wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nlReviews

: 619Goed

Gecertificeerd sinds: 30 sep. 2015
Laatst gewijzigd op: 5 okt. 2022
wall-art.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij wall-art.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 sep. 2015
Laatst gewijzigd op: 5 okt. 2022

Beoordelingen voor wall-art.nl

4 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2021
De levering ging vlot en prima, het contact met Wall Art is ook snel en goed. De acrylschilderijen waren van hele goede kwaliteit maar wij vonden helaas de kleuren niet mooi. Als nu ook de retourbetaling in orde komt, waar ik niet aan twijfel, kan ik het alleen maar aanraden!

28 jul. 2022
Wij kunnen alleen maar besluiten dat het om een malifide onderneming gaat die ons voor €100 heeft opgelicht. We hebben een bestelling geplaatst van enkele standaard stickers en na 3 weken zijn deze nog niet verzonden. Wij kunnen dit bedrijf op geen enkele manier bereiken. Het info adres al meermaals gecontacteerd maar nooit antwoord gekregen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

28 jul. 2022
Antwoord van wall-art.nl
13 aug. 2022
Zoals afgesproken hebben we het geld aan u teruggestort.
22 okt. 2021
5 okt. 2021
Prachtig product en service is uitstekend. Had een verkeerde levering ontvangen en zonder problemen opgelost. Echt top.
31 okt. 2021
Prachtige houten wandcirkel! Snelle levering! Service is uitmuntend! Hier bestel ik nogmaals!