vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

Wordt beoordeeld
38047 werkt niet doet niets, en gratis retourneren werkt ook niet de reviews zijn nep en de site functioneert niet voel me belazerd, geld foetsie, nooit meer
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemiddag Ruud, Bedankt voor jouw bericht. We hebben direct contact met je opgenomen. Wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag komen we met je in contact om je te woord staan en een passende oplossing te bieden zoals u van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
20 apr 2024

Blafband hond

Verzorgen en toesturen van de bestelling was goed maar nog niet het gewenste resultaat met de band
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Toine, Zoals telefonisch besproken gaan jullie de band nog even testen om te kijken of jullie het gewenste resultaat kunnen behalen. Over twee weken hebben we contact om te kijken of deze anti-blafband goed werkt voor jullie hond, of dat een andere wellicht beter is. We kijken graag mee voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
19 apr 2024
Hond blaft door piepen blafband heen en bij trilling schud ze haar kop alleen even.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Jinke, Bedankt voor je review en je feedback. We hebben contact met je opgenomen. We kijken graag met je mee om te kijken of wellicht een andere anti-blafband of apparaat beter bij uw hond past. Graag horen we van je, zodat we je verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Zuigt niet goed
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Hanan, Zoals telefonisch besproken mag je de bestelling retourneren. We hebben je inmiddels een retourlabel toegestuurd. En hopen dit naar wens op te lossen. Groeten, Team Vulpes
7 apr 2024

Zonder handleiding, reeds geopend

Doos kwam geopend, geen handleiding. Wat nu?
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Josephina Dank voor je review. Allereerst onze excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan. Wij hebben contact met je opgenomen via de e-mail en hopen dit zo snel mogelijk samen naar tevredenheid te kunnen oplossen! Met vriendelijke groet Team Vulpes
Mijn honden blaffen er dwars door heen
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Helena, Bedankt voor je review en jouw feedback. Wat vervelend om te lezen om te horen dat het anti blaf apparaat niet werkt bij jouw honden. Zou je contact met ons kunnen opnemen, doormiddel van whatsapp, telefoon of een e-mail? Dan hopen we je passend advies te kunnen geven en naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes

2 keer mijn bestelling opgestuurd, maar nooit ontvangen

2 keer mijn bestelling opgestuurd. Eerste keert was mijn bestelling niet aangeboden door DHL. twee dagen later gebeld en toen werd mij beloofd dat ik mijn bestelling morgen zou ontvangen. Daarna is die niet meer opgestuurd. Ik heb de bestelling geannulleerd en nu wacht ik op mijn geld.
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Hamza, Bedankt voor jouw bericht. Nogmaals onze excuses! We hebben elkaar net telefonisch gesproken en zijn gelukkig tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Ik heb een anti schrok en anti lek bak in een gehaald. De anti schrok bak ben ik niet tevreden over. Er zit teveel ruimte tussen zodat het eten nogsteeds erg makkelijk en snel gebeurt. vind dat erg jammer want goedkoop was het niet.
19 mrt 2024
Beste, Bedankt voor jouw bericht. Er is contact met je opgenomen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Product nooit ontvangen
19 mrt 2024
Beste Niels, Wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. Wij doen er graag alles aan om u een positieve ervaring met ons te kunnen geven. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest dat we het product niet konden leveren. En vinden het enorm vervelend dat we na het versturen van uw bestel/verzendbevestiging, helaas hebben moeten vaststellen dat het bestelde product niet op voorraad was. Wat resulteerde in de annulering van uw bestelling. U heeft hiervoor een email ontvangen en wij hebben het gehele aankoop bedrag direct terug over gemaakt. Om het goed te maken, zouden we graag een passende oplossing aanbieden en komen we graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Alles via Bol.com is prima verlopen Vulpes Goods bestelling was heel snel in huis Alleen wat ik besteld had is een waardeloos product, en toch via een revieuw besteld
Moet de de site beoordelen terwijl ik me Bestelling naar 6 dgn nog niet binnen heb
Antwoord van vulpesgoods.com
Beste Wl Evers, Vervelend om te horen! Aan de hand van je review is er contact opgenomen via de mail. Helaas hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen. Door complicaties bij DHL is er iets niet goed gegaan met het andere pakket. Wij hebben je bestelling dinsdag opnieuw op de post gedaan, als ik deze track en tracè bekijk, zie ik dat deze woensdag bezorgd is. Graag komen wij in contact of alles naar wens is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 feb 2024
Weinig zuigkracht waardoor je ook minder melk gaat produceren.
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Hanifa, Bedankt voor je review en feedback, we hebben contact met je opgenomen en hopen je alsnog een positieve ervaring met Vulpes Goods te kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 aug 2023

Voorlopig 3 sterren

24 aug 2023
Beste, Bedankt voor de voorlopige review. Vervelend om te lezen dat je ongemak hebt ervaren met de facturatie. We werken eraan om dit snel en op de juiste manier op te lossen en van de 3 sterren 5 sterren te maken. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
23 sep 2023
Slechte aftersales Blafband werkt niet doordat hond te veel haar heeft en daardoor geen contact maakt. artikel mag niet retour en enige oplossing welke er geboden word is 10% korting op volgende aankoop. Blafband kan ik weggooien en het geld dus ook. jullie worden bedankt!!
25 sep 2023
Beste, Dank voor uw feedback. Aan de hand van uw bestelnummer kunnen we inzien dat u uw anti blafband al reeds had afgeknipt voordat u hebt besloten om de anti blafband ook daadwerkelijk volledig in gebruik te willen nemen. Hierdoor vervalt de mogelijkheid om het product te retourneren aangezien deze is afgeknipt en dus niet als origineel retour gestuurd kan worden. We vinden dit heel vervelend en daarom bieden we u graag een extra kortingscode aan voor een eventuele nieuwe aankoop. Uit bovenstaande begrijpen we dat u zeer teleurgesteld bent, we zullen dan ook zeer spoedig met u contact opnemen om gezamenlijk te kijken naar wat we voor u kunnen betekenen en wat de mogelijkheden zijn in uw geval. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
2 jun 2023

Anti cellulite apparaat pro

Zeer slecht product. De zuigkracht van "cupping" is zelfs op de laatste stand zo sterk, dat het verschrikkelijk pijn doet en je het apparaat niet kunt bewegen. Een week na gebruik zijn de tientallen blauwe plekken op mijn benen nog steeds niet weg getrokken!
7 jun 2023
Beste, Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons product. Mogen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice? Dan kijken wij graag even mee voor een passende oplossing in deze vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 jul 2023

Retourneren knap lastig

Hoe maak je het zo moeilijk mogelijk om je aankoop te retourneren, verschrikkelijk irritant. Koop er nooit meer wat.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Mariska, Vervelend om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het retourneren van het product. Wij proberen dit juist zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Graag horen we jouw feedback om te kunnen kijken wat we beter zouden kunnen doen. Zou je een email kunnen sturen naar support@vulpesgoods.com? Groeten, Team Vulpes
19 okt 2023
Afstands bediening werkt niet en de timer schakelt de verwarming wel uit maar de ventilator blijft draaien.
27 okt 2023
Beste Frans, Bedankt voor je review. Er wordt contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes

Doet het niet altijd goed..

Heb nu al een paar keer gehad dat ik doodleuk aan het kolven ben, haal ze eraf; zit er geen melk in. Terwijl borsten supervol zijn. Dan zit die dus blijkbaar “niet goed”? Maarja, dat voel of zie je niet zo goed vind ik. Dat is een minpuntje.. verder ging 1 van de 2 vandaag niet aan, terwijl batterij nog opgeladen is. Even later deed die het wel weer. Beetje gek! En vervelend natuurlijk..
Antwoord van vulpesgoods.com
Hi Romy, Een hele goedemorgen. Wat vervelend dat uw borstkolf nog niet optimaal werkt, we zullen contact met u opnemen om te kijken hoe we u kunnen ondersteunen en uw probleem kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 okt 2023
De kolf is super handig in gebruik en ideaal dat deze draadloos is. Nadeel vind ik het melk opvang bakje. Je moet goed opletten met uitschenken en er blijft vaak een beetje melk achter. Daarnaast vind ik ook het schoonmaken van het melk opvang bakje wat lastiger. Helemaal het droogmaken. Maar wellicht dat daar nog tips voor zijn. Die hoor ik dan graag.
27 okt 2023
Beste, Bedankt voor je feedback, dat is zeer waardevol voor ons! Wij zullen je even een instructievideo toesturen voor optimaal gebruik! Met vriendelijke groet, Team Vulpes