wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

737 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.465 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Goede kwaliteit, alle bij gekochte hulpmiddelen voldeden prima ! Mooi resultaat. Blij mee. Komt één op één overeen met de foto’s op de website
3 mrt 2024

communicatie ondermaats

ik heb 2 mails gestuurd, 1 om meer info, 1 met klacht over transporteur, helaas zonder antwoord, artikelen zijn wel geleverd en ok
RR
Correcte levering en super kwaliteit behang. Jammer dat er geen track en trace is. Het is nu afwachten wanneer er geleverd wordt.
Zonder banen zou het een stuk makkelijker ophangen zijn.
Antwoord van wall-art.nl
2 mei 2024
Dit is een bevel van 06/06/2022 waarvoor geen klacht is ingediend. Om 2 jaar later zo'n vreemde beoordeling te geven is voor ons niet begrijpelijk of begrijpelijk.
17 feb 2024
Snel geleverd Goed en netjes verpakt Prima kwaliteit
Product van goede kwaliteit, bezorging erg traag
ondanks nieuwe bestelling retour kosten betalen.
Een fatsoenlijke vervoerder zou helpen.
3 mrt 2024
Vlotte levering. Mooie uitvoering.
Super snel levering, niet verwacht !
vlotte levering en goed ingepakt
16 mrt 2024
Goede kwaliteit van materiaal
Degelijk Duits

Behang

Prima zo
18 feb 2024

Een drieluik van bloemen besteld, valt tegen qua kwaliteit en rechtheid van de print!

Een drieluik van bloemen besteld. Kwaliteit is matig, door de grootte van het doek, is de print niet helemaal scherp van dichtbij. Erg jammer, voor dat bedrag verwacht ik meer. Van veraf is het minder storend. Daarnaast een drieluik die exact moet matchen als je ze kaarsrecht en waterpas hangt. Dit is dus ook niet zo. Het rechterdoek zou een centimeter hoger moeten hangen, maar dat is raar, want hij hoort even hoog te hangen als het linker doek. Alleen nu loopt de print niet exact gelijk. Erg jammer en ik zal hier de volgende keer niet weer iets bestellen

Het frame was niet goed geniet

Het frame was niet goed geniet, en bijna door het doek. Het is dat mijn man handig is anders was het terug gestuurd..
Glazen achterwand keuken was precies zoals afgebeeld in de webshop. Prima verpakt, netjes geleverd. Alleen de kwaliteit van de lak is niet best, bij het minste geringste beschadigd de lak achterop het glaspaneel.
10 feb 2024
Snelle levering, product picobello alleen zou het beter verpakt mogen worden…. Er zat een deuk in mijn behang maar gelukkig zonder schade Misschien ook de mogelijkheid voorzien om in een pakketpost te kunnen laten leveren
RK
Rob K.
Utrecht
Het hout waarop de afbeelding staat is ontsiert met enkele lelijke plekjes. Was geen reden voor een tegemoetkoming, teleurstellend. Zou beter gekeken moeten worden naar de staat van het hout voordat dit gebruikt wordt!