier dan zo ongedifferentieerd de roe te krijgen, dat zijn wij, eerlijk gezegd, niet van onze klanten gewend. ¯\_(ツ)_/¯
28 jan 2024
Bedrijf schiet echt te kort aan service. Puzzelkwaliteit is prima maar de rand producten zijn niet van eigen makkelij en geven wel aan op de website dat het bijv hun puzzelmatten zijn. 24,99 wil ik best betalen voor een eigen merk maar niet van Clementoni die bij Kruidvat voor 6,99 ligt. Retourneren moet op eigen kosten terwijl het bedrijf aan misleiding doet. Geef je dit als klant aan krijg je een grote waffel. Duitse service ver te zoeken.
30 jan 2024
"Schoenmaker blijf bij je leest", dachten wij toen wij een paar jaar geleden besloten ons op hetgeen wat wij het beste kunnen te concentreren en dat is het produceren van gepersonaliseerde premium puzzels. Alle puzzelbenodigdheden, die wij aanbieden, worden dus niet door ons geproduceerd en ja, het maken van puzzelmatten laten wij aan Clementoni over. Op de productsite https://www.puzzleyou.nl/puzzel-mat tonen wij niet alleen foto's van de mat, maar ook een video, zodat men precies weet hoe het product eruit ziet dat men bestelt. Als u een probleem met Clementoni hebt, dan stuurt u de mat toch gewoon terug. U krijgt dan uw geld terug. U dient natuurlijk wel de retourkosten zelf te dragen, want wij hebben geen andere mat geleverd dan op de website te zien is.
RS
Rita S.
Sellingen
1 nov 2023
Bij ontvangst bleek dat de tape die erop geplakt was om de doos te laten sluiten kapot geknipt was, zag er slordig en raveling uit. Hoe komt dat. Zat er eerst de verkeerde puzzel in en is hij omgewisseld? Waarom dan niet netjes opnieuw geplakt? Hopelijk zit de goede puzzel er wel in weten wij pas als hij gemaakt wordt . Het is een cadeau voor een tachtigjarige voor haar verjaardag. Echt jammer, hopelijk gaat alles goed.
3 nov 2023
Wij werken met een geautomatiseerd productiesysteem, waarin de puzzels door robots worden verzegeld en verpakt. Uw veronderstelling is dus niet juist. Wij gaan ervan uit dat er onderweg druk op het pakket is uitgeoefend, waardoor de zegels zijn beschadigd. Mocht er met de puzzel zelf iets niet in orde zijn, dan neemt u a.u.b. contact met de puzzleYOU klantenservice op. U heeft namelijk garantie op uw fotopuzzel.
19 sep 2023
Ik heb bij jullie een prachtige fotolijst besteld die bedoeld was voor een andere puzzel van mij zelf. Omdat de maat niet goed was mocht ik voor 25% korting een fotopuzzel bestellen en heb dat ook gedaan. Deze is toch niet helemaal goed geworden. Te donker en wou het graag retourneren, als dat nog kan.
20 sep 2023
Het schijnt dat u binnenshuis een schilderij heeft gefotografeerd. Helaas heeft u hier niet op voldoende belichting gelet, zodat de foto onderbelicht oftewel inderdaad te donker is geworden. In zo'n geval is ook het drukresultaat te donker. Om oude foto's of schilderijen digitaal te krijgen is het beter om ze te (laten) scannen. De scanner zorgt altijd voor voldoende belichting, zodat de puzzel dan ook heldere kleuren krijgt.
14 jul 2023
Opdruk vd puzzel laat snel los. Ook is het materiaal waarop puzzel gedrukt is slap. Stoot er 1 keer met iets tegenaan, al is t zachtjes, en je halve puzzel valt uit elkaar. Nav beantwoording PuzzleYou. Netjes maar ik denk dat dit simpelweg is hoe de puzzels in elkaar zitten voor deze prijs.
17 jul 2023
U heeft uw review veranderd en daardoor is uw eerste review en ons antwoord daarop nu niet meer te zien. We waarderen uw kritiek, want alleen zo kunnen wij beter worden, maar de bewering, dat wij slap materiaal zouden gebruiken, kunnen wij zo niet laten staan. Daarom voor de lezers hier ter uitleg: Men kan het karton, dat voor puzzels wordt gebruikt in drie categoriën indelen. 1. 1,5 mm puzzels. Dit zijn de puzzels die men in discounters vindt. 2. 1,9 mm puzzels. Dit was tot 2020 de standaard en wordt bij veel internet aanbieders nog gebruikt. 3. 2,2 mm puzzels. Dit wordt door premium producenten gebruikt. Dit karton kenmerkt zich daardoor, dat het juist het stevigste op de markt is. Hier kunnen wij helaas niets anders dan u tegenspreken. Wat het loslaten van de foto betreft: Dit moet een productiefout van onze kant zijn, waarvoor onze excuses. Als zoiets gebeurt, dan kunt u van uw garantie gebruik maken. Even een foto van het mankement aan de klantenservice sturen en binnen kortste tijd heeft u een feilloos exemplaar in huis.
18 jun 2023
Product was goede kwaliteit en verzending snel, maar na de bestelling wordt je verleid met een aanbieding voor kortingsbonnen. Kijk uit, want voor je je het weet sta je op allerlei mailinglist en weet je nooit waar je email adres terecht komt. Niet erg netjes.
19 jun 2023
Er zijn nog best wel veel mensen, die niet weten dat je ook een eigen foto op een puzzel kunt laten zetten. Als deze mensen bij een andere serieuze shop iets hebben besteld, krijgen zij daarna op dit platform onze aanbieding te zien en kunnen ons zo leren kennen. Voor ons interessant om nieuwe klanten te bereiken en voor de klant interessant, omdat een gepersonaliseerde puzzel echt iets origineels is, vooral als cadeau. Het is onterecht om hier de mensen angst aan te jagen, want wij hebben heel veel online ervaring en hebben natuurlijk zorgvuldig gekeken met wie wij in zee gaan. U kunt zelf ook kijken hoe er met uw e-mailadres wordt omgegaan, als u besluit vrijwillig van een aanbieding gebruik te maken: https://online.sovendus.com/nl/online-privacyverklaring/ U kunt natuurlijk ook, om een kortingscode te kunnen ontvangen, een tijdelijk e-mail adres gebruiken.
13 okt 2023
de puzzel zelf is prima! Maar wel jammer dat nergens vermeld wordt dat er niet aan een postbus geleverd wordt. Ik heb het uiteindelijk bij een afleverpunt van UPS laten bezorgen. Nu heeft het pakje er extra lang overgedaan
16 okt 2023
Een postbus bij PostNL als adres invullen gaat alléén als een zending via PostNL wordt gestuurd. Omdat dit zo goed als nooit voorkomt, zijn wij er tot nu toe vanuit gegaan dat dit wel bekend is. Een koerier kan namelijk niet bij het postkantoor naar binnen lopen en zijn pakketje even in uw postbus leggen. Dit is één van de reden waarom wij tijdens het bestellen de mogelijkheid aanbieden meteen al een UPS afhaalpunt te kiezen. Jammer dat u dat niet heeft gekozen, want anders had u uw pakket al de 2e dag in handen gehad en wij niet onverdiend maar 3 sterren gekregen.
4 sep 2023
Betere controle op verzending. Helaas doos beschadigd tweede verzending met doos nog erger beschadigd. Helaas twee sets van kaartjes niet goed kunnen uitdrukken, deze ook beschadigd. Ik verneem graag een reactie
7 sep 2023
Hier hebben zowel de productie als ook de koerier hun werk niet goed gedaan, waarvoor wij u onze excuses aanbieden. U kunt hier van uw garantie gebruik maken en ontvangt dan een geheel nieuw spel. Dit onafhankelijkeTrusted Shops platvorm is alleen niet de plaats om een aanspraak op de puzzleYOU-Garantie in te dienen. Hiervoor dient u even contact met de puzzleYOU klantenservice op te nemen.
8 dec 2023
layout kerst met die witte stippen is te donker ben zo’n week bezig alleen al om de randen bij elkaar te krijgen. En heel wat stukjes waarvan de randjes heb ik opnieuw moeten plakken omdat ze los raakte
8 dec 2023
Het spijt ons, dat het design het puzzelen onnodig moeilijk maakt. Misschien kunt u later een foto van het gelegde exemplaar aan de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl)? Dan kunnen zij dat eenst aan de grafische afdeling laten zien en misschien bereiken, dat er een lichtere versie online wordt gezet.