vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden816 beoordelingen in totaal

Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

11 jun 2024
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

7 jul 2024

Corrupte manier van zaken

Helaas een defect artikel binnen gekregen. De verkoper nam gelijk contact met mij op en kwam met een passende oplossing omdat ik geen positieve recensie had geplaatst. Na een goed gesprek had de verkoper besloten dat ik een nieuw artikel toegestuurd kreeg. Toen ik mijn recensie had aangepast naar 5 sterren werd de verzending geannuleerd en heb ik het pakket nooit ontvangen.
EO
Egbert O.
Heemskerk
De verpakking bleek al eerder geopend te zijn geweest, verpakking beschadigd. Ik moet nog testen of het apparaat eerder gebruikt is en niet eerder gebruikt
6 jul 2024

Kolf werkt goed, duur in onderhoud

Kolf werk goed.. maar de stukken moeten om de 3-4 weken vervangen worden om de werking te behouden.. duur grapje
9 jul 2024
Beste Itta, Dank voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
1 jul 2024
2dezelfde artikelen besteld 1 geleverd na melden hiervan moet ik een foto sturen van de verpakking???
9 jul 2024
Beste Manuela, Bedankt voor je feedback, we vinden het heel erg vervelend dat je slechts één van de twee bestelde artikelen heeft ontvangen. We vragen altijd een foto van de verpakking om zeker te zijn, welk en wat er ontbreekt, voordat we iets kunnen nasturen. Dit helpt ons om eventuele fouten te voorkomen en je sneller te kunnen helpen. Gelukkig hebben we inmiddels telefonisch contact gehad en hebben we het ontbrekende product naar je opgestuurd. We hopen dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Beschrijving artikel komt niet overeen met de werkelijkheid
de verzending heeft 2 werkdagen langer geduurd
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Marc, Bedankt voor uw feedback. We zien inderdaad verzending langer onderweg is geweest dan gebruikelijk, dat vinden wij heel erg vervelend. Onze excuses hiervoor. We hebben direct een melding gemaakt bij DHL. We hebben zojuist een email gestuurd en horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
11 jun 2024

4 jun 2024

Telefonisch contact > zeer goed. Verzending > slecht.

Ik heb eerst telefonisch contact met jullie gehad waarbij al mijn vragen, heel duidelijk werden beantwoord. Waarover ik niet tevreden ben is de garantie dat het pakket de volgende dag aankomt als je het voor 17:00 besteld. Dit was echter bij mij totaal niet het geval. Als jullie dit zo expliciet zetten op jullie site dan verwacht ik dat hoe dan ook mijn pakket op tijd aankomt. In drukke periodes zoals Kerstmis, kan ik verstaan dat dit moeilijk te garanderen is, maar in deze periode van het jaar, kan ik dat niet begrijpen. Ik heb 5 euro korting gekregen voor mijn toekomstige bestelling, maar wat ben ik daar nu mee als ik niks meer nodig heb.. Ik vond de compensatie dus ook niet gepast.
24 jun 2024

Anti muggen lamp, mis poes

Om van de muggenbeten verlost te zijn viel mijn oog op deze muggen lamp. Als beste getest stond er bij, maar eenmaal in huis, deed de lamp absoluut niet waar voor ik hem heb gekocht. Ondanks de lamp bleven de muggen komen en prikken. Ook groot nadeel van deze lamp was het felle blauw licht. Als beste getest, hoe dan?. Gelukkig kreeg ik na de retourzending snel mijn geld terug.
28 mei 2024

Vogelverjager

De verzending was prima, maar de vogelverjager doet niet wat het product zou moeten doen. De teststand laat allerlei geluiden horen: prima. Maar in stand 1 of 2 komen de duiven gewoon af op de bessenboom alsof er geen apparaat aanwezig is. Het apparaat hangt zelfs in de boom. Helaas voor ons geen succes.
18 jun 2024
Een beter retour beleid. Nu moet je vragen of je iets retour mag doen, na ruim een dag wachten zelf gebeld en toen kon het wel snel
20 jun 2024
Goedemiddag Nina, Bedankt voor je feedback. We hebben je een email gestuurd en horen graag! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
2 jun 2024
Beschrijving op website was niet helemaal juist toestel kan niet buiten gebruikt worden en daar had ik het juist voor gekocht.
7 jun 2024
Goedemiddag Johnny, Dank voor je review. Ik zie dat mijn collega je een e-mail heeft gestuurd. Graag komen we met je in contact!😊 Met vriendelijke groet, Team Vulpes
16 jun 2024
Niet wat ik verwacht had. Blijven blaffen
9 jul 2024
Beste Geert, Bedankt voor je review, er is contact met je opgenomen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
24 jun 2024
Me pakket is nooit aangekomen
9 jul 2024
Beste Fatima, Dank voor je review. Allereerst onze excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan bij DHL. Wij hebben telefonisch contact gehad en hebben je aankoop bedrag terug gestort. Zou je kunnen laten weten of we je nog verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet Team Vulpes
28 mei 2024
14 mei 2024
bij terugsturen teveel handelingen foto se.d
7 jun 2024
Goedemorgen Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te lezen dat het retourproces voor u niet fijn werkt. We hebben contact met u opgenomen om de situatie te bespreken maar kregen u helaas niet te pakken. We zullen het nog een keer proberen. We zijn net overgestapt naar een nieuw systeem en kunnen u feedback goed gebruiken. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
20 apr 2024

Blafband hond

Verzorgen en toesturen van de bestelling was goed maar nog niet het gewenste resultaat met de band
7 mei 2024
Goedemorgen Toine, Zoals telefonisch besproken gaan jullie de band nog even testen om te kijken of jullie het gewenste resultaat kunnen behalen. Over twee weken hebben we contact om te kijken of deze anti-blafband goed werkt voor jullie hond, of dat een andere wellicht beter is. We kijken graag mee voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
19 apr 2024
Hond blaft door piepen blafband heen en bij trilling schud ze haar kop alleen even.
7 mei 2024
Goedemorgen Jinke, Bedankt voor je review en je feedback. We hebben contact met je opgenomen. We kijken graag met je mee om te kijken of wellicht een andere anti-blafband of apparaat beter bij uw hond past. Graag horen we van je, zodat we je verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
7 apr 2024

Zonder handleiding, reeds geopend

Doos kwam geopend, geen handleiding. Wat nu?
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Josephina Dank voor je review. Allereerst onze excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan. Wij hebben contact met je opgenomen via de e-mail en hopen dit zo snel mogelijk samen naar tevredenheid te kunnen oplossen! Met vriendelijke groet Team Vulpes