wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

805 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.612 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

4 jul 2024
Afbeelding van de vorm is groter dan verwacht. Op de foto lijkt het kleiner. Heb het niet gebruikt.
7 jul 2024
Verzending en bezorging duurde langer dan verwacht. Ik heb geen reactie gekregen op een mail met vragen hierover en er zat een kleine beschadiging in de print op de glasplaat
9 jul 2024
Niet telefonisch bereikbaar retourzending nog niet gearriveerd 223889 ordernummer Stefanie van Ommen-Geels Frescobaldistraat 7 1447nh Purmerend
12 jul 2024
Helaas hebben we geen invloed op de dienstverleners en hun levertijden. Het is zeker niet ongewoon dat een zending vanuit Nederland naar Duitsland iets langer duurt. Het feit dat we klantenservice alleen per e-mail aanbieden, kun je zien in onze winkel. Zodra je retourzending is ontvangen, wordt deze binnen de aangegeven termijn verwerkt. Uw K & L Wall Art Team
3 jul 2024
Head een ronde sticker met een basket bal schoen. Er zaten aardig wat vouwen in. Dat is jammer.
5 jul 2024
Het spijt ons dat u ontevreden bent. Stuur onze klantenservice foto's van het defect, zodat we je bezorgdheid kunnen verduidelijken. Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
13 jul 2024
het was op 2 plekken gescheurd voor ik het op ging plakken.
Antwoord van wall-art.nl
Neem contact op met onze klantenservice met uw klacht en foto's van het defect: info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
9 jul 2024
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen
12 jul 2024
Het spijt ons, maar je bestelling is niet doorgestuurd naar ons systeem omdat de betaling is mislukt of het betalingsproces is onderbroken. Je kunt gerust een nieuwe bestelling plaatsen. Uw K & L Wall Art Team
8 jul 2024
Ik heb nog steeds niets ontvangen
12 jul 2024
Uw pakket kon niet worden afgeleverd en is op 10 juli opnieuw verzonden. Je hebt het trackingnummer per e-mail ontvangen. Controleer ook je spammail. Uw K & L Wall Art Team
TD
thea d.
nederland
slechte email op problemen
7 jul 2024
11 jun 2024

Cirkel behang

Heb een cirkel behang besteld. Duurde wel paar dagen. De foto was wat ik bestelde. Maar dacht dat het meer op normale behang zp lijken. Ik bedoel de laag die je hebt over een normale behang Deze de papier is dik maar er is geen beschermd laagje overheen, is mat en ik denk dat het best kwetsbaar zal zijn. Boven kant is meer papier voor mij. Wanneer ik het plakt zal ik foto zetten Verder word de behang gemarkeerd waar je moet knippen om.de cirkel te krijgen, maar waar de behang een lichte kleur heeft , zie je geen markering. Moest op gevoel knippen. Vind dat dit beter kon
JV
11 jun 2024
Houten letters zijn erg dun. Letters zijn niet verschillend van kleur, nu heb ik twee letters met dezelfde kleur naast elkaar.
22 jun 2024
Snellere verzending was Max 10 werkdagen maar in ons geval veel langer, er wordt ook niet gereageerd op klacht
5 jul 2024
Het spijt ons dat u ontevreden bent. We hebben echter geen invloed op de verzendtijden. Uw K & L Wall Art Team
8 jun 2024
De canvas lijsten waren niet goed ingepakt. Er zat geen bescherming tussen waardoor een lijst was beschadigd.
13 jun 2024
Het spijt ons dat u ontevreden bent. U heeft echter geen contact met ons opgenomen over een klacht. Stuur ons serviceteam een e-mail met uw verzoek en de foto's: info@wall-art.nl . Uw K & L Wall Art Team
21 jun 2024
JV
J.M. v.
Zoetermeer
8 jun 2024
22 jun 2024
Poster was niet in een stevige koker verpakt. De kartonnen verpakking is tijdens het vervoer ingedrukt. Daardoor kreuken in de poster. Retour sturen om te ruilen brengt kosten met zich mee. Dit is onacceptabel. Wij hebben de poster daarom maar weggegooid want het zag er niet ooit. Weggegooid geld (35 euro) dus. Wij balen. Wij kiezen in de toekomst voor een leverancier die haar produkten in stevig verpakkingsmateriaal verstuurt.
5 jul 2024
Het spijt ons dat u ontevreden bent. In geval van een klacht ontvang je van onze klantenservice een gratis retourlabel. Helaas is er in dit geval geen contact met ons opgenomen. Uw K & L Wall Art Team
10 jun 2024

Behang, en accesoires besteld

Behang, lijm en lineaal besteld, liniaal en lijm zijn binnengekomen in twee verschillende pakketten, maar 3e pakket met behang niet, hierover in contact gegaan met wall-art, volgens hun is het geleverd, maar na mail dat ik dit echt niet ontvangen heb niet, en ze laten niet van zich horen en er komt geen oplossing, wacht nu al 11 dagen op een oplossing in plaats van de 96 uur welke ze aangeven.
LG
L. G.
Alphen aan den Rijn
18 jun 2024

Bestelling niet ontvangen

Ik had 2 posters besteld én vooruit betaald. Maar ik heb er maar 1 ontvangen. Ik heb daarover een mail gestuurd naar wall-art maar heb daar nooit antwoord op gekregen. En die tweede poster heb ik nog steeds niet…
30 mei 2024
Als wall art de hoeveelheid benodigde rollen uitrekend. En je hebt 100% teveel. Dan is het slordig dat je moet betalen voor het retour zenden van de rollen. Eigenlijk schandalig!
6 jun 2024
De berekeningen zijn slechts aanbevelingen. Uw K & L Wall Art Team