PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.968 beoordelingen in totaal

9 jun 2023
Originele Canon toners besteld, volgende dag deellevering van de kleuren, een paar dagen later (er zat een weekend tussen) de zwarte cartridge. Had wat mij betreft ook in één levering mogen zijn. Er zijn geen vragen gesteld waarom geen huismerk, prima. Ik had goede redenen om voor originele te gaan; heb slechte ervaring met een huismerk (van een andere leverancier overigens, misschien zijn die van PrintAbout wel goed, maar wilde het niet riskeren)

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Niet te proberen elke keer weer dat de kortingscode die door ptintabout zelf zijn toegezonden,niet te gebruiken zijn.En ook niet elke keer weer de klant uitsluiten van de betalingswijze die zij wil te kunnen gebruiken,zoals ze het systematisch doen met Billink. Het is geen klantvriendelijk bedrijf en ik heb al een tijdje eerder niet bij ze gekocht daarom.Ben terug gekomen maar erger mij elke keer weer.Niet fijn!!!
Antwoord van PrintAbout
Beste Frida, Bedankt voor je beoordeling. Goed dat je dit aangeeft! We hebben zojuist telefonisch contact met elkaar gehad en we gaan je feedback zeker meenemen in ons verbeterproces. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
1 okt 2023
Na 3x originele Brother cartridges te hebben besteld, na alle drie de bestellingen steeds weer gebeld met de vraag of ik een volgende keer hun eigen huismerk inkt zou willen bestellen. Nee, dat wil ik niet en ik wil ook niet dat jullie me hier steeds opnieuw over bellen. Met huismerk inkt heb ik in het verleden mijn printer al ooit vern**kt, dus dat ga ik niet meer doen. Helaas blijven ze steeds opnieuw bellen...
2 okt 2023
Beste Hans, Goed dat je deze ervaring met ons deelt. Ons belletje is puur bedoeld om met jou als klant mee te denken. Uiteraard is nee ook een antwoord, je mag altijd je bestelling behouden zoals deze geplaatst is. We hebben in ons systeem genoteerd dat je niet meer wenst gebeld te worden. Geniet van je aankoop! Elma, Team Webcare | PrintAbout
10 okt 2023
Er werd nagebeld waarom in originele brother toners wilde ipv jullie huismerk. Ik vertelde dat ik slecht ervaringen heb gehad met huismerk en daarom altijd origineel wil. De man aan de telefoon bleef maar door vragen. Ik vroeg of ik originele mag betsellen of liever niet.... toen zei hij ja en werd er direct opgelegd. Heel onvriendelijk en ik ga de volgende keer weer gewoon naar 123 inkt als het zo moet
11 okt 2023
Beste Gert Jan, Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Uiteraard is het jouw eigen keuze of je gebruik wilt maken van ons aanbod of niet. We vinden het dan ook erg jammer om te horen dat dit niet zo op jouw over is gekomen. We zullen dit zeker intern bespreken, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je niet meer gebeld zal worden. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
20 jul 2023
Sneller reageren op retouren. Jammer dat het zo lang duurt voordat er n alternatief wordt aangeboden. Per abuis drum ipv toner besteld maar retour werd niet geaccepteerd omdat het plastic los was gemaakt. Drum retour gestuurd met orto kosten en kon het alleen terug krijgen als ik weer transport kiosten zou betalen. Vind dit een hele slechte zaak. Bestel dus niets meer bij PrintAbout.
21 jul 2023
Beste Dieneke, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het ons niet gelukt om je vandaag telefonisch te bereiken. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over hoe dit alles verlopen is. In de retouraanvraag heb je aangegeven dat de doos enkel geopend zou zijn en dat de beveiligingen intact waren. Na controle door onze retourafdeling bleek dit helaas niet het geval te zijn, waardoor de retourzending is afgekeurd. Om dit artikel retour te sturen, moeten wij inderdaad kosten in rekening brengen. We snappen dat je hiervan baalt, maar het retour sturen van artikelen is niet gratis. Je hebt aangegeven het artikel niet meer te willen ontvangen en hebben daarmee de case gesloten in ons systeem. Mocht je om wat voor reden dan ook nog vragen hebben, laat het vooral even aan ons weten. Elma, Team Webcare | PrintAbout
5 jul 2023

Klantenservice schittert in stilzwijgen

Printer aangeschaft en bij de eerste test blijkt deze vreemde strepen te geven. 2x een mail gezonden naar klantenservice hoe hiermee om te gaan. Maar de klanten-"service" schittert door geen enkele reactie. Update: ALLE ontvangen mails zijn beantwoord, dus OOK die gerefereerd wordt. En klantenservice maar antwoorden dat ik niet reageer. Slecht!
12 jul 2023
Betere service geven als er een artikel niet naar behoren werkt. We hebben cartridge gekocht en deze deed het niet na 3 dagen heen en weer mailen kan het defecte artikel retour en dan pas kan er een nieuwe opgestuurd worden. Zijn we dus een week verder.
13 jul 2023
Beste Roel, Bedankt voor je review. Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout! Uiteraard is het niet de bedoeling dat een cartridge defect wordt geleverd. Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en kun je weer zorgeloos verder printen met een vervangende kleuren cartridge. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
20 sep 2023
Nogal opdringerig , ga daar niet meer bestellen. Al 'n paar keer uitgeschreven voor emails maar krijg ze tóch.
21 sep 2023
Beste J. G. Huls, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je het telefoontje na je bestelling als vervelend hebt ervaren. Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen van de klant aansluiten, zoals in dit geval ons huismerk. Wij hebben in dit geval een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Ook zullen we ervoor zorgen dat je geen nieuwsbrieven meer ontvangt. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Zeer slechte firma.

Niet de juiste artikelen ontvangen, originele verpakking ontbrak, niet de vereiste vulling 64ml i.p.v. 80ml. Bij 1 cardridge ontbrak de houdbaarheidsdatum sticker was verwijderd, lijm zat er nog op en bij een andere cardridge was de houdbaarheidsdatum van 2020. Er wordt helemaal niets gecontroleerd bij verzending of je wordt bedonderd. Foto's zijn naar PrintAbout toegestuurd
31 mei 2023
Beste Th. Mathijssen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen! Echter heb je ons beoordeeld met 1 ster, dat vinden wij natuurlijk erg jammer. We hebben dit inmiddels met elkaar op kunnen lossen. We hopen dat je tevreden bent met de door ons geboden oplossing en wensen je een zonnige dag verder! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
EJ
Eelco J.
Heerjansdam
23 nov 2023

Huismerk cartridges werken niet op HP printer.

Het komt de laatste tijd vaak voor dat huismerk cartridges niet werken. Met name op HP printers. De klachten worden altijd wel behandeld, maar niet steeds op de zelfde wijze. Na terug zenden van probleem artikel ontvangen we soms een credit factuur, maar nu ineens weer een nieuwe huismerk cartridge. Het zou fijn zijn als hierover beter gecommuniceerd wordt.
23 nov 2023
Beste Eelco, Bedankt voor je beoordeling! De cartridges van ons huismerk alsmede van het huismerk van andere aanbieders hebben goed gewerkt op de HP printers, totdat HP een automatische firmware-update heeft uitgevoerd op een aantal printers. Wettelijk gezien mag HP dit niet doen, omdat de printers toegankelijk behoren te blijven voor aanbieders van andere merken. De consument behoort de vrijheid te behouden om zelf te bepalen welk merk cartridges wordt gebruikt. We beslissen per case of een product gecrediteerd wordt of dat we een vervangend artikel versturen, dit is namelijk afhankelijk van bepaalde factoren. Het kan dus voorkomen dat de ene keer een cartridge omgeruild wordt, en dat je de andere keer een creditnota ontvangt. Neem gerust contact met ons op indien je hier nog vragen over hebt. Een prettige dag gewenst! Raquel, Team Webcare l PrintAbout
25 jul 2023

Cartridges Huismerk - Slechte kwaliteit

De cartridges van het huismerk blijven lekken. Overal poeder op de drum en printplaat. Hierdoor is de levensduur aanzienlijk korter of te wel ik kan veel minder prints maken... wordt hierdoor een dure 'grap'. Zelfs de cartridges van Brother lekken poeder... hoe kan dit... zie opening van verpakking....
28 jul 2023
Beste Jojo, Fijn dat je contact met ons opneemt d.m.v. deze beoordeling. Goed om te weten is dat een toner altijd kort gecontroleerd wordt of het mechanisme goed functioneert. Hiervoor wordt een klein beetje poeder op de rol geplaatst. Het is natuurlijk wel vervelend als je problemen ervaart met de aangekochte artikelen. Doordat je dit nu aan ons laat weten, kunnen we kijken naar een passende oplossing. Om deze reden zul je straks een e-mail van ons ontvangen met daarin verdere uitleg. Elma, Team Webcare | PrintAbout
6 sep 2023

Zal niet snel meer bij PrintAbout bestellen.

Na iedere bestelling gebeld worden met de vraag: "Wilt u niet liever ons huismerk?", vind ik vermoeiend. Zeker omdat ik al meerdere keren heb doorgegeven dat ik daar niet over gebeld wil worden. Daarbij een originele HP cartridge besteld, maar die werd geleverd in een niet-originele doos.
6 sep 2023
Beste Rian, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. Je hebt een origineel product ontvangen dat niet in de originele verpakking zit. Dit noemen wij ook wel onze bulkverpakking. Doordat de toners per tien stuks in een verpakking zitten, kunnen wij deze goedkoper inkopen. Vervolgens pakken wij de toners zelf (per stuk) om, en kunnen wij deze goedkoper aanbieden. Op de cartridge zelf staat ook het merk aangegeven, in dit geval HP. Hieraan kun je zien dat je het originele product hebt ontvangen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als vermoeiend hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze excuses voor de vervelende ervaring. We wensen je een mooie dag toe. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
27 jun 2023
In eerste instantie zou de bestelling op woensdagmiddag worden afgeleverd, hele middag zitten wachten. Toen Track and Trace van DHL gecheckt, zomaar een dag later. Op donderdagmiddag werd het pakje op de stoep gedeponeerd, door een busje zonder logo. Het pakket A4 papier, was al open.
28 jun 2023
Bedankt voor je review Peter! Flink balen dat het pakketje een dag vertraging heeft opgelopen bij DHL, dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas hebben wij hier weinig invloed op. We hebben je e-mail gestuurd waarin we vragen om een foto van het beschadigde product. Zou je hierop willen reageren? Zo kunnen we dit meteen voor je oplossen! Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
10 nov 2023

teveel spam en daardoor heel onbetrouwbaar

Het grote aandeel spam nav mijn bestelling is ontzettend vervelend. het begint bij een telefoontje zodra ik mijn order plaatste en het blijft maar. Uitgeschreven van de nieuwsbrief, direct erna weer een mail met zogenaamd ' een foutje op de website en bestel nu!'. ik bestel nooit meer
10 nov 2023
Beste Roos, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je nieuwsbrieven ontvangt terwijl je je al hebt uitgeschreven. Indien gewenst kunnen wij het e-mail adres handmatig voor je verwijderen. Kun je een e-mail sturen naar klantenservice@printabout.nl? We lossen dit graag voor je op. Mooie dag gewenst! Kaylee Team Webcare| PrintAbout
27 sep 2023
De inktpatronen (zwart) voor de Canon TS5351 deugen niet. Bij het uitprinten van sheet music vallen delen van de notenbalk volkomen weg. Ook de stokken van de noten worden nauwelijks afgedrukt. Dat is mij 2x overkomen op verschillende tijdstippen met steeds een nieuwe inktcartridge.
28 sep 2023
Beste Gerard, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je prints niet de gewenste kwaliteit hebben. Heb je al geprobeerd om jouw printer te reinigen? Zeker aangezien je aangeeft dat je dit met meerdere cartridges ervaart, kan het goed zijn dat het reinigen van jouw printer de oplossing is. Neem gerust contact met ons op via klantenservice@printabout.nl indien je hier nog vragen over hebt. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
NV
Nicole V.
Jabbeke
3 mei 2023
Ik kreeg de bestelling snel binnen maar de toner past niet in mijn printer. Ik kan hem namelijk niet volledig in de toner houder steken en dus steekt het ganse toner compartiment uit en kan de klep niet meer dicht. Conclusie ik kan nog steeds niet printen
8 mei 2023
Beste Nicole, Fijn dat je een beoordeling geplaatst hebt. Er zijn wat problemen met het plaatsen van de nieuwe toner in de printer. We hebben hier vanmorgen nog even telefonisch contact over gehad en hopen dat het daarmee is opgelost. Uiteraard houden we even contact met elkaar. Mocht het zo zijn dat je de toner toch niet kunt gebruiken, heb je gewoon garantie en lossen we het netjes op. Gezellige dag vandaag! Elma, Team Webcare | PrintAbout
27 sep 2023
Kortingmail nooit ontvangen ondanks twee keer aanmelden. Huismerk toner is toch minder in kwaliteit dan origineel. Wordt lichter afgedrukt en zal daarmee wellicht meer pagina’s halen maar is niet echt mooi, helaas
28 sep 2023
Beste Ben, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je je hebt geabonneerd op onze nieuwsbrief! Uiteraard is het niet de bedoeling dat je de kortingscode niet ontvangt. Zojuist hebben we je geprobeerd te bellen hierover, maar we kregen helaas geen gehoor. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@printabout.nl? We zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing. Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout

Doe eens een aanbieding

Een aanbieding doen aangezien er geen huismerk bestaat voor de cartridges die voor mijn Lexmind printer nodig zijn. In ieder geval mag een zo'n dure bestelling zonder verzendkosten geleverd worden, is mijn mening
Antwoord van PrintAbout
Beste Timo, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het niet mogelijk om originele producten te versturen zonder verzendkosten, dit omdat de marge op originele producten heel laag is. Uiteraard zijn we bezig om ons huismerk assortiment uit te breiden. Zodra we deze in voorraad hebben, zul je deze artikelen terugzien op onze website. Fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Ik kreeg na mijn bestelling van een brother inktpatroon 's avonds een arrogant iemand aan de lijn die mij het huismerk aanprees. Ik heb hem beleefd gezegd dat ik koos voor brother. Toch bleef hij aandringen
Antwoord van PrintAbout
Beste Ria, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We bellen je om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Wij hebben een aantekening gemaakt in je account, zodat je in de toekomst niet meer gebeld zal worden. Onze excuses voor de vervelende ervaring. Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Ik had de bestelling niet de volgende (bevestigde) dag in huis, maar moest die nog 2 dagen later zelf ophalen. DHL is geen betrouwbare partner voor Printabout en beinvloedt de ervaring dus negatief.
4 jul 2023
Beste klant, Fijn dat je deze review hebt achtergelaten. Wat onwijs vervelend dat de bestelling later geleverd is dan de bedoeling was. We hebben geprobeerd je telefonisch te bereiken om dit door te spreken, maar kregen helaas geen gehoor. Uiteraard hopen we dat je wel tevreden bent over het bestelproces en de geleverde artikelen. Indien je vragen hebt, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice afdeling. Elma, Team Webcare | PrintAbout
De goede inktcartridges leveren lc3211 .de lc3213 doen het bij mijn printer niet. en het lukt niet om de goede inktcartridges geleverd te krijgen ga ik wel ergens anders Inktcartridges bestellen.
31 mei 2023
Beste Rob, Goed dat je een review bij ons achterlaat! Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen en hebben zojuist dan ook telefonisch contact met je opgenomen. Nadat we een foto van de foutmelding ontvangen hebben, krijg je van ons een verzendlabel om de cartridges kosteloos retour te sturen. Daarna krijg je natuurlijk het aankoopbedrag van ons terug. We hopen het op deze manier naar tevredenheid voor je te kunnen oplossen. Elma, Team Webcare | PrintAbout