PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.951 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Originele Canon toners besteld, volgende dag deellevering van de kleuren, een paar dagen later (er zat een weekend tussen) de zwarte cartridge. Had wat mij betreft ook in één levering mogen zijn. Er zijn geen vragen gesteld waarom geen huismerk, prima. Ik had goede redenen om voor originele te gaan; heb slechte ervaring met een huismerk (van een andere leverancier overigens, misschien zijn die van PrintAbout wel goed, maar wilde het niet riskeren)

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Antwoord van PrintAbout
Goedemorgen, bedankt voor jouw beoordeling. Zojuist hebben wij jou geprobeerd te bellen, maar kregen wij helaas geen gehoor. Mochten er problemen zijn met de bestelling, heb je hiervoor uiteraard garantie! Wij willen graag het probleem voor je oplossen, mocht je dit wensen kan je altijd met onze klantenservice contact opnemen. Wij wensen je nog een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Robin, Bedankt voor je beoordeling! We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

Helaas geen goede ervaring

De bestelde printer was volgens de website op voorraad maar bleek dat na bestelling niet te zijn. De e-mails daarover waren weinig informatief, ze gaven alleen aan dat er vertragingen waren, niet wat er aan de hand was of hoe lang het zou duren. Op mijn e-mails werd niet gereageerd. Uiteindelijk een vriendelijke persoon aan de telefoon gekregen die mij de situatie kon uitleggen. Annuleren kon alleen niet meer omdat er al een nieuwe verzending gereed zou zijn gemaakt. Die kwam inderdaad enkele dagen later aan... zonder printer. Alleen de toner en papier. Weer geen reactie op mijn vragen. Uiteindelijk kwam de printer na drie weken alsnog aan, maar inmiddels had ik een andere oplossing en heb ik de printer geretourneerd. De retourkosten voor mijn rekening, maar het aankoopbedraag werd wel netjes terugbetaald. Helaas hield het daar niet meer op. Sindsdien krijg ik consequent marketingsmails van ze ondanks dat ik me al meermaals voor ze heb afgemeld. Bovendien heb ik nooit een reviewverzoek van ze ontvangen, ik heb er zelf om moeten vragen bij Trusted Shops, met uiteraard bewijs van mijn aankoop. Al met al een jammerlijke ervaring.
Antwoord van PrintAbout
Beste David, Wat goed dat je jouw ervaring hebt gedeeld. Het is natuurlijk niet fijn hoe dit alles verlopen is. Door jouw feedback kunnen we kijken hoe we interne processen kunnen verbeteren en gaan hier dan ook zeker weten mee aan de slag. We hebben onze marketing afdeling gevraagd om jouw e-mailadres handmatig uit te schrijven voor de nieuwsbrieven. Een uitnodiging via Trusted Shops is iets wat automatisch wordt verstuurd, wanneer je bij ons besteld hebt. Dit staat ook in onze algemene voorwaarden. Geniet van je weekend. Elma, Team Webcare | PrintAbout
De levering was heel snel en dat vond ik fijn. Niet fijn vind ik het om gebeld te worden, tweede keer nu, om me ervan te overtuigen het huismerk te nemen. Dat huismerk doet het niet om mijn Brother en zeven jaar geleden moest ik een heel setje weggooien dat ik besteld had van dat huismerk. Meneer zei dat de chip inmiddels verbeterd is en of ik wilde proberen. Gezegd dat ze er 1 gratis kunnen bij doen dat ik het zou proberen. Dat wilde men niet want dat kon natuurlijk geld kosten als het niet pakte. Dat het mij misschien ook geld kon kosten als het niet werkte daar hoorde ik geen compassie over. Voorstel: doe er 1 bij mijn volgende bestelling en als het werkt betaal ik die en als het niet werkt betaalt PrintAbout het...
Antwoord van PrintAbout
Beste Oliane, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Het is helaas niet mogelijk om een gratis cartridge op te sturen om deze uit te proberen. Als een cartridge defect is heb je uiteraard wel gewoon garantie en krijg je het aankoopbedrag terug. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

proberen huismerk als originele HP toner te slijten, oplichting

Heb originele HP 307A toner besteld, maar kreeg een cartridge in een witte doos, beslist geen originele HP. Heb de koop geannuleerd en gevraagd of ze iemand sturen om het af te halen. Antwoord van PrintAbout: "Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos." HP-verpakkingen hebben een speciaal zegel (zie foto), daaraan kun je zien dat het origineel is en dat de doos niet eerder geopend is. Ik dacht, ze hebben per ongeluk huismerk gestuurd, kan gebeuren. Maar het is dus kwaadaardige opzet en ze willen mijn annulering kennelijk negeren. Bah-bende
Antwoord van PrintAbout
Hi Bart, Bedankt voor jouw beoordeling! Uiteraard heb je gewoon een origineel product ontvangen, maar enkel in een andere verpakking. Dit noemen wij ook wel onze bulkverpakking die wij voordeliger kunnen aanbieden. Dit doen wij enkel uit goede bedoeling en niet uit kwaadaardige opzet. Wanneer je de toner niet wenst te behouden, kan je deze altijd retour sturen. Wij zien dat er al contact is geweest met onze klantenservice en dat je een gratis label hebt ontvangen om het product te retourneren. Fijn dat het is opgelost : ) Alvast een fijne avond gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Het retourproces is traag en niet echt klantvriendelijk. Bij het aanvragen van een retour krijg je niet binnen korte tijd antwoord. Vaak pas na vragen om een reactie (de volgende dag) wordt de retour behandeld. Terugsturen op eigen kosten wat best duur is bij een printer. 14,90. Terwijl de doos overduidelijk gevallen is. Volgens PrintAbout geen reden om vervanging te sturen. Al met al geen geweldige ervaring zoals bij andere online verkopers. Afwachten of de huismerk inkt cartridges wel gaan bevallen.
Antwoord van PrintAbout
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling! We doen uiteraard ons best om retouraanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden, het spijt ons om te horen dat dit niet het geval is geweest. We gaan er niet vanuit dat de printer zelf beschadigd zou zijn; de printer zit namelijk veilig en stevig verpakt in de productverpakking. De doos van de printer had enkel een deuk op de hoek. Je hebt er voor gekozen om de printer toch retour te willen sturen. Dit is natuurlijk mogelijk, maar dan moet je zelf de verzendkosten betalen. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
20 mrt 2024
Deze order over gebeld de cartridges lekten bij uitpakken.Alle drie deze merken van de cartridges kwamen uit China.Twee dagen vieze vingers gehad kwam er bijna niet af.Verder niets meer vernomen wat jammer is.
Antwoord van PrintAbout
Beste Cock, Bedankt voor jouw beoordeling! Erg jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad tijdens het uitpakken van de cartridges, dat is zeker niet de bedoeling. Gelukkig zien wij dat er reeds al telefonisch contact is geweest om alles met elkaar te bespreken! Zijn er nog meer vragen, mag je uiteraard altijd weer met onze klantenservice contact opnemen! : ) Nog een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Volstrekt niet duurzaam! Er wordt bij elke bestelling allerlei rommel meegestuurd waar ik volstrekt niet van gediend ben: pennen, markers, kladblokken, etc. Vermijden deze tent.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je feedback! We begrijpen je zorgen over duurzaamheid en nemen deze zeer serieus. Onze intentie met de extraatjes die we meesturen, zoals pennen, markers en kladblokken, is om onze waardering te tonen voor je aankoop en je ervaring met ons een beetje specialer te maken. We hopen dat deze kleine geschenken je dag opfleuren en nuttig voor je kunnen zijn in je dagelijkse werkzaamheden. Jouw feedback is hierin uiteraard belangrijk. We zullen dit dan ook meenemen in onze verbeteringsprocessen. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Niet ontvan wat was besteld

Ipv leveren wat we hebben besteld, nl originele HP toners, deels oude afdankers en deels eigen meek ontvangen
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het kan soms voorkomen dat je een product in een andere verpakking ontvangt dan je wellicht verwacht had. In onze algemene voorwaarden wordt aangegeven dat je een product mogelijk in een andere verpakking ontvangt dan op onze website getoond wordt. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval HP. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. Aangezien we op dit moment geen andere artikelen voorradig hebben, kunnen we dit artikel niet voor je omruilen. Op deze producten geldt natuurlijk ook de fabrieksgarantie. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen! Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Mijn bestelling werd niet afgegeven. Na een telefoontje werd het alsnog na een week verzonden
Antwoord van PrintAbout
Goed dat je deze ervaring deelt. Er was inderdaad iets verkeerd gegaan met de verzending van jouw bestelling. Gelukkig hebben we dit kunnen herstellen en kun je weer verder met printen. Fijn weekend gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
19 mrt 2024
Ik heb al een klacht ingediend over de verzendkosten en niets opgelost
19 mrt 2024
Beste Jan, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat wij elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken om te komen tot een passende oplossing! Per e-mail zullen wij jou verder op de hoogte houden! : ) Alvast een hele fijne avond! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Nooit geen aktie met originele cartridge van HP
Antwoord van PrintAbout
Beste Johan, bedankt voor je beoordeling. Helaas geven we geen korting op de originele merk cartridges, omdat het marge op deze producten erg laag is. Wellicht kun je onze huismerk cartridges overwegen. Deze leveren dezelfde kwaliteit print als de originele merk cartridges, maar dan voor een veel voordeligere prijs! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Prijs van HP originele cartridges is pittig
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling Louis! Het klopt inderdaad dat de prijzen van originele cartridges hoger zijn. Deze prijsstijging heeft te maken met het wereldwijde chiptekort wat er momenteel heerst. Wellicht kun je ons huismerk eens proberen. Ons huismerk is een stuk voordeliger dan het originele merk, terwijl dit dezelfde kwaliteit geeft als het originele merk. Ofwel, een win-win situatie! ;-) Fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Geopende verpakking retour nemen !!!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het is helaas niet mogelijk om geopende producten te retourneren. De reden hiervan is dat wij deze producten niet meer kunnen verkopen. Echter ben je akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden tijdens het plaatsen van de bestelling. Hierin staan de retourvoorwaarden duidelijk aangegeven. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
MG
M G.
Maastricht

De verpakking was veel te groot. De inktcartridge past in de brievenbus als de erasmusdomein verpakt in een noppen envelop

De verpakking was veel te groot
Antwoord van PrintAbout
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen! Je feedback over de verpakking nemen we zeker mee, we zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Mocht je nog meer suggesties of vragen hebben, laat het ons gerust weten. Een fijne dag gewenst! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
DHL beschadigt uw reputatie
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een negatieve ervaring hebt met een van onze bezorgdiensten. We zien dat je jouw bestelling de volgende dag in huis hebt ontvangen, waardoor we benieuwd zijn wat er mis is gegaan met de bezorging. Zou je hiervoor contact op kunnen nemen met onze klantenservice via klantenservice@printabout.nl? Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Andy, We hebben zojuist telefonisch contact met elkaar gehad. Je hebt aangegeven problemen te ervaren met de bestelde cartridges. We wachten jouw WhatsApp bericht af met de foto's zodat we dit onder garantie voor je kunnen oplossen. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Niet in origineel verpakking leveren

Ik heb een 2 cartridges besteld, bij ontvangst was het ene verpakt in een normale doos. De andere was verpakt in een originele doos maar de cartridge was niet origineel. Ik wilde het terugsturen. Ik kreeg een mail waarin stond dat de verzendkosten voor de koper zijn. Hier ben ik het beslist niet mee eens. Als ik betaal voor een originele cartridge, dan verwacht ik ook dat de verpakking origineel is. Anders de koper op de hoogte stellen. Dit doen ze ook niet. Kortom niet betrouwbaar.
Antwoord van PrintAbout
Beste Said, Bedankt voor jouw beoordeling. Het kan kloppen dat je bij ons een origineel product ontvangt, welke niet in een originele doos is verpakt. De reden hiervan kan zijn dat wij het product opnieuw hebben verpakt ivm een beschadiging aan de originele verpakking. Uiteraard neem je de toner in gebruik welke origineel is, en wordt de verpakking weggegooid. Mocht je dit probleem niet naar wens kunnen gebruiken, neem dan vooral nog even contact met ons op. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Mijn bestelling van een originele Canon cartridge 728 werd geleverd in een verpakking waaraan ik niet meer kon zien of dat een originele Canon was of een door PrintAbout bewerkte en goedkopere versie. In het telefoongesprek van PrintAbout heb ik na de online bestelling duidelijk aangegeven dat ik een originele van Canon wilde hebben. De verpakking geeft daar geen uitsluitsel over. Heel onbevredigend.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos. Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Canon. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. We hopen dat dit alles zo duidelijk is en wensen je een fijne dag verder. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
11 feb 2024
Bestelde HP cartridges komen waarschijnlijk uit wen Slavisch land, ofzo. Zijn bijna over datum. Retourneren lukt vrijwel niet, omdat het systeem niet goed werkt en de klantenservice je vervolgens met een kluitje het riet in stuurt.
Antwoord van PrintAbout
Beste Edwin, Goed dat je dit aangeeft! We lossen dit uiteraard graag voor je op. We zien dat het niet is gelukt om een retouraanvraag in te dienen, dus we zullen je een e-mail sturen. Zien we je reactie tegemoet? Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout