wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.427 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Snelle levering en een goede prijs.

Mooi behang, maar.....

Mooi behang, maar het is gedeeltelijk gekrompen waardoor een naad is ontstaan.
7 apr 2024
7 apr 2024

Zeer slecht

Slechte klant vriendelijkheid na 3 mails te hebben verstuurd geen antwoord. Zou bijna denken dat ik in de maling ben genomen . Vandaag bericht gehad van Gls dat vandaag mijn pakket bezorgd zou worden idd ze zijn langs geweest maar zonder pakketje want ze hebben briefje in brievenbus gedaan terwijl ik de gehele dag thuis ben geweest en niks heb gehoord . Maar ik vind dit slechte klandizie van GLS
PV
Paula v.
Zoelen
Prachtig behang en veel goedkoper dan bij een andere leverancier die hetzelfde behang had.
Snelle service en erg kwalitatieve producten Behang en verf gekocht
Kleur op foto is helemaal anders. Je kan retouneren en 10 euro voor de label betalen en dan zelf nog opsturen. Dus ben je 20 euro kwijt en niets in de plaats
Als je een product terug wil sturen omdat de maat niet goed is en het nog in de originele verpakking zit moet je niet zeuren over 14 dagen retour. Slechte service.
Antwoord van wall-art.nl
Geachte klant, als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
Alles naar wens en goed verlopen
De stickers stonden in de regen voor de deur en ik vermoed dat ze niet meer zullen kleven!
Antwoord van wall-art.nl
Geachte klant, als dit een klacht is, neem dan contact op met onze klantenservice: info@wall-art.nl. Als de muurtattoos hierdoor beschadigd raken, zoeken we samen naar een oplossing. Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team