wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 feb 2024
Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

3 jan 2024
Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Het product was te duur. De doorzichtige folie was moeilijk te verwijderen. Goed: zeer mooie vormgeving positieve tekst.
10 mei 2024
Het is erg mooi behang maar dat je voor retour zenden €10 moet betalen is wel heel erg duur.
Ik had wel een staal behangpapier verwacht en niet een tekeningetje uit een boek.Ik heb betaald voor 3 stalen en heb er maar 1 ontvangen.Daarom heb ik besloten mijn behangpapier in Belgie te kopen.Ik voel mij bedrogen!
Antwoord van wall-art.nl
Neem contact op met onze klantenservice met uw verzoek: info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
7 mei 2024

Na aankoop niet thuis

Fijne communicatie voor de aankoop. Daarna tot twee keer toe gemaild met vraag/klacht/opmerking, stilte alom. Ben nu bezig met etrusted om to een soort schikking te komen. Niet fijn dat het zo moet lopen
De grijze vinyl bleef helemaal niet plakken, hebben helaas de ganse voetballer moeten weggooien. De instructies perfect gevolgd, was niet de eerste keer dat we stickers op de muur kleefde
Retourkosten Ik heb van mijn totale bestelling 2 rollen behang teruggestuurd. De retourkosten hiervoor bedroegen €10 en dit is een buitenproportioneel hoog bedrag!
Antwoord van wall-art.nl
De retourkosten die wij maken bij het gebruik van ons label kun je zien in de winkel en de prijs staat er ook bij vermeld. Als klant bepaal je zelf hoe je je retourzending terugstuurt, je bent niet verplicht om ons label te gebruiken. Uw K & L Wall Art Team
5 mei 2024
Voor een glasschilderij zeer slecht verpakt en verstuurd met dpd werd zo voor de deur neergegooit een reden voor mij om daar nooit meer wat te kopen
IF
Inge F.
Nieuwegein
12 mei 2024

Bestelling is onvolledig.

Bestelling is onvolledig en op mijn email daarover wordt niet gereageerd.
Antwoord van wall-art.nl
De benodigde haken voor het canvas zijn vorige week per post naar je toegestuurd. Uw K & L Wall Art Team
Wacht nog steeds op mijn geld heb niets ontvangen
Antwoord van wall-art.nl
Je bestelling is op 14 mei bij je afgeleverd. UPS heeft hier ook fotobewijs van geleverd. De rest kun je ophelderen bij de klantenservice. Uw K & L Wall Art Team
10 mei 2024
Bestelling nooit ontvangen
Antwoord van wall-art.nl
Je hebt je bestelling niet ontvangen omdat deze niet naar ons is verzonden. De bestelling is vervallen, dit gebeurt meestal wanneer het betalingsproces wordt geannuleerd door de klant of niet op tijd is voltooid. Wij hebben hier geen invloed op. Uw K & L Wall Art Team
4 mei 2024
19 apr 2024

50/50 zou het geen 2de keer kopen

Het ziet er leuk uit, maar ziet er ook goedkoop uit. Nu was het ook niet duur, maar beneden de verwachte kwaliteit, ver beneden. Ik heb schade al vanaf verzending die ik niet kan verhalen. En moest extra contact opnemen om de “bouwtekening” op te vragen.
2 mei 2024
De instructies hiervoor kunnen voor elke klant direct bij het artikel worden bekeken. Alle klanten hebben een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf ontvangst van de goederen als ze niet tevreden zijn. Uw K & L Wall Art Team
8 apr 2024

Mooi behang, maar.....

Mooi behang, maar het is gedeeltelijk gekrompen waardoor een naad is ontstaan.
27 apr 2024
6 apr 2024

Zeer slecht

Slechte klant vriendelijkheid na 3 mails te hebben verstuurd geen antwoord. Zou bijna denken dat ik in de maling ben genomen . Vandaag bericht gehad van Gls dat vandaag mijn pakket bezorgd zou worden idd ze zijn langs geweest maar zonder pakketje want ze hebben briefje in brievenbus gedaan terwijl ik de gehele dag thuis ben geweest en niks heb gehoord . Maar ik vind dit slechte klandizie van GLS
5 apr 2024
Als je een product terug wil sturen omdat de maat niet goed is en het nog in de originele verpakking zit moet je niet zeuren over 14 dagen retour. Slechte service.
5 apr 2024
Geachte klant, als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
5 apr 2024
Kleur op foto is helemaal anders. Je kan retouneren en 10 euro voor de label betalen en dan zelf nog opsturen. Dus ben je 20 euro kwijt en niets in de plaats
3 apr 2024
De stickers stonden in de regen voor de deur en ik vermoed dat ze niet meer zullen kleven!
5 apr 2024
Geachte klant, als dit een klacht is, neem dan contact op met onze klantenservice: info@wall-art.nl. Als de muurtattoos hierdoor beschadigd raken, zoeken we samen naar een oplossing. Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
16 apr 2024

We hebben al betaald, maar geen bericht en produkt

We hebben al betaald, maar tot nu geen email, geen produkt en en geen bericht.
De bestelling werd op 18 april verzonden. K & L Muurkunst
15 apr 2024
Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
2 mei 2024
Het pakket was al onderweg op 04.04., maar door de verkeerde landcode-informatie van uw kant, werd het pakket naar België gestuurd. Natuurlijk is het pakket toen teruggestuurd en hebben we het op 22 april naar het juiste adres gestuurd. Uw K & L Wall Art Team