PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.968 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Originele Canon toners besteld, volgende dag deellevering van de kleuren, een paar dagen later (er zat een weekend tussen) de zwarte cartridge. Had wat mij betreft ook in één levering mogen zijn. Er zijn geen vragen gesteld waarom geen huismerk, prima. Ik had goede redenen om voor originele te gaan; heb slechte ervaring met een huismerk (van een andere leverancier overigens, misschien zijn die van PrintAbout wel goed, maar wilde het niet riskeren)

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

21 jan 2024

Printer de volgende dag al in huis maar wel irritatie

Printer de volgende dag al in huis. Printabout geeft aan dat de Canon printer met slechts een kleine hoeveelheid inkt wordt geleverd. Dat is gewoon niet waar (volle flessen) en een truc om je inkt mee te laten bestellen. Je moet bij de bestelling aanvinken dat je NIET informatie wilt ontvangen. Vervolgens krijg je toch spam.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling, Ton! Bij de printer zelf worden enkel de starter- cartridges meegeleverd. De starter-cartridges zijn slechts deels gevuld en bedoeld om de eerste afdrukken te maken. Deze cartridges zullen dan ook snel vervangen moeten worden. We vinden het fijn om op deze manier met je mee te denken, zodat je niet zonder cartridges komt te zitten! Gezellige dag gewenst. Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Ik wist niet dat ik de instellingen van de HP printer moest omzeilen om deze cartridges te kunnen gebruiken. Best ingewikkeld en tijdrovend, daar ben ik niet naar op zoek en baal er behoorlijk van.
Antwoord van PrintAbout
Beste Monique, Bedankt voor jouw beoordeling! We sturen de uitleg voor het aanpassen van de instellingen vooral op uit voorzorg. In de meeste gevallen kun je de huismerk HP cartridges zonder problemen installeren, aangezien wij continu de chips op onze cartridges updaten. Het aanpassen van de instellingen zijn enkele stappen op de printer die je kunt volgen, dit zou niet tijdrovend moeten zijn. Indien je hier verdere vragen over hebt kun je natuurlijk altijd bij onze klantenservice terecht. Geniet van je dag! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
EF
Erna F.
België
Inkt van het huismerk tot 2 maal toe geleverd, telkens werkte het niet. Een excuses kaartje met snoepjes zijn een leuke attentie, maar werkende inkpatroon zou beter zijn.
Antwoord van PrintAbout
Beste Erna, Goed dat je deze ervaring deelt. Uiteraard willen we dit alsnog voor je oplossen. We zullen dan ook per e-mail contact met je opnemen om dit verder te bespreken. Je hoort snel van ons! Elma, Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
Heb duidelijk aangegeven (uitgevinkt) dat ik geen mail reclame wil na een bestelling en ze spammen mij plat! Met aanbiedingen en nu met review verzoeken. Kut bedrijf!
Antwoord van PrintAbout
Beste Alex, Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard begrijpen we dat het onwijs irritant is als je e-mails ontvangt, terwijl je dit niet wenst. We zullen dit intern voor je controleren en uiteraard ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd. Geniet van je dag! Elma, Team Webcare | PrintAbout

Zoals de waard is, ........

Heel teleurstellend om te vernemen dat, ondanks regelmatige eerdere bestellingen, de keuze om achteraf te betalen, niet gemaakt kan worden.
Antwoord van PrintAbout
Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling! We snappen zeker je teleurstelling. Onze financiele afdeling doet een kredietcheck n.a.v. bedrijfsgegevens welke bij D&B bekend zijn. Aan de hand van deze uitslag wordt besloten of je op factuur mag bestellen of beter vooruit kunt betalen. Als je hierover meer informatie wilt ontvangen, kun je altijd contact met ons opnemen. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Ik bestelde1 inktcassettr zwart dubbel. My mistake maar onnodig! Geen enkele vraag of terechtwijzing van printabout! Shame on you!
Antwoord van PrintAbout
Beste Herman, Bedankt voor je beoordeling! We begrijpen dat het verwarrend is dat er twee zwarte cartridges in je pakketje zaten, terwijl je dacht er één besteld te hebben! Je zult vast wel begrijpen dat het voor ons onmogelijk is om elke bestelling te controleren. Vaak bestellen klanten namelijk twee keer zwart, omdat deze kleur het snelste op raakt. Het is daarom wellicht handig om deze extra cartridge op voorraad te houden, zodat je nooit zonder komt te zitten! Een gezellige dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Spammers

Producten goed. Blijven mails spammen ondanks uitschrijven. Pas na een aanvraag dmv gdpr stoppen ze met mails sturen.
Antwoord van PrintAbout
Beste Benoit, Wat zijn we blij dat je deze ervaring deelt. Het is natuurlijk erg vervelend als je e-mails ontvangt, terwijl je dit niet wenst. Fijn dat het inmiddels is opgelost. Uiteraard onderzoeken we intern waar dit fout is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Geniet van je dag! Elma, Team Webcare | PrintAbout
Printer niet de volgende dag geleverd zoals op site vermeld. Geleverd 2 uur 's nachts dag nadien door postNL.
Antwoord van PrintAbout
Beste Guy, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je de bestelling inmiddels hebt mogen ontvangen en wat jammer dat je de printer niet de volgende dag in huis had. We zien wel dat de bestelling op tijd ons magazijn heeft verlaten, maar we hebben helaas geen invloed op de planning van de vervoerder. Veel print-plezier en een mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
Cartridge retour nemen waar niks mee gedaan is. Creditnota snel terug betalen. Slechte service dus.
Antwoord van PrintAbout
Beste Piet, Bedankt voor deze review. Uiteraard snappen we dat je baalt wanneer je erachter komt dat je verkeerde artikelen hebt besteld. Zodra deze geopend zijn en toch ongebruikt, voldoen de artikelen niet meer aan onze retourvoorwaarden. Goed nieuws, want de ongeopende cyaan en magenta mochten gewoon naar ons retour en zijn dan ook volledig aan je gecrediteerd. Elma, Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
Ik vind de kleuren erg mat en zal deze eigen merk catridge niet meer bestellen. Jammer.
Antwoord van PrintAbout
Beste klant, Wat goed dat je deze ervaring deelt. We zullen zo dadelijk per e-mail contact met je op te nemen, omdat we benieuwd zijn naar de kwaliteit van jouw afdrukken. Als deze niet goed zijn, bieden we natuurlijk gewoon een passende oplossing. Elma, Team Webcare | PrintAbout
Retourzending niet gratis.Reactie met instructie retourzending traag.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling Jan! Verkeerd bestelde producten dien je altijd op eigen kosten retour te sturen, dit staat duidelijk vermeld op onze website. Bij een defect, zullen wij de verzendkosten uiteraard betalen. Meer informatie hierover kun je lezen via de onderstaande link: https://www.printabout.nl/klantenservice/retourneren/#retourvoorwaarden Een mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Printabout, inkt goed. Maar probleem met bezorgers DHL
Ja niet meer dhl maar post nl
Antwoord van PrintAbout
Beste Arjan, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen uiteraard dat je een voorkeur hebt voor een vervoerder. Wellicht leuk om te weten: we zijn ermee bezig om het in de toekomst mogelijk te maken om zelf een vervoerder naar keuze te kiezen. We versturen onze pakketten momenteel met PostNL, DHL en Bpost, echter kiest het systeem nu nog automatisch met welke vervoerder het pakketje verstuurd wordt. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Wat ze beloven doen ze niet
Antwoord van PrintAbout
Beste Henk, bedankt voor je beoordeling. We zien geen informatie in je account, wat zou kunnen duiden op een probleem. Daarom hebben we geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen, maar we hebben je helaas niet kunnen bereiken. Wil je naar aanleiding van je review contact opnemen met onze klantenservice? Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@printabout.nl. We helpen je graag om tot een gewenste oplossing te komen. Mooie dag vandaag! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
4 aug 2023
Antwoord van PrintAbout
Beste klant, Wat goed dat je deze ervaring met ons deelt. Het is natuurlijk heel jammer dat een besteld artikel niet naar wens kunt gebruiken. Natuurlijk heb je gewoon garantie en lossen we dit graag met je op. Uiteraard moeten er wel wat stappen doorlopen worden, om vanuit onze kant inderdaad te kunnen vaststellen dat het artikel defect is. Zodra alles duidelijk is, komen we direct met een oplossing. Helaas voert HP veel updates uit op afstand, waardoor huismerk geblokkeerd kan worden. Je zult begrijpen dat wij hier ook enorm van balen en hopen dan ook dat dit snel stopt. Elma, Team Webcare | PrintAbout
15 jun 2023
Achterdochtig Als ik een originele toner cartridge bestel van een bekend merk, dan mag ik er vanuitgaande dat deze in de originele door de fabrikant verzegelde verpakking geleverd word. En niet omgepakt en geseald door Print About. Alleen door navraag bij een "verbaasde" fabrikant ben ik er bijna zeker van dan het waarschijnlijk om een originele toner gaat. Ik moest daardoor wel de gesealde verpa
20 jun 2023
Beste Paul, Goed dat je aangeeft een omverpakt product te hebben ontvangen. Op dit moment is het lastig om aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je een product ontvangt in een PrintAbout doos. De garantie is exact hetzelfde als bij de producten met een originele verpakking. Op het artikel vind je terug dat het daadwerkelijk een origineel product is. Je kunt deze dus zorgeloos in gebruik nemen. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
23 mei 2023
Ik heb 4 toners van het huismerk besteld. Toen ik er 1 in de printer deed gaf dat een foutmelding, terwijl ik al eerder wat besteld had bij PrintAbout. Ik kreeg meteen een nieuw exemplaar, en dat werkte weer niet waarna mij gevraagd werd om alles terug te zenden. De financiële afwikkeling heeft zeer lang op zich laten wachten. Ik heb toen de originele HP toners besteld. Ik had een tegoed van het recyclinggebeuren en dat wou ik gebruiken naast een kraskaart van een gratis pak printpapier. Dat kan niet! Wat heeft een kraskaart te maken met het recyclinggebeuren? En dan lees je later dat een nieuwe bestelling boven de € 100,— altijd een gratis pak papier krijgt! Waardeloos.
24 mei 2023
Beste Gerard, Bedankt voor het plaatsen van de review! Zojuist hebben we telefonisch contact met elkaar gehad om dit alles te bespreken en toe te lichten. Fijn dat alles voor ons beiden nu helder is! Wellicht hebben we binnenkort nog een leuke kortingsactie, wanneer je weer nieuwe toners nodig hebt. ;-) Tot een volgende keer bij PrintAbout! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
21 nov 2023
Deze ezel stoot zich dus wél twee maal tegen dezelfde steen! Eerder een mindere ervaring gehad met de levertijd van toners. Nu een voordeel pakket HP cartridges besteld, bepaald artikel nummer in duidelijk verpakking. Ik ontvang HP cartridges echter in een andere verpakking. Twijfel slaat toe, waarom niet niet het juiste pakket toegestuurd? Verklaring van PrintAbout, ',.....inhoud is hetzelfde hoor, HP wijzigt nogal eens van verpakking...'! Dit moet ik dan maar aannemen. Geen tijd en energie om hier verder op te reageren. Deze ezel zoekt de volgende keer zijn heil ergens anders.
21 nov 2023
Beste Leo, Wat onwijs jammer dat je deze negatieve ervaring hebt gehad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je twijfels krijgt bij het geleverde product. Het kan inderdaad zo zijn dat de productverpakking gewijzigd wordt. We zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice hebt gehad waarin dit ook bevestigd is. Je kunt het product dan ook met een gerust hart in gebruik nemen. Geniet van je avond! Elma, Team Webcare | PrintAbout

Uitermate irritante push van het huismerk bij het bestellen van inktpatronen…

Bij het bestellen van inktpatronen kies ik bewust voor patronen van de fabrikant van mijn keuze. Desondanks wordt ik bij ieder toe te voegen item geconfronteerd met de vraag of ik niet liever hun eigen huismerk wil bestellen. Dat gaat na twee keer behoorlijk irriteren. Tot overmaat van ergernis word ik, nadat ik mijn bestelling had voltooid en betaald, ONGEVRAAGD gebeld door hun verkoopafdeling waar ik op opdringerige vragen mijn keuze moet verantwoorden en een obligate salespitch voor het eigen merk moet aanhoren. Het was voor mij de druppel. Hier bestel ik nooit meer.
11 jul 2023
Beste W. Beltman, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze oprechte excuses voor de vervelende ervaring. Een zonnige dag gewenst! :-) Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Niet te proberen elke keer weer dat de kortingscode die door ptintabout zelf zijn toegezonden,niet te gebruiken zijn.En ook niet elke keer weer de klant uitsluiten van de betalingswijze die zij wil te kunnen gebruiken,zoals ze het systematisch doen met Billink. Het is geen klantvriendelijk bedrijf en ik heb al een tijdje eerder niet bij ze gekocht daarom.Ben terug gekomen maar erger mij elke keer weer.Niet fijn!!!
Antwoord van PrintAbout
Beste Frida, Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je dit aangeeft! We hebben zojuist telefonisch contact met elkaar gehad en we gaan je feedback zeker meenemen in ons verbeterproces. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout