wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

802 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.609 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

Mooie kwaliteitsafdruk van de poster. De track en trace via DHL is waardeloos, tot twee keer toe ( 2 bestellingen) blijft deze op de grens steken en dan plots staat er zonder aankondiging de koerier op de stoep. Contact via de klantenservice kan alleen via de mail. Daar moet je wel geduld voor hebben, in mijn geval werd de bestelling kort daarna dezelfde dag geleverd.
Veel keus. Goede uitleg waar de sticker wel of niet op kan. Ik twijfelde over glasvezel behang. Kreeg een proefsticker opgestuurd. Op de site duidelijke gebruiksaanwijzing hoe te plakken.
RJ
R J.
Zeewolde

Prachtig ronde schilderij

Hele mooie ronde schilderij op glas, super verpakt beloftes nagekomen 1 puntje ontspiegeld glas zou nog mooier zijn geweest
9 jul 2024
Alles top verlopen. 3 schilderijtjes besteld, 3 schilderijtjes geleverd. Mooi,netjes verpakt. Content!
Prachtig behang, superkwaliteit. Vandaag behangen, staat geweldig. Ben enorm tevreden!
13 jul 2024
Snelle levering, product was goed verpakt maar ook niet met teveel verspilling.
12 jul 2024
Snelle levering, uitstekend product, blokjes voor achter de dipondadruk, blij mee
27 jun 2024
Alles prima en simpel verlopen, alleen het verzenden via DHL duurde erg lang!!!!!
13 jul 2024
Het duurde iets langer voor de bestelling binnen kwam. Maar ziet er goed uit!
LV
8 jul 2024
op het eerste zicht goede kwaliteit behangpapier nog niet gebruikt
Snelle levering en precies wat ik bestelde. Ben er erg blij mee.
7 jul 2024
ik heb de houten lotus keurig verpakt in goede staat ontvangen
5 jul 2024
Snelle en mooie service. Ben heel blij met mijn glasschilderij
Het is gemaakt van triplex. Dat vermelden bij de advertentie

Behangen

Producten zijn van topkwaliteit en waren snel geleverd
YL
Yvette L.
Alphen aan den Rijn
Mooi behang, goeie prijs en snel verzonden
Mooie webshop, Alles overzichtelijk.
Superkwaliteit. Snelle bezorging.
4 jul 2024
zo door gaan met de goede service
7 jul 2024
Goed verpakt en keurig verpakt