wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.467 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

25 sep 2023
Snelle levering en duidelijke website
21 sep 2023
Prima maar cijfers te dik gedrukt lichte verf 4 tot 5 keer overschilderen voor de rest uitstekend!
13 sep 2023
Product is mooi, zoals beschreven.
10 sep 2023
het is handig geweest om een track and trace code te gebruiken, zodat men het toch kan volgen via brievenbus verzenden.
VW
JS
Jan S.
Valkenswaard
29 aug 2023
Mooi product, tegen een redelijke prijs. Informatie over levering is wat abrupt.
23 aug 2023
AN
Anny n.
Gennep
12 aug 2023

mooie en goede canvas doeken met een…scherp beeld

mooie en goede canvas doeken met een stevig raam en handige ophangbeugels.
6 aug 2023
de ruime keuze
4 aug 2023
4 aug 2023
Handig achter het kookvuur
Correcte antwoord op mail en na 10 dagen correct geleverd
2 aug 2023
Van wall art heel tevreden..de koerierdienst daarentegen..
30 jul 2023
20 jul 2023

Hij hangt boven de bank en hangt precies goed…

Hij hangt noven de bank en staat precies op
18 jul 2023

Eind goed al goed

Mijn bestelling kwam in eerste instantie maar gedeeltelijk aan. Toen ik daarover contact opnam bleek inderdaad iets niet goed te zijn gegaan, maar de rest zou worden nageleverd. Dit kwam al spoedig. Toen had ik nog een vraag waarover ik contact opnam en die heel snel naar alle tevredenheid werd beantwoord.