wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nlReviews

: 620Slecht

Gecertificeerd sinds: 30 sep. 2015
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
wall-art.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij wall-art.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 sep. 2015
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor wall-art.nl

2 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor wall-art.nl

Spatscherm voor onze nieuwe keuken besteld. Helaas hebben we deze beschadigd thuis gekregen, we hebben meerdere malen per mail geprobeerd om contact te krijgen met de klantenservice. Helaas geen reactie terug ontvangen om dit op te lossen. Er is geen telefoonnummer beschikbaar. We adviseren hier niets te kopen.
28 jul. 2022
Wij kunnen alleen maar besluiten dat het om een malifide onderneming gaat die ons voor €100 heeft opgelicht. We hebben een bestelling geplaatst van enkele standaard stickers en na 3 weken zijn deze nog niet verzonden. Wij kunnen dit bedrijf op geen enkele manier bereiken. Het info adres al meermaals gecontacteerd maar nooit antwoord gekregen.
Antwoord van wall-art.nl
13 aug. 2022
Zoals afgesproken hebben we het geld aan u teruggestort.