vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com
Beoordelingen:

651 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden690 beoordelingen in totaal  

4,62
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kocht dit tablet voor me zoontje! Hij was opslag verkocht en ging meteen aan de slag! Pluspunten bij dit tablet het heeft een ingebouwde beschermhoes! Kinderslot⭐ Leer apps voor kinderen ⭐ En youtube voor kids⭐ Dus je hoeft in principe niks te downloaden! Alles staat erop⭐ Het scheelt mij ook tijd en energie💪 Dus me zoontje kon al gelijk leren en spelletjes spelen,maar ook gelijk op youtube🥰 Scherm vindt ik persoonlijk ideaal voor me kleine. Precies goed. Niet te groot of te klein👍 En er zit ook tasje bij zodat je het overal mee kan nemen en een touch pen🤗 Super bedankt VulpesGoods voor jullie service👍👍👍👍👍 P.s kreeg me bestelling volgende dag al thuis! Dus ze zijn zeker betrouwbaar💯 Ik zal in de toekomst zeker weer bij jullie bestellen 🙌

Meest relevante negatieve beoordeling

9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(22)
(9)
(14)
Resetten
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!

Het design is mooi en het zit op zich comfortabel aan de borst. Maar ik mors met geen enkele borstkolf zoveel als met deze. Het uitkappen is super omslachtig en werkt echt niet zoals het moet. Mijn dochtertje ligt op de NICU (voor 11 weken) en het enige wat ik echt voor haar kan doen, is voldoende melk kolven. Ik maak nog maar net voldoende aan om haar volledig te kunnen voeden, dus je kan verstaan dat een tiental milliliter elke keer bij het uitkappen, per borst, morsen, zeer frusterend is. Met de hormonenrollercoaster die aan de gang is, heeft dit zelfs al meerdere keren tot tranen geleid. Het afwassen is ook echt veel meer werk als de niet-draadloze kolven die ik gebruik. Samen met het gesukkel met uitkappen zorgt dit ervoor dat het kolven met deze borstkolf nog tijdsintensiever wordt dan de andere kolven die ik gebruik. De app werkt ook niet naar behoren. Soms valt de connectie ineens weg, terwijl mijn gsm naast me ligt en stopt de borstkolf en dus ook de timer. Het invullen van de hoeveelheid aan het einde van de kolfsessie wordt soms niet gevraagd. Ik begrijp niet waarom. Kortom: mooie kolf en er wordt veel beloofd, maar qua functionaliteit kan het een pak beter!
Beoordeling melden
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Telefonisch contact > zeer goed. Verzending > slecht.

Ik heb eerst telefonisch contact met jullie gehad waarbij al mijn vragen, heel duidelijk werden beantwoord. Waarover ik niet tevreden ben is de garantie dat het pakket de volgende dag aankomt als je het voor 17:00 besteld. Dit was echter bij mij totaal niet het geval. Als jullie dit zo expliciet zetten op jullie site dan verwacht ik dat hoe dan ook mijn pakket op tijd aankomt. In drukke periodes zoals Kerstmis, kan ik verstaan dat dit moeilijk te garanderen is, maar in deze periode van het jaar, kan ik dat niet begrijpen. Ik heb 5 euro korting gekregen voor mijn toekomstige bestelling, maar wat ben ik daar nu mee als ik niks meer nodig heb.. Ik vond de compensatie dus ook niet gepast.
Beoordeling melden
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vogelverjager

De verzending was prima, maar de vogelverjager doet niet wat het product zou moeten doen. De teststand laat allerlei geluiden horen: prima. Maar in stand 1 of 2 komen de duiven gewoon af op de bessenboom alsof er geen apparaat aanwezig is. Het apparaat hangt zelfs in de boom. Helaas voor ons geen succes.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een beter retour beleid. Nu moet je vragen of je iets retour mag doen, na ruim een dag wachten zelf gebeld en toen kon het wel snel
Beoordeling melden
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschrijving op website was niet helemaal juist toestel kan niet buiten gebruikt worden en daar had ik het juist voor gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
13 dagen geleden
Goedemiddag Johnny, Dank voor je review. Ik zie dat mijn collega je een e-mail heeft gestuurd. Graag komen we met je in contact!😊 Met vriendelijke groet, Team Vulpes
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet wat ik verwacht had. Blijven blaffen
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Blafband hond

Verzorgen en toesturen van de bestelling was goed maar nog niet het gewenste resultaat met de band
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
7 mei 2024
Goedemorgen Toine, Zoals telefonisch besproken gaan jullie de band nog even testen om te kijken of jullie het gewenste resultaat kunnen behalen. Over twee weken hebben we contact om te kijken of deze anti-blafband goed werkt voor jullie hond, of dat een andere wellicht beter is. We kijken graag mee voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
14 mei 2024
Wordt beoordeeld
bij terugsturen teveel handelingen foto se.d
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
13 dagen geleden
Goedemorgen Marcel, Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te lezen dat het retourproces voor u niet fijn werkt. We hebben contact met u opgenomen om de situatie te bespreken maar kregen u helaas niet te pakken. We zullen het nog een keer proberen. We zijn net overgestapt naar een nieuw systeem en kunnen u feedback goed gebruiken. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hond blaft door piepen blafband heen en bij trilling schud ze haar kop alleen even.
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
7 mei 2024
Goedemorgen Jinke, Bedankt voor je review en je feedback. We hebben contact met je opgenomen. We kijken graag met je mee om te kijken of wellicht een andere anti-blafband of apparaat beter bij uw hond past. Graag horen we van je, zodat we je verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zonder handleiding, reeds geopend

Doos kwam geopend, geen handleiding. Wat nu?
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
9 apr 2024
Beste Josephina Dank voor je review. Allereerst onze excuses, het lijkt erop dat er iets mis is gegaan. Wij hebben contact met je opgenomen via de e-mail en hopen dit zo snel mogelijk samen naar tevredenheid te kunnen oplossen! Met vriendelijke groet Team Vulpes
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn honden blaffen er dwars door heen
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
9 apr 2024
Goedemorgen Helena, Bedankt voor je review en jouw feedback. Wat vervelend om te lezen om te horen dat het anti blaf apparaat niet werkt bij jouw honden. Zou je contact met ons kunnen opnemen, doormiddel van whatsapp, telefoon of een e-mail? Dan hopen we je passend advies te kunnen geven en naar tevredenheid te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zuigt niet goed
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
7 mei 2024
Goedemorgen Hanan, Zoals telefonisch besproken mag je de bestelling retourneren. We hebben je inmiddels een retourlabel toegestuurd. En hopen dit naar wens op te lossen. Groeten, Team Vulpes
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

2 keer mijn bestelling opgestuurd, maar nooit ontvangen

2 keer mijn bestelling opgestuurd. Eerste keert was mijn bestelling niet aangeboden door DHL. twee dagen later gebeld en toen werd mij beloofd dat ik mijn bestelling morgen zou ontvangen. Daarna is die niet meer opgestuurd. Ik heb de bestelling geannulleerd en nu wacht ik op mijn geld.
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
5 mrt 2024
Beste Hamza, Bedankt voor jouw bericht. Nogmaals onze excuses! We hebben elkaar net telefonisch gesproken en zijn gelukkig tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een anti schrok en anti lek bak in een gehaald. De anti schrok bak ben ik niet tevreden over. Er zit teveel ruimte tussen zodat het eten nogsteeds erg makkelijk en snel gebeurt. vind dat erg jammer want goedkoop was het niet.
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
19 mrt 2024
Beste, Bedankt voor jouw bericht. Er is contact met je opgenomen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
19 mrt 2024
Beste Niels, Wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. Wij doen er graag alles aan om u een positieve ervaring met ons te kunnen geven. Het is uiteraard niet de bedoeling geweest dat we het product niet konden leveren. En vinden het enorm vervelend dat we na het versturen van uw bestel/verzendbevestiging, helaas hebben moeten vaststellen dat het bestelde product niet op voorraad was. Wat resulteerde in de annulering van uw bestelling. U heeft hiervoor een email ontvangen en wij hebben het gehele aankoop bedrag direct terug over gemaakt. Om het goed te maken, zouden we graag een passende oplossing aanbieden en komen we graag met u in contact. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Voorlopig 3 sterren

Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
24 aug 2023
Beste, Bedankt voor de voorlopige review. Vervelend om te lezen dat je ongemak hebt ervaren met de facturatie. We werken eraan om dit snel en op de juiste manier op te lossen en van de 3 sterren 5 sterren te maken. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we hopen dat we in de toekomst een betere ervaring kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
23 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte aftersales Blafband werkt niet doordat hond te veel haar heeft en daardoor geen contact maakt. artikel mag niet retour en enige oplossing welke er geboden word is 10% korting op volgende aankoop. Blafband kan ik weggooien en het geld dus ook. jullie worden bedankt!!
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
25 sep 2023
Beste, Dank voor uw feedback. Aan de hand van uw bestelnummer kunnen we inzien dat u uw anti blafband al reeds had afgeknipt voordat u hebt besloten om de anti blafband ook daadwerkelijk volledig in gebruik te willen nemen. Hierdoor vervalt de mogelijkheid om het product te retourneren aangezien deze is afgeknipt en dus niet als origineel retour gestuurd kan worden. We vinden dit heel vervelend en daarom bieden we u graag een extra kortingscode aan voor een eventuele nieuwe aankoop. Uit bovenstaande begrijpen we dat u zeer teleurgesteld bent, we zullen dan ook zeer spoedig met u contact opnemen om gezamenlijk te kijken naar wat we voor u kunnen betekenen en wat de mogelijkheden zijn in uw geval. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren knap lastig

Hoe maak je het zo moeilijk mogelijk om je aankoop te retourneren, verschrikkelijk irritant. Koop er nooit meer wat.
Beoordeling melden
Antwoord van vulpesgoods.com
17 jul 2023
Goedemorgen Mariska, Vervelend om te horen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad met het retourneren van het product. Wij proberen dit juist zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Graag horen we jouw feedback om te kunnen kijken wat we beter zouden kunnen doen. Zou je een email kunnen sturen naar support@vulpesgoods.com? Groeten, Team Vulpes