wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

728 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.431 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Mijn ervaring

Ik ben zeer tevreden van al mijn aankopen bij wall-art. Zeker een aanrader.
Mooi materiaal, keurig verpakt, duurt wel eventjes.
Mooie producten, maar slechte communicatie
18 jan 2024
Prrima product, fijn om mee te werken.
21 jan 2024
18 jan 2024
CV
Carla v.
NIEUWEGEIN
14 jan 2024
6 jan 2024

Goede levering

Goede levering. Je moet zelf nog wel de ronding knippen of met een Stanley mesje uitsnijden. Dit ging goed. 4 banen zaten 1e dag perfect op elkaar. Met 2 personen opbrengen is wel een pré ;-). Volgende dag zat er toch paar millimeter opening tussen de banen. Contact gehad met de klantenservice. Snelle reactie in het Nederlands. Tips en adviezen: Hartelijk dank voor uw reactie. Wanneer er geen voorstrijk gebruikt wordt adviseren wij enigszins stotend aan te brengen. Net wat dichter tegen elkaar dan wat u normaal zou doen. Hiermee voorkom je de krimp bij het drogen.
23 dec 2023

Goede service

Ons behang, dat snel werd verzonden door Wall art, raakte helaas kwijt bij ups. Wall Art bood ons de service, om ondanks dat het behang nog niet getraceerd was bij ups, nieuw behamg te sturen. E-mail berichten naar Wall art worden door peraoneelsgebrek binnen maximaal 96 uur beantwoord. Zij zijn ook telefonisch bereikbaar. Dit Duitse telefoonnummer staat op de mails die je ontvangt, maar is online moeilijk te vinden. Maar lang verhaal kort, goede service, mooie producten.
18 nov 2023
Mooi behang, ontzettend blij mee, maar communicatie zou beter kunnen. Ik wou nog een rol aan mijn bestelling toevoegen. Kreeg 3 dagen later mail dat dit niet kon, bestelling was ondertussen al verstuurd. Voor nog een rol moest ik een nieuwe bestelling plaatsen. Actiecode was toen niet meer geldig en moest nog een keer verzendkosten betalen. Nog een bestelling gedaan, en verzendkosten betaald maar die bestelling duurde 11 dagen voordat t in huis was. Jammer, gemiste kans.

Eerst verkeerd binnen daarna gelijk snel opgelost

Ik had een bestelling gedaan en kwam heel snel binnen. Was 1,5 week voor kerst besteld. Helaas was het een foto van een persoon die ik niet ken en niet besteld had. Gelukkig is er gelijk iets mee gedaan en heb de goede foto alsnog voor de kerst kunnen geven. De lijst van de verkeerde bestelling mocht ik houden. Daar gaat nog een andere mooie foto in van de vakantie. Het resultaat is erg mooi geworden. Blij mee!
27 mei 2023
Geen update over je bestelling, in middels 3 weken verder Update: na vier weken toch ontvangen. In prima staat en netjes verpakt. Maar doe iedereen een plezier en vermeld duidelijker de langere leveringstijden. Op de site staat langer ivm met drukte en personeelstekort maar een maand is toch wel heel lang. Niet erg als je klant dat weet ;)

Eind goed al goed

Mijn bestelling kwam in eerste instantie maar gedeeltelijk aan. Toen ik daarover contact opnam bleek inderdaad iets niet goed te zijn gegaan, maar de rest zou worden nageleverd. Dit kwam al spoedig. Toen had ik nog een vraag waarover ik contact opnam en die heel snel naar alle tevredenheid werd beantwoord.
9 jul 2023
Mooi behang voor een leuke prijs. Kreeg nu alleen de lijm en het behang apart in twee verschillende dozen. Bezorging had best in een keer gemogen. Heb los immers niks aan de producten en is minder duurzaam zo.
12 mei 2023
Tussen het bestellen en bezorging zaten 17 dagen. Op zich geen probleem, maar je begint te twijfelen of alles wel goed is doorgekomen. Dus een mailtje tussendoor dat eraan gewerkt wordt is misschien aangewezen
26 mei 2023
Bestelling voldoet aan verwachting. De bestelling liet even op zich wachten, maar na 2,5 week kreeg ik het binnen. Het product voldeed aan de beschrijving en de bestelling was netjes verpakt.
29 mei 2023
Onze achterwand is kapot geleverd, na 2 weken wachten op antwoord is het naar tevredenheid opgelost. Jammer dat de reactie veel langer op zich liet wachten dan op de website vermeld staat