Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Prima kwaliteit! Prachtige afbeelding. En om dat de stukjes heel verschillend zijn kun je ook de gedeeltes met weinig tot geen kleurnuances toch goed leggen.
Ik heb heel lang gezocht naar puzzels van 1000 stukjes xxl. Die kon ik bijna niet vinden en nu kan ik kiezen uit duizenden afbeeldingen. Geweldig!
Ik heb wel een vraagje, is het ook mogelijk om een poster van de afbeelding op A3 formaat mee te sturen bij de xxl puzzels
Je moet nu kijken op de deksel en het verschil in formaat tussen de afbeelding op de deksel en de eigenlijke puzzel is zo groot dat het lastig is te zien waar het stukje moet zitten.
Bovendien vind ik het tamelijk onhandig om de deksel hiervoor te moeten gebruiken.
Maar dat is ook het enige!
Ik ben blij dat ik jullie heb gevonden. Ik kan voorlopig vooruit!!!
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd.
Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
14-09 bestelling gemaakt waarbij werd aangegeven dat levering werd verwacht op 18/19-09. Regelmatig bestelling gecontroleerd en dit ging van 20/21 naar 21/23, naar 23/24 naar 24/25 en uiteindelijk bezorgd op 26-09-2024. Ik kan mij niet voorstellen dat het zo geweldig druk is rond deze tijd dat er een vertraging direct na bestelling en betaling optreed van meer dan een week. Ook niet 1 berichtje gehad waarom levering zo laat was.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 dagen geleden
Wij konden ons ook niet voorstellen dat het ineens zo druk zou worden, dat wij het allemaal niet meer konden bolwerken. Wij hebben precies in die week onze reclames gestart voor de nieuwe Puzzel Adventskalender en dachten, omdat men deze pas op 1 december gaat gebruiken, dat wij voorlopig alleen mondjesmaar bestellingen hiervoor zouden binen krijgen. Het tegendeel is het geval, het lijkt wel of iedereen onze Puzzel Adventskalender wil hebben. Hierdoor hebben wij in de tijd waar u uw bestelling had geplaatst een enorme achterstand opgelopen. Ondertussen hebben wij meer personeel georganiseerd en zijn wij met een extra shift begonnen, maar voor u en nog vele anderen hebben wij natuurlijk iets te veel aanspraak op het geduld gemaakt, waarvoor alsnog onze excuses.
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Betere inhoud doos na, controle de binnenkant mogelijk weer in te doen. Het is een cadeau wilde kijken maar krijg de binnenkant niet goed erin. En het zou beter zijn om een foto van de puzzel erbij te doen.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
8 dagen geleden
Het principe van de adventskalender is nu eenmaal de verrassing en wij zouden met een voorbeeld bij veel klanten dan toch de verrassing bederven en dat is niet de bedoeling. Bovendien wordt de Puzzel Adventskalender dagelijks in kleine segmenten van maar 25 stukjes gelegd en wij zijn van mening dat 25 bij elkaar behorende stukjes, die ook nog eens op volgorde in een klein doosje zitten, een voorbeeld overbodig maken.
PS. Bij een normale SMART SORTED puzzel wordt de foto of de fotocollage gewoon op de deksel gedrukt. Dit is een goed alternatief voor degene, die zonder voorbeeld puzzelen toch een beetje moeilijk vinden.
22 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Betere voorlichting geven bij kiezen fotos
Betere voorlichting geven bij kiezen foto's. Het blijkt dat vergrotingen niet goed op de puzzel komen. Ik heb van de 40 plaatjes 3 die niet goed zijn. Helaas.
Kwaliteit puzzels is wel mooi.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
23 sep 2024
Als u een collage kiest waarin de vakjes voor de foto's vierkant zijn, dan past een rechthoekige foto daar natuurlijk niet in zijn geheel in. In de preview tonen wij daarom hoe de puzzel eruit komt te zien en daar was al zichtbaar dat 3 foto's niet optimaal in de collage stonden. Door een dubbelklik op de betroffen foto's had u deze kunnen bewerken en de personen even in het midden van het collage vakje kunnen zetten. Jammer dat u de bestelling desondanks heeft doorgezet, anders hadden wij u met deze raad al meteen behulpzaam kunnen zijn geweest.
28 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De doos was aan 1 kant al open en ook de advent was al open , waardoor er bij ons twijfel was of de puzzel wel compleet was
Maar we gaan het zien
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Helaas is mijn product niet op tijd aangekomen. De geadverteerde tijd is ondertussen al 4 x overschreden! Jammer...
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
de puzzel lijk goed te zijn, helaas is de kerst kalender alleen maar een print en geen echte advendskalender
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 dagen geleden
Onze adventskalender is inderdaad geen adventskalender in klassieke zin, met deurtjes die men kan openmaken, waar de kinderen dan elke dag de chocolade uit kunnen halen. Wat het wél is, staat niet alleen op onze website uitvoerlijk beschreven, maar wordt ook nog eens met foto´s en zelfs een video verduidelijkt. Onze Puzzel Adventskalender is een nieuwe uitvinding, die in ieder geval het verrassingseffect van een gewone adventskalender overtreft. Het grote voordeel van onze Puzzel Adventskalender is, dat men op kerstavond niet met een lege verpakking staat, maar een heus kerstcadeau in handen heeft, waarmee men tijdens de gehele Advent bezig is geweest.
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Te kleine stukjes
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
8 dagen geleden
De fotopuzzel met 1000 stukjes is van alle maten puzzels de absolute koploper en ondanks dat er geen standaard maat voor puzzelstukjes is, is onze maat eigenlijk normaal. Wij hebben zelfs vorig jaar aanpassingen aan de vorm van onze stukjes voorgenomen, zodat de enkele stukjes nu nog unieker zijn.
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Foto kom niet overeen met de puzzel zo dat je niet bepaalde lijnen kunt volgen.
Beoordeling melden
9 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
I didn't receive my puzzle.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
13 aug 2024
Het spijt ons dat het bij de koerier tot een vertraging is gekomen. Onze klantenservice heeft, zoals wij u hebben geschreven, een onderzoek laten starten naar het verblijf van uw pakket. Géén zorg, tot nu toe heeft nog iedereen zijn puzzel gekregen.
16 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Erg leuk maar wat onscherp
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
18 jul 2024
Direct na de upload van de foto verschijnt er een preview met daaronder een 5 sterren beoordeling voor de resolutie. Uw heeft helaas een screenshot van uw mobiel gebruikt, die in de preview maar 2 van 5 sterren kreeg. Wij kunnen van een foto, die niet scherp is, helaas geen hele scherpe puzzelafdruk maken. Als een foto niet minstens 4 van 5 sterren krijgt is het beter de foto eerst even per e-mail naar ons toe te sturen voordat u gaat bestellen. Wij kijken dan graag voor u na of de foto wel geschikt is.
Mooie puzzel. Slechte beoordeling omdat de bezorging niet lukte en ik geen reactie op mijn mail kreeg hierover
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
5 jul 2024
We zetten het nog even op een rijtje: U bestelt 's avonds rond 22:00 uur een fotopuzzel. Wij produceren die diezelfde nacht nog en sturen de mooie puzzel de volgende dag al stevig verpakt naar de koerier. Per e-mail sturen wij u een verzendbevestiging met een link naar de track & trace van uw pakket. Hierin verschijnt op de dag van de aflevering de mededeling dat er niemand op het aangegeven adres aanwezig was en de UPS chauffeur het daarom naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt heeft gebracht.
Tot zover hebben wij als producent alles naar behoren gedaan. In plaats van het pakket daar even op te halen heeft u naar uw zeggen een e-mail gestuurd. Heeft u die naar UPS gestuurd? Wij vragen dit omdat wij geen e-mail van u hebben ontvangen. Wij beantwoorden alle e-mails naar mogelijkheid nog dezelfde dag en mocht een mail vanwege een typefout niet aankomen, dan zijn wij op werkdagen ook telefonisch bereikbaar.
23 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd.
Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
13 dec 2023
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het één na laatste distributiecentrum is het dan 's nachts door een sorteerfout mis gegaan en heeft uw pakket toch nog een vertraging opgelopen. Omdat er daardoor 's morgens geen scan meer had plaats gevonden adviseerden wij u om parallel UPS direct te contacteren. Dat doen veel klanten uit zichzelf omdat de koerier natuurlijk meer weet over het verblijf van een pakket dan de verzender, maar dat welgemeende advies scheen al niet meer in goede aarde te vallen. Heel erg teleurstellend allemaal als de puzzels als Sinterklaascadeau moeten dienen, dus wij begrijpen best wel dat u boos was en het spijt ons echt dat het zo gelopen is, maar als producent dan voor een niet voorziene vertraging bij de koerier dan zo ongedifferentieerd de roe te krijgen, dat zijn wij, eerlijk gezegd, niet van onze klanten gewend. ¯\_(ツ)_/¯
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Bedrijf schiet echt te kort aan service. Puzzelkwaliteit is prima maar de rand producten zijn niet van eigen makkelij en geven wel aan op de website dat het bijv hun puzzelmatten zijn. 24,99 wil ik best betalen voor een eigen merk maar niet van Clementoni die bij Kruidvat voor 6,99 ligt. Retourneren moet op eigen kosten terwijl het bedrijf aan misleiding doet. Geef je dit als klant aan krijg je een grote waffel. Duitse service ver te zoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
30 jan 2024
"Schoenmaker blijf bij je leest", dachten wij toen wij een paar jaar geleden besloten ons op hetgeen wat wij het beste kunnen te concentreren en dat is het produceren van gepersonaliseerde premium puzzels. Alle puzzelbenodigdheden, die wij aanbieden, worden dus niet door ons geproduceerd en ja, het maken van puzzelmatten laten wij aan Clementoni over.
Op de productsite https://www.puzzleyou.nl/puzzel-mat tonen wij niet alleen foto's van de mat, maar ook een video, zodat men precies weet hoe het product eruit ziet dat men bestelt. Als u een probleem met Clementoni hebt, dan stuurt u de mat toch gewoon terug. U krijgt dan uw geld terug. U dient natuurlijk wel de retourkosten zelf te dragen, want wij hebben geen andere mat geleverd dan op de website te zien is.
Bij ontvangst bleek dat de tape die erop geplakt was om de doos te laten sluiten kapot geknipt was, zag er slordig en raveling uit. Hoe komt dat. Zat er eerst de verkeerde puzzel in en is hij omgewisseld? Waarom dan niet netjes opnieuw geplakt? Hopelijk zit de goede puzzel er wel in weten wij pas als hij gemaakt wordt . Het is een cadeau voor een tachtigjarige voor haar verjaardag.
Echt jammer, hopelijk gaat alles goed.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
3 nov 2023
Wij werken met een geautomatiseerd productiesysteem, waarin de puzzels door robots worden verzegeld en verpakt. Uw veronderstelling is dus niet juist. Wij gaan ervan uit dat er onderweg druk op het pakket is uitgeoefend, waardoor de zegels zijn beschadigd. Mocht er met de puzzel zelf iets niet in orde zijn, dan neemt u a.u.b. contact met de puzzleYOU klantenservice op. U heeft namelijk garantie op uw fotopuzzel.
9 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Retourzending duur en lastig
Let op: dit bedrijf is niet in Nederland gevestigd. De puzzel zelf was prima, maar ik wilde de lijst terugsturen. Dat moest ik vervolgens op eigen kosten met een zelf uit te zoeken vervoersbedrijf naar Duitsland sturen, wat dus niet niet de moeite is.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
15 mei 2024
Het is inderdaad zo dat als iemand de lijst wil terugsturen, dit dan op eigen kosten dient te geschieden. Om deze reden raden wij dan aan de prijzen van PostNL en de koerierdiensten te vergelijken. Waarom is dat zo? Wij zijn een producent van Premium fotopuzzels en dat kunnen wij beter als geen ander. Om de beste te kunnen blijven concentreren wij ons complete know-how en investeringen in de ontwikkeling van onze puzzelproductie. De puzzellijst produceren wij niet zelf en bieden deze alleen als op maat gemaakte accesoire aan. Om te voorkomen dat mensen zo'n grote lijst net zoals een jurk even ter aanzicht bestellen, tonen wij op de productpagina voldoende foto's en zelfs een video, zodat de klant weet wat hem verwacht. Zie: https://www.puzzleyou.nl/puzzellijsten-48-2000-stukjes. Als iemand dan zo'n lijst toch terugstuurt, dan vergoeden wij niet alleen de lijst maar ook de oorspronkelijke verzendkosten. Dit kost ons dan 10 Euro, die wij liever in iets anders hadden geinvesteerd. Wij vinden het dan niet meer als fair dat de klant in zo'n geval tenminste de retourkosten draagt.
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
ondanks groene smiley vaag resultaat
Foto bij bestelling gaf een groene smiley, maar helaas is de puzzel te vaag.
Kan niet verder gelegd worden na een teleurstellende poging.
NB dezelfde puzzel gaf bij andere aanbieder een gele smiley, maar is een stuk scherper met voldoende resultaat.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
13 mrt 2024
Onze vijf sterren beoordeling en daarmee verbonden de groene, gele of rode smiley geven aan of een foto voldoende resolutie heeft. Als iemand dus een foto direct van de camera gebruikt, dan heeft deze in de regel voldoende resolutie en krijgt een groene smiley. Maar let op: dit geeft alléén aan dat de foto groot genoeg is om op een puzzel te worden gedrukt. Of een foto scherp of wazig is, overbelicht of onderbelicht, is technisch niet meetbaar. Wij vertrouwen er dus op dat de klant zelf even kijkt of zijn foto wel scherp is en goed belicht. Dat gaat natuurlijk op een groot beelscherm beter als op een mobieltje. Uw foto was helaas wazig en tegen het licht in genomen. U heeft helaas iets gedaan, waar geen mens mee had kunnen rekenen: u heeft een foto genomen van uw computerbeeldscherm waarop een fotocollage te zien was. Het resultaat was bijzonder slecht en als u voor de zekerheid op ditzelfde beeldscherm de gemaakte foto had bekeken, dan had u kunnen zien dat zoiets niet gaat en de foto echt vaag was geworden. Onze dringende raad aan alle lezers: a.u.b. géén foto van een foto maken en al helemaal géén foto van een foto op een beeldscherm maken!
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
layout kerst met die witte stippen is te donker ben zo’n week bezig alleen al om de randen bij elkaar te krijgen.
En heel wat stukjes waarvan de randjes heb ik opnieuw moeten plakken omdat ze los raakte
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
8 dec 2023
Het spijt ons, dat het design het puzzelen onnodig moeilijk maakt. Misschien kunt u later een foto van het gelegde exemplaar aan de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl)? Dan kunnen zij dat eenst aan de grafische afdeling laten zien en misschien bereiken, dat er een lichtere versie online wordt gezet.
6 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De verzonden foto was kleurige en lichter dan het resultaat op en in de doos!
Mocht u dit gevolg al voorzien, vraag dan om ern andere foto!
Liever enkele dagen vertraging dan zo'n snelle afwikkeling.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
7 mrt 2024
Wij ontvangen bestellingen uit 23 verschillende landen. Door deze enorme hoeveelheden is het voor ons helaas niet mogelijk om dagelijks meerdere duizenden foto's te bekijken. Wij moeten daarom de verantwoording voor het gebruiken van een scherpe en goed belichte foto bij de klant leggen. Mocht u niet zeker zijn of dit het geval is bij uw foto, dan kunt u deze beter eerste even per e-mail naar ons toe sturen. Wij kunnen de foto dan beoordelen voordat u gaat bestellen.