Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

26 apr 2024
Na zoveel keer verzoeken om factuur tenaamstelling aan te passen. Er gebeurt gewoon niks. Krijg een heel plat antwoord terug, óf diegene heeft er geen zin in óf diegene is niet capabel om de handeling te verrichten. Dat is toch geen service?
1 mei 2024
Beste JinhuaShiJie, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen over de aanpassing van uw factuur - onze excuses hiervoor! Onze afdeling Sales & Support heeft onmiddellijk gereageerd op uw e-mail en u geïnformeerd dat een factuuraanpassing met terugwerkende kracht niet mogelijk is. We kunnen de aanpassing alleen doen voor een volgende bestelling, niet voor huidige facturen. Als u nog vragen hebt, laat het ons dan graag weten.
MB
mario b.
boezinge
Verkeerde informatie over produkt en levering. Dan ook nog zelf de retour moeten betalen !!!
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Mario, Hartelijk dank voor uw feedback! Wij hebben een gratis retourticket voor u activeert en de label zoals het formulier in pdf-formaat aan u via mail toegestuurd.
bij bestelling word aangegeven, voor 24.00 u besteld volgende dag in huis, dit duurde bijna twee weken, product bleek niet op voorraag bleek later, zorg dat dit zichtbaar is bij de bestelling.!!!!! dit is misleidend.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Gerwin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt en willen u verzekeren dat wij er hard aan werken om ervoor te zorgen dat soortgelijke incidenten zich in de toekomst niet meer voordoen. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Carla, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij hebben al contact met u opgenomen en de aanvraag opgelost, hartelijk dank!
Het was niet duidelijk dat de btw nadien bij de prijs kwam waardoor het uiteindelijk toch 4€ duurder was dan bij de collega's... Spijtig voelde me wat 'bedrogen' maar kom het materiaal is ok de levering ook ...

Altijd klant geweest maar helaas niet de niveau services gekregen

Altijd klant geweest. 2 rails transformators 200w gekocht in eind december maar door de vertraging van renovatie kwam er achter dat die niet past. Gebeld graag omruilen voor 100w, formaat is kleiner. Helaas is de omruil termijn van 1 maand voorbij en kon niet meer omruilen. Heel erg jammer. Bijna €3000 totaal bij hun besteld en kreeg ik die al service. Toch maar apart die 100w apart besteld. Erg zonder. Graag nadenken wat een echt service is en bekijkt per situatie.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Andy, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Klanten hebben 30 dagen tijd om een artikel retour te sturen. Als het om enkele dagen na de 30 dagen frist gaat kunnen wij het afhankelijk van de situatie nog goedkeuren. Als het echter langer dan 2 weken boven de 30 dagen gaat, kunnen wij het helaas niet meer goedkeuren.

slechte service.

3 weken geleden bestelling geplaatst, en ze is nog steeds niet verzonden. Contact gezocht via e-mail, whatsapp en via telefoon. Ik krijg gewoon geen reactie!! Ze reageren niet via e-mail of whatsapp. Al uren aan de wachtlijn (NL nummer) gehangen en ik word telkens gedeconnecteerd. Ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben !
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Anita, Dank u wel voor uw feedback! Wij begrijpen uw frustratie en verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de best mogelijke kwaliteit te leveren. Het spijt ons dat dit niet uw ervaring met ons was. Wij waarderen uw feedback en hopen onze diensten in de toekomst te kunnen verbeteren. Uw bestelling is inmiddels bij u afgeleverd.
Levering was prima, niks bijzonders. Zou graag zien dat je keuze had in bezorgdiensten. Vooral heel jammer dat ik nu meerdere herinneringen heb gehad voor feedback, gewoon storend. Als iemand niet reageert heeft dat misschien wel een rede

Op werkdagen voor 22:00 besteld

Op werkdagen voor 22:00 besteld, dezelfde dag verzonden, dacht het niet ! 2 werkdagen voor verzending. Waarom het op de site staat weet ik niet, wel dat dit de enige reden was voor mij om te bestellen, het is jullie gelukt !
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Eric, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet op de zelfde dag is verzonden, waarvoor onze excuses! Helaas was er een technisch probleem waardoor het niet op dezelfde dag kon verzonden worden.
TT
theo t.
GROESBEEK
meer ,net als vroeger , feedback geven ik vraag waarom er niet geleverd word want het is op voorraad , en jullie schrijven voor 22.00 uur besteld dezelfde dag de deur uit. en dan in opeens heb ik het thuis . gr Theo
Als een product niet meer leverbaar is, vermeldt dat dan op de site. Ik deed een bestelling, betaling en nu moet ik opvolgen of er een terugbetaling is. Allemaal verloren tijd.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Rudi, Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Alle op=op producten zijn terug te vinden via de selectie "outled".
10 mrt 2024
Prima levering maar ze blijven maar zeuren over een beoordeling. Als je die toch een paar keer genegeerd hebt, zouden ze toch moeten stoppen met deze te sturen.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Walt, Hartelijk dank voor uw feedback, leuk om te lezen, dat u tevreden bent! Onze excuses voor het ongemak!
17 mrt 2024
Nog steeds niets ontvangen (11 dagen geleden besteld). dit is het enige antwoord dat ik kan geven als u mij de vraag stelt voor ik mijn bestelling ontvangen heb
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Jules, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Uw bestelling is inmiddels succesvol bij u afgeleverd, mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
Levering voorlopig niet ontvangen , geen reactie op mail of Whatsapp . Moeten bellen om reactie te krijgen .
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Philippe, Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. Het spijt ons dat u uw bestelling niet hebt ontvangen en dat u ons niet kon bereiken. Mijn collega is er mee bezig en heeft u op de hoogte gebracht via e-mail. Zodra wij een terugkoppeling zullen ontvangen door de bezorger, kunnen wij een oplossing aanbieden!
DV
Didier V.
BASSEVELDE
16 mrt 2024
Nog niks gekregen
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling was op tijd verzonden, helaas was er wat vertraging opgelopen - waarvoor onze oprechte excuses! Dit kunt u ook via de track en tracé code volgen. Inmiddels is uw bestelling succesvol bij u afgeleverd.
WV
Wouter V.
Den Helder

Leveringsproces goed, retourproces slecht.

3 feb 2024

Ontbreken afstandsbediening

Er zat geen afstandsbediening bij het paneel, die moest ik later appart bestellen. Beschrijving vond ik onduidelijk. Afstandsbediening uiteindelijk besteld, en later nog appart batterijen gekocht voor in de afstandsbediening. Hoe het paneel werkt is onduidelijk. Moest echt zoeken naar een juiste beschrijving. Die was in het chinees. Na ontcijfering tot de conclusie gekomen dat het een topproduct is!
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Bart, Hartelijk dank voor uw feedback! Mocht u een led paneel met de mi-light producten willen dimmen moet altijd de dimbare driver en de gewenste bediening apart bij besteld worden. De bediening is nooit incl. omdat er meerdere opties bestaan en de klant zelf kan kiezen welke optie hij wilt hebben. Ook dat er geen batterij in de afstandsbediening zit is in de omschrijving terug te lezen. Mochten er nog vragen zijn kunt u gerust contact opnemen.

Geen juiste service

2 weken geleden een bestelling geplaatst, jammer genoeg nog niet volledig ontvangen. Eerst en vooral werd het pakket laattijdig opgestuurd, bij navraag werd dit op de drukte verschoven, weliswaar 5 dagen later. Nadien krijgen we jammer genoeg maar 1 van de 3 pakketten toe. Weer zelf moeten in bellen met de vraag voor een oplossing maar er blijkt intern eerst een procedure gestart te worden. Jammer ben ik als klant hiermee niet geholpen en blijf ik wel zonder mijn producten zitten waarvoor ik al betaald heb. Een zeer mooi aanbod maar jammer genoeg geen goede service.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw feedback! Uw bestelling was geheel verzonden, als er pakketten bij aflevering ontbreken moet wij een onderzoek starten en afwachten tot wij een terugkoppeling ontvangen hebben. Dat is de reden waarom niet alles in een keer is ontvangen en een gedeelde later is afgeleverd, waarvoor excuses! Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij het graag.
11 feb 2024
in de beschrijving staat ''omhulsel ;WIT'' maar het was ALU kleur. na melding hiervan kreeg ik een onbeleefd antwoord. ze wilden dit niet aanvaarden omdat je op de foto zogezegd kon zien welk kleur het was. zie foto bijlage. dus de retourkosten moest ik zelf betalen. ondertussen is die beschrijving op hun site wel aangepast nooit meer bestellen daar....
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Marc, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw input en het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met uw recente aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag.