puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL
Beoordelingen:

834 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.540 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

de meest kritische beoordeling

8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(13)
(12)
(9)
Resetten
TV
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik had puzzel besteld is nog niet gekomen
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
10 apr 2024
Uw pakket is bij een afhaalpunt terecht gekomen en omdat het daar na twee weken nog steeds niet was afgehaald, heeft UPS het pakket aan ons retour gestuurd. Wij zullen het pakket opnieuw opsturen, maar houdt u deze keer a.u.b. de track & trace in de gaten. De link naar de track & trace vindt u in de verzendbevestiging.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De gehele afbeelding stond er niet op, hadden jullie best mogen aangeven dat de afbeelding te groot was
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
27 mrt 2024
Omdat de kaartjes van het Memo spel vierkant zijn en foto's rechthoekig, zijn foto's dus altijd te groot en past er inderdaad een deel van de foto niet op het kaartje. Om te laten zien welk gedeelte er niet op past, verschijnt er na het uploaden van de foto's een preview. Hier ziet men precies hoe de kaartjes gedrukt gaan worden. Onder deze preview staat tevens geschreven: "Dubbelklik op de kaartjes om ze te kunnen bewerken!". Men kan dan de snijlijnen verschuiven en er voor zorgen dat de personen in het midden van een kaartje komen te staan. Heeft u dat wellicht over het hoofd gezien?
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

ondanks groene smiley vaag resultaat

Foto bij bestelling gaf een groene smiley, maar helaas is de puzzel te vaag. Kan niet verder gelegd worden na een teleurstellende poging. NB dezelfde puzzel gaf bij andere aanbieder een gele smiley, maar is een stuk scherper met voldoende resultaat.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
13 mrt 2024
Onze vijf sterren beoordeling en daarmee verbonden de groene, gele of rode smiley geven aan of een foto voldoende resolutie heeft. Als iemand dus een foto direct van de camera gebruikt, dan heeft deze in de regel voldoende resolutie en krijgt een groene smiley. Maar let op: dit geeft alléén aan dat de foto groot genoeg is om op een puzzel te worden gedrukt. Of een foto scherp of wazig is, overbelicht of onderbelicht, is technisch niet meetbaar. Wij vertrouwen er dus op dat de klant zelf even kijkt of zijn foto wel scherp is en goed belicht. Dat gaat natuurlijk op een groot beelscherm beter als op een mobieltje. Uw foto was helaas wazig en tegen het licht in genomen. U heeft helaas iets gedaan, waar geen mens mee had kunnen rekenen: u heeft een foto genomen van uw computerbeeldscherm waarop een fotocollage te zien was. Het resultaat was bijzonder slecht en als u voor de zekerheid op ditzelfde beeldscherm de gemaakte foto had bekeken, dan had u kunnen zien dat zoiets niet gaat en de foto echt vaag was geworden. Onze dringende raad aan alle lezers: a.u.b. géén foto van een foto maken en al helemaal géén foto van een foto op een beeldscherm maken!
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verzonden foto was kleurige en lichter dan het resultaat op en in de doos! Mocht u dit gevolg al voorzien, vraag dan om ern andere foto! Liever enkele dagen vertraging dan zo'n snelle afwikkeling.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
7 mrt 2024
Wij ontvangen bestellingen uit 23 verschillende landen. Door deze enorme hoeveelheden is het voor ons helaas niet mogelijk om dagelijks meerdere duizenden foto's te bekijken. Wij moeten daarom de verantwoording voor het gebruiken van een scherpe en goed belichte foto bij de klant leggen. Mocht u niet zeker zijn of dit het geval is bij uw foto, dan kunt u deze beter eerste even per e-mail naar ons toe sturen. Wij kunnen de foto dan beoordelen voordat u gaat bestellen.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De puzzel is prima!! De bezorging door UPS erg slecht.
Beoordeling melden
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer van de afzender

Ik had de puzzel in een naamloze om-doos verwacht zodat ik hem ook zo door kon sturen. Helaas was het dus voor de geadresseerde geen verrassing meer dat het een puzzel was.
Beoordeling melden
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bedrijf schiet echt te kort aan service. Puzzelkwaliteit is prima maar de rand producten zijn niet van eigen makkelij en geven wel aan op de website dat het bijv hun puzzelmatten zijn. 24,99 wil ik best betalen voor een eigen merk maar niet van Clementoni die bij Kruidvat voor 6,99 ligt. Retourneren moet op eigen kosten terwijl het bedrijf aan misleiding doet. Geef je dit als klant aan krijg je een grote waffel. Duitse service ver te zoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
30 jan 2024
"Schoenmaker blijf bij je leest", dachten wij toen wij een paar jaar geleden besloten ons op hetgeen wat wij het beste kunnen te concentreren en dat is het produceren van gepersonaliseerde premium puzzels. Alle puzzelbenodigdheden, die wij aanbieden, worden dus niet door ons geproduceerd en ja, het maken van puzzelmatten laten wij aan Clementoni over. Op de productsite https://www.puzzleyou.nl/puzzel-mat tonen wij niet alleen foto's van de mat, maar ook een video, zodat men precies weet hoe het product eruit ziet dat men bestelt. Als u een probleem met Clementoni hebt, dan stuurt u de mat toch gewoon terug. U krijgt dan uw geld terug. U dient natuurlijk wel de retourkosten zelf te dragen, want wij hebben geen andere mat geleverd dan op de website te zien is.
WV
wouter v.
heemskerk
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb geen puzzel gekregen maar wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 jan 2024
Uw pakket is gelukkig boven water gekomen en in het door u gekozen afhaalpunt terecht gekomen. Wij zullen UPS vragen u even de details te sturen. Misschien wilt u de beoordeling opnieuw doen als u de puzzel uiteindelijk heeft ontvangen?
JF
Joerg F.
Den Haag
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

De puzzels zijn geweldig, de bedrijfsethiek moet not worden bijgewerkt

De puzzels zijn geweldig. De prijs voor dezelfde puzzel is in Nederland echter 30%+ hoger dan in Duitsland. Ik denk dat de bedrijfsethiek niet goed is. Een goede zaak doet geen woeker. In geen land.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 jan 2024
Fijn om te lezen dat u met de fotopuzzels zelf wél heel tevreden bent. Tja, het kortste antwoord zou zijn, dat een BMW in Duitsland ook goedkoper is, maar we willen best wel uitleggen, waarom wij bijvoorbeeld de 1000 stukjes fotopuzzel actueel in Duitsland 9% (dus niet 30%) goedkoper kunnen aanbieden dan in Nederland. Nemen we als voorbeeld de klantenservice. De Nederlanders krijgen dezelfde klantenservice geboden als de Duitsers (eigenlijk beter, want minder streng), maar de kosten voor de klantenservice worden in Duitsland door meer klanten gedragen, waardoor alleen al deze kosten omgerekend per puzzel in Duitsland lager zijn. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken dat wij op de duitse markt zijn begonnen en daar dus ook in verhouding de meeste verkoop hebben. Wij zijn zeker dat de Nederlanders dit niet op zich willen laten zitten en zullen gaan proberen de Duitsers de loef af te steken door meer puzzleYOU puzzels te gaan kopen ;-).
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al 3 weken op mijn bestelling…cadeau voor kerst voor oma. Na melding, wordt het wel meteen opgepakt en geregeld.
Beoordeling melden
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hij zou 14 dec bij het afhaalpunt geleverd zijn maar is daar nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
11 jan 2024
Mocht er met de zending iets mis gaan, dan kunt u het beste even contact met de klantenservice opnemen. Zij bemiddelen dan met de koerier en zorgen ervoor dat u alsnog uw pakket ontvangt.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleur is niet mooi genoeg
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
28 dec 2023
Het spijt ons dat u met de kleuren niet tevreden bent. Als u ons een foto van de gelegde puzzel zou kunnen sturen, dan kunnen wij het drukresultaat met de kleuren op de foto vergelijken. Mochten wij niet precies hetzelfde hebben gedrukt, dan gaan wij daar natuurlijk werk van maken.
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
13 dec 2023
de puzzels zijn op 5 december afgeleverd en niet op zaterdag 3 december, uw pakjesavond. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor onze -achteraf dan toch verkeerde- inschatting, maar wij hebben enorm ons best gedaan om uw zending toch nog op tijd de deur uit te krijgen en omdat dit was gelukt en wij zagen dat het pakket op tijd op de route zat, hadden wij gezegd dat alles in orde was. Bij het één na laatste distributiecentrum is het dan 's nachts door een sorteerfout mis gegaan en heeft uw pakket toch nog een vertraging opgelopen. Omdat er daardoor 's morgens geen scan meer had plaats gevonden adviseerden wij u om parallel UPS direct te contacteren. Dat doen veel klanten uit zichzelf omdat de koerier natuurlijk meer weet over het verblijf van een pakket dan de verzender, maar dat welgemeende advies scheen al niet meer in goede aarde te vallen. Heel erg teleurstellend allemaal als de puzzels als Sinterklaascadeau moeten dienen, dus wij begrijpen best wel dat u boos was en het spijt ons echt dat het zo gelopen is, maar als producent dan voor een niet voorziene vertraging bij de koerier dan zo ongedifferentieerd de roe te krijgen, dat zijn wij, eerlijk gezegd, niet van onze klanten gewend. ¯\_(ツ)_/¯
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg mooie puzzel, maar ondermaatse bezorging door ups maakte het een negatieve ervaring.
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
layout kerst met die witte stippen is te donker ben zo’n week bezig alleen al om de randen bij elkaar te krijgen. En heel wat stukjes waarvan de randjes heb ik opnieuw moeten plakken omdat ze los raakte
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
8 dec 2023
Het spijt ons, dat het design het puzzelen onnodig moeilijk maakt. Misschien kunt u later een foto van het gelegde exemplaar aan de klantenservice sturen (service@puzzleyou.nl)? Dan kunnen zij dat eenst aan de grafische afdeling laten zien en misschien bereiken, dat er een lichtere versie online wordt gezet.
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er zaten veel stukjes nog aan elkaar geplakt (slecht gesneden). Hierdoor best wat schade aan verschillende stukjes.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
28 nov 2023
Het spijt ons dat u een fotopuzzel heeft ontvangen, die niet juist is doorgestanst. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan. In dit geval kunt u van uw garantie gebruik maken. Stuurt u even een foto met daarop de betroffen stukjes naar de klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat u een feilloos gestanst exemplaar ontvangt.
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Puzzel zou bezorgd worden op adres ‘A’, via transportbedrijf wordt het adres ‘B’ uiteindeljk ligt de puzzel in mijn voortuin.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
15 nov 2023
Het spijt ons dat de koerier zijn werk niet naar behoren heeft gedaan, wij zullen hierover bij de koerier een klacht indienen. Wel jammer dat door een sullige UPS chauffeur uiteindelijk maar 2 sterren worden gegeven, terwijl u met ons werk, de fotopuzzel zelf, uiterst tevreden bent.
RS
Rita S.
Sellingen
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij ontvangst bleek dat de tape die erop geplakt was om de doos te laten sluiten kapot geknipt was, zag er slordig en raveling uit. Hoe komt dat. Zat er eerst de verkeerde puzzel in en is hij omgewisseld? Waarom dan niet netjes opnieuw geplakt? Hopelijk zit de goede puzzel er wel in weten wij pas als hij gemaakt wordt . Het is een cadeau voor een tachtigjarige voor haar verjaardag. Echt jammer, hopelijk gaat alles goed.
Beoordeling melden
Antwoord van puzzleYOU NL
3 nov 2023
Wij werken met een geautomatiseerd productiesysteem, waarin de puzzels door robots worden verzegeld en verpakt. Uw veronderstelling is dus niet juist. Wij gaan ervan uit dat er onderweg druk op het pakket is uitgeoefend, waardoor de zegels zijn beschadigd. Mocht er met de puzzel zelf iets niet in orde zijn, dan neemt u a.u.b. contact met de puzzleYOU klantenservice op. U heeft namelijk garantie op uw fotopuzzel.