wall-art.nl

4.54 / 5.00

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster
In totaal zijn er 511 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over wall-art.nl

2 weken geleden
Ik wilde mijn product ruilen, geen enkel probleem De muur sticker is mooi en makkelijk op te brengen . Ik shop zeker weer bij Wall Art

Meestal heel tevreden over gans de lijn . Eén keer beschadigde bestelling toe gekregen maar dit werd zeer correct, snel en erg klantvriendelijk opgelost. Prima service Bedankt Wall-Art, doe zo verder

Kwalitatief hoogwaardig product ontvangen, zeer tevreden

de sticker was niet gemakkelijk aan te brengen

Alles was zoals verwacht: zeer mooi product, netjes en veilig verpakt, mooi op tijd geleverd.

Heel mooi spatscherm voor de keuken. Praktisch en ook nog decoratief. Heel blij mee. En ook prima ingepakt verzonden.

Het product was exact wat ik besteld had. En snelle levering

Mooie kwaliteit van canvasdoek zeer zorgvuldig verpakt. En de bezorging in overleg met de klant ivm vrachtvervoer. Deze persoonlijke benadering ervaar ik als zeer prettig, de enige aantekening die ik heb. Is dat je de lichtheid van Het product niet op de site instelbaar is. Met een voorbeeld resultaat.

Fantastische kwaliteit van de 2 produkten die ik bij jullie heb besteld Alles heel verzorgd geleverd en binnen de afgesproken termijn. Bedankt

Fijne winkel, breed aanbod. Aftersales ook erg goed, de klantenservice reageert erg snel en is zeer behulpzaam. Erg fijn.

Product ziet er goed uit en was netjes verplakt. Binnen redelijke tijd geleverd. Ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Prima, mooi product

Uitstekende producten en klantenservice

Alles ok

Beloofd wat besteld was

Het bestelde artikel is snel geleverd en daar het om een breekbaar item ging, was het ook zeer goed verpakt zodat de kans op breken minimaal was...

Goede communicatie over het verloop van de levering. Alles goed verpakt. Zeer tevreden.

Levering was aangegeven 4 tot 6 werkdagen maar dat werden er 10

bij bestelling van 3-luik ging levering mis; uiteindelijk pas na 4 weken complete bestelling binnen( 3 aparte leveringen verdeeld over 4 weken ). hierover telkens contact gezocht met Linda v/d serviceafdeling, die antwoordt wel gelijk dezelfde dag en deed er alles aan om het opgelost te krijgen. product zelf ook dik in orde

Antwoord van wall-art.nl
Helaas heeft de levering inderdaad langer op zich laten wachten dan gebruikelijk door extreme drukte bij de postbedrijven door Black Friday en de feestdagen.