ks-licht.nl

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2022
ks-licht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 feb 2024
Het enige wat ik vervelend vond is dat ik na de betaling 3 of 4 dagen niks hoorde, ik kreeg het gevoel dat er iets verkeerd was gegaan. Misschien even een mail sturen met een betalingsbevestiging. Verder heel tevreden, fijne lamp.

1 mei 2024
Ik had bij mijn eerste bestelling niet begrepen dat ik na ontvangst van de factuur gelijk moest uitvoeren. Ik had om deze reden lang gewacht op de levering. Ik had graag direkt na mijn bestelling bericht ontvangen over de status van de bestelling en duidelijkheid over de voorwaardelijke actie(s)) om het bestelde te mogen ontvangen. Ik heb de bestelling opnieuw uitgevoerd en de betaling gedaan. Ook nu wel een bevestiging middels factuur ontvangen, maar hierbij weer gèèn informatie over de dag van levering van het product. Het is toch wel fijn om dit te weten. Ik hoop dat hier rekening mee gehouden kan gaan worden. Prettig is dat ik dit nu kan mededelen! Vriendelijke groet Jolanda de Jong

Beoordelingen voor ks-licht.nl

17 feb 2024