PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.951 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Originele Canon toners besteld, volgende dag deellevering van de kleuren, een paar dagen later (er zat een weekend tussen) de zwarte cartridge. Had wat mij betreft ook in één levering mogen zijn. Er zijn geen vragen gesteld waarom geen huismerk, prima. Ik had goede redenen om voor originele te gaan; heb slechte ervaring met een huismerk (van een andere leverancier overigens, misschien zijn die van PrintAbout wel goed, maar wilde het niet riskeren)

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Pakket is niet aangekomen, niemand van de buren heeft het aangenomen. Bij postnl staat wel een aflever handtekening. Vorige inktpatronen zijn maar deels compatibel met Brother geweest. Nu orginele genomen.
Antwoord van PrintAbout
Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling. Flink balen dat je je pakketje niet hebt ontvangen. We gaan dit uiteraard voor je oplossen! We zullen je hierover dan ook een e-mail sturen. Houd je mailbox goed in de gaten. Een fijne dag gewenst. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Vervelende manier om print cassettes ( canon). Je probeert de originele te kopen en toch zit je met die niet werkbare eigen merk. Werkt totaal niet. Website onduidelijk.
4 feb 2024

Garantie is waardeloos

Niet een heel boeiend. Je betaalt en je krijgt je spul waarvoor je betaald hebt. Garantie geval is wel waardeloos geregeld dus daar wat meer aandacht aan besteden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Emal, Bedankt voor jouw beoordeling! Uiteraard zullen we jouw feedback meenemen in onze service verbetering. Mocht je hierover nog meer willen delen, kun je dit doorgeven aan onze klantenservice afdeling. Geniet van je dag. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Leveren niet in orginele doos waardoor niet te controleren is of het überhaupt een orginele cartridge is. En belangrijker. Je kunt de vervaldatum niet controleren.
Antwoord van PrintAbout
Beste Boris, Bedankt voor jouw beoordeling. Het kan voorkomen dat je een origineel artikel in een blanco doos geleverd krijgt. De reden hiervan kan onze klantenservice afdeling aan je uitleggen en is misschien ook al gedaan. Uiteraard ontvang je gewoon de originele toner welke je met een gerust hart in gebruik kunt nemen, de verpakking gooi je immers toch weg. Goed om te vertellen is dat toners geen houdbaarheidsdatum hebben, iets wat bij inktcartridges wel van toepassing is. Bij toners wordt enkel de productiedatum vermeld. Veel print-plezier gewenst! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Had 4 cartridges besteld in een pakket, waarvan ik 2 half lege cartridges kreeg, en 2 die helemaal niet geschikt waren voor mijn printer.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! We lossen dit uiteraard graag voor je op. Zojuist hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en het mankement besproken. Zou je willen reageren op onze e-mail? : ) Gezellige dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout

heb een set 545ben 546 retour gestuurd… niet gebruikt

heb een set 545ben 546 retour gestuurd deze paste niet in mijn printer en niets terug betaald of een ander terug ontvangen
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! We hebben dit even nagekeken, maar helaas heb je de cartridges nooit bij ons aangemeld als defect waardoor we dit niet in behandeling konden nemen. We hebben de retourzending uiteraard wel goed ontvangen en zullen het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug boeken op je rekening. We hebben je hierover ook een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Een mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
net weer een eigen merk zwart cartridge die het niet doet en dan is het een heel gedoe om je geld terug te krijgen
Antwoord van PrintAbout
Beste Marieke, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je zwarte cartridge het niet goed doet. We hebben je een e-mail gestuurd om de garantieprocedure op te starten. Zou je een retouraanvraag willen indienen zodat we dit voor je kunnen oplossen? Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
11 feb 2024

Goede service, maar kan nog iets beter

Goed analyseren van de problemen bij de klant zodat deze goed en zo snel mogelijk geholpen kan worden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Eric, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze service. We zien je graag terug bij PrintAbout en wensen je een mooie dag verder! Kaylee, Team Webcare l PrintAbout
Printer HP kan niet overweg met huismerk-cartridges maar wordt wel als zodanig verkocht met combideal
Antwoord van PrintAbout
Beste Ed, Bedankt voor jouw beoordeling! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je problemen ervaart met de bestelde toner. We hebben je een e-mail gestuurd hoe je dit kunt oplossen. Mocht je hier nog vragen over hebben, willen we je vragen om te reageren op onze e-mail. Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
koop 4 cartridge van HP garantie loopt af in februari ,maart en april 2024 dat is oude cartridge
Antwoord van PrintAbout
Beste Willem, Bedankt voor jouw beoordeling! De datum op een cartridge is een "tenminste houdbaar tot" datum. Na deze datum kan de cartridge gerust nog een hele tijd worden gebruikt. Op dit product heb je tevens een jaar garantie. Indien je hier nog vragen over hebt, kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@printabout.nl. Een mooie dag gewenst!
niet origineel epson moeite met inzetten cartridges dan verschijnt er de tekst niet origineel.
Antwoord van PrintAbout
Beste Bert, Bedankt voor jouw beoordeling en goed dat je contact opneemt! Wij hebben jou zojuist een e-mail gestuurd voor een passende oplossing, uiteraard gaan wij dit in orde maken. Een fijne dag! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
Teveel nadruk op eigen merk cartridges, voelt als druk naar koper. Verder prima.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Het klopt dat wij voornamelijk de nadruk leggen op ons huismerk, aangezien dit vele malen goedkoper is dan het origineel, en je hiermee dezelfde kwaliteit ervaart. We brengen onze klanten hier graag van op de hoogte, zodat onze klanten hierop kunnen besparen. Het is zeker niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat we je dit opleggen. Onze excuses als dit zo is overgekomen! We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen je een mooie dag verder. :-) Raquel, Team Webcare | PrintAbout
De cartridges van huismerk worden niet herkend door mijn HP 8012 Officejet
Antwoord van PrintAbout
Beste Ferry, goed dat je dit aangeeft! Want dit is natuurlijk niet de bedoeling. We lossen dit uiteraard graag voor je op, maar we konden je telefonisch niet bereiken. Om deze reden hebben we je een e-mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Geniet van je dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
niet meer bellen met de vraag of ik liever eigen merk wil, belachelijk
Antwoord van PrintAbout
Beste Yvonne, Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Klacht ingediend na een week nog niets gehoord
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor jouw beoordeling! Zojuist hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad! Jammer genoeg was onze mail niet goed aangekomen, vandaar dat de klacht nog niet afgehandeld is. Wij zien graag jouw reactie tegemoet, zodat wij snel een oplossing kunnen aanbieden! Een fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
eerlijk zijn over levertijden
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons te horen dat je pakket later is aangekomen dan verwacht. Bij PrintAbout streven we ernaar om bestellingen die op werkdagen voor een bepaald tijdstip zijn geplaatst, dezelfde dag nog te verzenden. Echter, soms kunnen er onvoorziene omstandigheden optreden die invloed hebben op de bezorgtijd, zoals drukte bij de bezorgdiensten of interne vertragingen. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en doen uiteraard ons best om dit te verbeteren! Een fijne dag gewenst. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Antwoord van PrintAbout
Beste Siem, Leuk dat je ons hebt beoordeeld! Als je nog punten voor verbetering hebt, wil je dit dan doorgeven aan onze klantenservice afdeling? We zijn heel benieuwd! Raquel, Team Webcare l PrintAbout
21 jan 2024
Slechtste service ooit. Ik bestel een zwarte toner van het huismerk van PrintAbout die volgens de beschrijving in een HP printer past. Na ontvangst weigert de printer alle functies. Bij telefonische navraag krijg ik te horen dat ik alle 4 kleuren moet installeren. Dus ik bestel nog eens 3 andere toners. Na installatie blijkt de HP printer helemaal niet te werken! Bij telefonische navraag krijg ik te horen dat dit kan. Ik wil daarom de geleverde spullen terugsturen en mijn geld terug hebben, maar dat blijkt lastig. Als de toners eenmaal in de printer gelegd zijn, zijn ze niet nieuw meer en gebruikt, ook al is er geen enkele pagina mee geprint. Is hier geen sprake van oplichting? Ik raad ieder aan Coolblue te gebruiken.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je review Roger! Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring met onze huismerk cartridge. We begrijpen dat je teleurgesteld bent, vooral als je de verwachting had dat je zou besparen door voor ons huismerk te kiezen. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je de defecte producten inmiddels hebt geretourneerd. We hopen dat je tevreden bent over de afhandeling en wensen je een mooie dag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Vast in een systeem

Op een mail naar de klantenservice wordt alleen gereageerd met een standaard mail dat je via de website via een vaste methode een retour of gebrek moet aanmelden. dus ze lezen de mail niet eens. Na 3 x heen en weer mailen gaan ze inhoudelijk kijken en reageren ze wel. Dan vervolgstap: via website weer allerlei stappen doorlopen. Dus ze zitten vast aan een ERP systeem waar niet omheen te werken is. Heel lastig en vervelend.
Antwoord van PrintAbout
Beste Jo-anne, Bedankt voor jouw beoordeling en het delen van jouw ervaring. Het is natuurlijk frustrerend als jouw e-mail niet goed gelezen wordt en we zullen dit dan ook intern oppakken ter verbetering. Uiteindelijk hebben we een nieuwe gele cartridge naar je verstuurd, omdat deze defect bleek te zijn. We hopen dat je op deze manier alsnog goed geholpen bent. Geniet van je dag. Elma, Team Webcare | PrintAbout
21 jan 2024

Printer de volgende dag al in huis maar wel irritatie

Printer de volgende dag al in huis. Printabout geeft aan dat de Canon printer met slechts een kleine hoeveelheid inkt wordt geleverd. Dat is gewoon niet waar (volle flessen) en een truc om je inkt mee te laten bestellen. Je moet bij de bestelling aanvinken dat je NIET informatie wilt ontvangen. Vervolgens krijg je toch spam.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling, Ton! Bij de printer zelf worden enkel de starter- cartridges meegeleverd. De starter-cartridges zijn slechts deels gevuld en bedoeld om de eerste afdrukken te maken. Deze cartridges zullen dan ook snel vervangen moeten worden. We vinden het fijn om op deze manier met je mee te denken, zodat je niet zonder cartridges komt te zitten! Gezellige dag gewenst. Kaylee Team Webcare | PrintAbout