Lucardi Juwelier Zoetermeer

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden419 beoordelingen in totaal

26 jul 2023
Dat ik rustig werd geholpen. De medewerker gaaf goed advies en ik kon de sieraden zien en vast houden voor dat ik besloot te kopen . Ze heeft ook naar de aankoop de het bedrag uitgelegd. Beter doen : Niet over al korting opzetten . Op de wand staan bijna overal 50% korting . Terwijl het niet om die artikelen gaan

Ik heb vorige week oorbellen gekocht die ik niet vast kan zetten. Ik krijg het niet voor elkaar om ze dicht te krijgen. Toen ik zondag 7 oktober in de winkel was in Zoetermeer om te kijken wat de mogelijkheden waren ben ik heel aardig geholpen door een medewerkster die aangaf dat ik het setje oorbellen kon omruilen voor andere oorbellen. Echter bij de kassa gaf een andere medewerkster aan dat het absoluut niet mogelijk was en wilde daarin ook niet meedenken. Nee is ook een antwoord, snap ik. Maar van de andere medewerkster mocht het wel en bovendien zei de dame het op een hele onvriendelijke manier. Voor mij reden om niet meer te winkelen bij Lucardi. Ik vond haar erg onprettig totaal niet klantvriendelijk. Het gaat om een dame met zwart haar, had een groene trui aan en een tatoeage in haar nek. Ook heb ik een klacht over het product, want ik heb echt respect voor mensen die de oorbellen wel vast kunnen krijgen: https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/118142/zilveren-oorringen-met-hanger-gemstone-sodalite

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zoetermeer

23 mrt 2024

Druk

Het was erg druk, kleine winkel. Mevrouw in een scootmobiel stond buiten te wachten, mocht niet naar binnen. Misschien met nummertjes werken? En met maximaal 2 mensen naar binnen. Er stond nu een gezin van 5 mensen in de winkel.

Onaardig geholpen medewerkster

Antwoord van Lucardi Juwelier Zoetermeer
13 okt 2023
Hi Christel, We vinden het vervelend om te horen dat dit je ervaring is geweest in onze winkel in Zoetermeer. We willen dit dan ook graag verder voor je oppakken. Zou je ons een mailtje willen sturen naar Klantenservice@lucardi.nl?
13 mei 2023

Onaardige medewerker in Zoetermeer

Ik koos een ketting uit waar de prijs van zichtbaar was in de etalage. Bij de kassa aangekomen was deze duurder de verantwoordelijke was bij navraag van mij of de prijs klopte niet klantvriendelijk en erg onaardig. Ze verwees dat de prijs kan afwijken dit terwijl ik geholpen ben door een medewerker en ik nog nadrukkelijk naar de prijs vroeg.
26 jul 2023

Geen coulance

Binnen hele korte tijd en na 1 x dragen lag er al een bedeltje van mijn close for ever armband. Nieuwe gekocht die er ook weer aangezet moet worden. Geen enkele coulance, laatste keer dus dat ik wat heb gekocht bij lucardi
23 nov 2023
Krijg via mail €10.00 memberkorting en € 5.00 verjaardagskorting haal in de winkel de oorbellen op en ze weten niet hoe dat werkt, dus geen korting. Neem maar contact op met klantenservice wordt gezegd slechte service.
11 nov 2023

Slechte service

Weinig voorraad, lang wachten, laat dingen vallen en maakt het niet schoon. Loopt weg zonder wat te zeggen.

Tevreden!!

Het personeel is aardig alleen wat is best druk vandaar dat het iets langer duurde voor de rest prima
3 sep 2023
De verkoopster had er geen zin in alles was haar teveel, ze ging bijna naar huis dat gaf ze aan
CV
Charlotte V.
Hazerswoude-dorp
Ik moest zoeken naar een medewerker. Inventaris zag er rommelig uit.