vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

652 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden686 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

19 mei 2024
19 mei 2024
17 mei 2024

Telefonisch contact > zeer goed. Verzending > slecht.

Ik heb eerst telefonisch contact met jullie gehad waarbij al mijn vragen, heel duidelijk werden beantwoord. Waarover ik niet tevreden ben is de garantie dat het pakket de volgende dag aankomt als je het voor 17:00 besteld. Dit was echter bij mij totaal niet het geval. Als jullie dit zo expliciet zetten op jullie site dan verwacht ik dat hoe dan ook mijn pakket op tijd aankomt. In drukke periodes zoals Kerstmis, kan ik verstaan dat dit moeilijk te garanderen is, maar in deze periode van het jaar, kan ik dat niet begrijpen. Ik heb 5 euro korting gekregen voor mijn toekomstige bestelling, maar wat ben ik daar nu mee als ik niks meer nodig heb.. Ik vond de compensatie dus ook niet gepast.
28 mei 2024

Vogelverjager

De verzending was prima, maar de vogelverjager doet niet wat het product zou moeten doen. De teststand laat allerlei geluiden horen: prima. Maar in stand 1 of 2 komen de duiven gewoon af op de bessenboom alsof er geen apparaat aanwezig is. Het apparaat hangt zelfs in de boom. Helaas voor ons geen succes.
2 jun 2024
Beschrijving op website was niet helemaal juist toestel kan niet buiten gebruikt worden en daar had ik het juist voor gekocht.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemiddag Johnny, Dank voor je review. Ik zie dat mijn collega je een e-mail heeft gestuurd. Graag komen we met je in contact!😊 Met vriendelijke groet, Team Vulpes
28 mei 2024
26 apr 2024

GEWELDIG KOLFAPPARAAT

De bezorging was super snel (had het kolfapparaat de volgende dag al in huis). Mooie verpakking en hele duidelijke handleiding. Ik ben er zo onwijs tevreden mee dat ik nóg een kolfapparaat heb gekocht. De zuigkracht is fantastisch en de kolfapparaten zijn gemakkelijk te gebruiken, je plaatst ze in je BH en kan ondertussen allerlei andere taken doen tijdens het kolven. Ik raad dit product elke vrouw aan!
7 mei 2024
Bedankt voor je mooie review, Alekandra! We vinden het enorm fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!😊
26 apr 2024

Matter verjager

De bestelling was zoek geraakt. We namen dan ook contact met Vulpes. Die hebben heel actief naar het pakje gezocht tot het ook gevonden werd De hulp was excellent. Een aanrader!
7 mei 2024
Fijn dat we de kwestie zo hebben kunnen oplossen! Heel veel plezier met je aankoop😊
10 mei 2024
De duiven verjager werkt prima. Dier vriendelijk en prima voor mijn nachtrust. We worden s.morgens om 6.00 uur niet meer wakker met roe koe koe.
10 mei 2024
Beste, Hartelijk dank dat je moeite hebt gedaan om ons bedrijf en product te beoordelen. We vinden het geweldig leuk om te lezen dat je tevreden bent met de duivenverjager! Mocht je je ervaring willen delen met andere vulpes members dan zouden we het enorm waarderen als je wellicht een productreview zou willen achterlaten bij het product. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend toe en we hopen je nogmaals te mogen verwelkomen in onze online webshop :). Groetjes Team Vulpes

Prima firma

De positieve manier waarop en de snelheid waarmee Vulpes heeft gereageerd en gehandeld. Ik ben helemaal onder de indruk.
10 mei 2024
Daar doen we onze uiterste best voor, heel veel plezier met je aankoop! 😄
22 apr 2024

Uitstekende kwaliteit en service

Uitgebreide set Netjes en veilig verpakt Duidelijke handleiding met filmpje Gebruiksvriendelijk Snelle levering
7 mei 2024
Bedankt voor deze top review! 😃
NT
Nicole T.
Zutendaal
5 mei 2024
mijn bestelling van marterverschrikkers werken voor de eerste dag en nacht uitstekend. Lang niet meer zo rustig geweest op zolder. Waren bedoelt voor de auto, maar hier doen ze het ook. Plus een totale levering met batterijen en schroevendraaier en een zeer scherpe prijs. Kan niet beter !
7 mei 2024
We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Nicole!😁
25 apr 2024

Probleem met defecte kattenverjager opgelost

Na wat heen en weer mailverkeer uiteindelijk telefonisch kontakt met vulpesgoods gehad. In dit telefoongesprek is het probleem van een defecte kattenverjager vlot opgelost. Zeer snel een nieuwe kattenverjager ontvangen. Katten niet blij, ik wel. Bedankt voor de service TeamVulpes.
10 mei 2024
Fijn om te lezen dat het goed is opgelost en dat je blij bent, daar doen we het voor, Walt!
28 apr 2024

Werkt goed.

In het begin even wennen aan hoe stevig het flesje vastgedraaid moest worden, want anders bij het opwarmen komt er melk via de zijkantjes naar boven. Maar uiteindelijk als je het door hebt dan is het helemaal goed!
7 mei 2024
Bedankt voor je review en feedback, Nick!
13 mei 2024

Snel heen en terug

Artikelen kwamen na bestellen snel in huis. Hoewel ze niet aan de verwachtingen voldeden is ook het retour sturen goed gegaan. Al met al een ontzettend goed bedrijf met behulpzame medewerkers.
Antwoord van vulpesgoods.com
Je kan altijd op ons rekenen, bedankt voor je review! En wie weet tot de volgende keer😁
21 apr 2024
Jullie helpen om oplossingen te vinden. Geven antwoord op vragen en geven aan om meer vragen te stellen als dat nodig zou zijn
7 mei 2024
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! 😁
13 mei 2024

goede kwaliteit en fijne klantenservice !

meerdere producten gekocht hier. Kwaliteit is goed en vooral ook de klantenservice. Heel blij, kom zeker terug!
Antwoord van vulpesgoods.com
Dat is super leuk om te lezen! Tot snel weer!😀
18 apr 2024
Snelle en nette levering. Het product zelf nog niet uitgeprobeerd, maar neem aan dat het prima werkt.
Heel erg bedankt, Wilma! 😁
22 apr 2024
7 mei 2024
Daar doen we onze uiterste best voor, veel plezier met je aankoop! 😄