wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2015
wall-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 feb 2024
Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

3 jan 2024
Betere comunicatie. Ik had geen email over de bestelde goederen ontvangen en taste in het duister wanneerdeze zouden aankomen.

Beoordelingen voor wall-art.nl

1 mei 2024

Glasplaat voor achter het fornuis

Plaat voor achter het fornuis gekocht, prachtig alleen van de houders voor de muur was er één stuk.... contact op genomen, of ik een foto wilde sturen, maar de inbus draaide niet dus dat is niet te zien op een foto stuurde ik ze, daarna niks meer gehoord, beetje jammer.
9 mei 2024

Prachtig product en top verpakt

De klok die ik heb ontvangen was ontzettend goed beschermd tegen beschadiging door een perfecte verpakking. Na uitpakken verscheen een prachtige klok.
MD
marjan d.
Vlaardingen
6 mei 2024
Poster kwam verkreukeld aan in de koker waar hij in zat. Waarschijnlijk pakketten bovenop gegaan. Gemaild en kreeg gelijk geld terug

Heel tevreden....mooi resultant met het…

Heel tevreden....mooi resultant met het behang....en ik Ben echt een amateur omaatje....super tevreden!!!
Goede informatie over de reis uit Duitsland die het bestelde mozaïek tuintafeltje ging afleggen.
9 mei 2024

Super!

Behang was makkelijk aan te brengen. En fijne service van wall-art.
Mooi artikelen maar wel enkele dagen wachten op de levering
Eenvoudig te bestellen , snelle levering
30 apr 2024
Snelle levering en product is supermooi!
10 mei 2024
Correcte afhandeling, snelle levering
Mooi behang. Prijs kwaliteit goed
8 mei 2024
Prima op tijd en mooie afbeelding
Mooi aanbod, vlotte levering
Prachtig!!! Snelle levering
Is prima ziet er goed uit
Prachtig glas kunstwerk
1 mei 2024