wall-art.nlBeoordelingen

34 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over wall-art.nl

Super service! Door een onverwachte wijziging van de keukenleverancier past het spatscherm niet maar zeer goed meegedacht door wall-art en voor een geweldige oplossing gezorgd
De bestelling heeft vrij lang op zich laten wachten maar de klantendienst was zeer goed bereikbaar en had steeds snel een bericht terug.
Alles dik in orde. Onze kinderkamers aangepakt nu we niet op vakantie kunnen. De fotobehangen van wall-art zijn prachtig en makkelijk aan te brengen.
Top! We hebben de kinderkamers opgeknapt omdat we niet op vakantie gaan, de fotobehangen van wall-art zijn heel mooi en makkelijk aan te brengen.
Super tevreden met de service van wall-art en met het product. Het glasschilderij ziet er prachtig uit en is van top kwaliteit. Het was ook heel goed verpakt. Via de mail heb ik snel een reactie gekregen toen ik een vraag had. Ik ben heel vriendelijk en service gericht geholpen door Linda. Mooie oplossing geboden waar ik heel tevreden mee ben. Zou wall-art zeker aanbevelen aan anderen!
Prachtige kwaliteit, uitstekend verpakt en goede ophanginstructies. Communicatie via e-mail verliep ook snel en efficiënt.
Supergoede ervaring met de bestelde producten en service na verkoop. Er is wat misgelopen met de transporteur maar dit is perfect en tijdig opgevolgd en aangepakt. Ik kan wall-art zeker aanraden.
De eerste levering ging mis. Vandaar geen 5 sterren. Maar probleem werd snel en klantvriendelijk opgelost.
In verband met het corona virus was de wachttijd wat langer, maar uiteindelijk kwam er een goede levering. Op een vraag die ik had kwam per omgaande een vriendelijke en duidelijke reactie.
Print op glas is zeer kwetsbaar, dit zou beter kunnen. Levering duurde veel langer dan de 4 tot 6 dagen wat was aangegeven, dit houd ik maar op Covid 19 problemen.
Op 10 mei een glasschilderij besteld. De verzending ging via GAL. We kregen een track and trace op 19-5. Maar het product bleef maar onderweg naar de finale parel center. We hebben een paar contact gehad met Wall art. Zij besloten om het schilderij opnieuw te produceren. Op 4-6 kwam het 1ste schilderij binnen. Op 5-6 het 2de. Ze besloten dat we ook de 2de mochten houden.
Voldoet aan al onze verwachtingen.
Top service! Er was iets ongelukkig gebeurd met mijn wereldkaart en wall-art.nl heeft dit op een fantastische manier opgelost. Hierdoor schittert de prachtige wereldkaart weer aan mijn muur. De details zijn super goed en echt goede kwaliteit! Als aardrijkskunde leraar geef ik nu thuis les met mijn wereldkaart op de achtergrond en kan ik deze didactisch gebruiken. GEWELDIG GEWOON!
Prachtig schilderij, precies zoals het er op de site uitziet. Eerste schilderij was beschadigd, na contact en beoordeling via foto een nieuw schilderij toegestuurd gekregen. Top service dus!
Product is net zo mooi afgebeeld als in het echt. After sales die ik door eigen stommiteit nodig had, werd zonder enig probleem verstrekt. Wat kun je nog meer wensen als consument?!
Canvas schilderij voldoet aan al onze verwachtingen. Hebben er meteen nog een besteld.
Bij de eerste aflevering , verkeerd product ontvangen. Wel goed opgepakt en opgepakt
Artikel (Paardenbloem achter glas) geheel ,net als vorige bestelling volgens verwachting. Hartelijk dank hiervoor.
Een super mooi scherm en perfect verpakt. Ik ben een blij ei
Bij ons was er een foutje gemaakt tijdens het verpakken. Na 1 mailtje, is dit heel netjes en keurig opgelost. De producten zijn prachtig en de service is super!