wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.430 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

DJ
Dirk J.
VEENENDAAL
18 mei 2023

Mooie voorstelling met prachtige kleuren

Wat ging goed: gemakkelijke bestelprocedure, mooie voorstelling met heldere kleuren. Wat kon beter: levertijd van 2 weken is in vergelijking tot andere bedrijven erg lang.
18 mei 2023
Posters zien er echt geweldig, haarscherp en met mooie kleuren uit. Ophangsysteem is eenvoudig en voldoet prima.
SL
Suzan L.
LEIDEN
17 mei 2023
Prachtig fotobehang ontvangen en niet duur.
17 mei 2023
Mooi product tegen een redelijke prijs.
16 mei 2023
Het product is zoals we het verwacht hadden. Netjes afgeleverd.
16 mei 2023
gewoon volgens afspraak
15 mei 2023
Aangezien ik nog niets heb ontvangen
Antwoord van wall-art.nl
14 jun 2023
Dear customer, we are sorry that you had to wait so long for the order. In the meantime you have received the package and we hope you are satisfied with the product. Your K & L Wall Art Team
14 mei 2023
Boomstukken vallen snel van de muur, de meebestelde bevestiging is niet sterk genoeg. Nu zelf met dubbelzijdige tape oid aan de muur bevestigen.
13 mei 2023
13 mei 2023
Heel mooi schilderij, blij mee en netjes afgeleverd.
12 mei 2023
Binnen een paar dagen probleemloos bezorgd. Goede ervaring

De keuze is reuze.

De diversiteit van aanbod is groot, duidelijk en overzichtelijk. De keuze is reuze! Bestelling plaatsen wordt keurig verzorgd en volgens planning op tijd geleverd!
12 mei 2023
Tussen het bestellen en bezorging zaten 17 dagen. Op zich geen probleem, maar je begint te twijfelen of alles wel goed is doorgekomen. Dus een mailtje tussendoor dat eraan gewerkt wordt is misschien aangewezen
EB
Erwin B.
Rotterdam
11 mei 2023
Perfecte en snelle levering, keurig verpakt. Mooi behang. Aanrader!
TS
Thom S.
Bergschenhoek
11 mei 2023
Alles netjes aangekomen en snel en top verpakt
10 mei 2023
Ontzettend blij met de mooie stukken die geleverd zijn. Het duurde ongeveer twee weken voordat ze er waren, maar ik ben heel erg blij met het resultaat en zou hier zeker vaker bestellen.
10 mei 2023
Betere gebruiksaanwijzing mee leveren.
9 mei 2023
TK
Tineke K.
Ede Gld
6 mei 2023

Ontelbare mooie kunstwerken

Veel keuze. Snelle service. Erg goed verpakt. Prijzen ook heel geschikt.