Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

839 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.227 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

8 jul 2024

Groot assortiment, maar verzending kan zeker beter

Groot assortiment, waardoor het een One Stop Shop is. De levertijd is wel wat langer dan elders, maar zeker te overzien. Helaas is de bestelde lege groepenkast niet apart verpakt, maar is er gewoon een verzendsticker op de standaard aanwezig (zeer dunne) doos geplakt. De uitkomst hiervan is dat de dure groepenkast bij aankomst al beschadigd is. Er zijn stukken kunststof afgebroken aan de onderzijde. Zonde en zeker niet nodig als het iets degelijker verpakt was.
9 jul 2024
Beste heer Swan, Wat vervelend om te horen dat het artikel beschadigd bij u aangekomen is. Uiteraard zullen wij dit meteen voor u oplossen, onze excuses voor het ongemak. Wij nemen hierover per mail contact met u op. Met vriendelijke groet, team klusspullen
14 jun 2024

Levertijd niet gehaald

Voor 18:00 besteld morgen in huis. Als je daarmee adverteert en ook nog mondeling toe zegt, dan moet dat ook nakomen. Helaas, woensdag besteld, vrijdag in huis. Verder prima service bij het annuleren van een dubbele bestelling.
14 jun 2024
Beste heer De Schepper, wij hebben uw bestelling dezelfde dag verstuurd. in de tracking zien wij inderdaad dat uw bestelling één dag later dan verwacht geleverd is. Excuus daarvoor, helaas kunnen wij een vertraging met de transport niet voorkomen. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent over ons! Wij hopen u in de toekomst nog een van dienst kunnen zijn. Wij zullen dan wederom ons best doen om de verwachte leverdatum te halen. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
12 jun 2024
Goede website
2 jun 2024
3 jun 2024
Beste heer Thienpondt, wat vervelend dat u niet tevreden bent. Helaas is het ons niet duidelijk waar wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Mocht de bestelling niet naar wens zijn of wij het voor u op kunnen lossen, vernemen wij uw klacht graag. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
27 mei 2024
27 apr 2024
Klant op de hoogte houden als 4 artikelen van de 60 niet aanwezig zijn ze de andere artikelen niet opsturen. Gewoon laten weten zou genoegen geven. Artikelen op zich, zeer goed en prijs bewust.
29 apr 2024
Beste heer/mevrouw Serlet, bedankt voor uw review. Ik zie dat er een aantal artikelen besteld zijn met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Dit wordt op onze website en in de orderbevestiging aangegeven. Duurt de levertijd langer dan verwacht, dan zullen we u hierover informeren. Ik zie echter dat uw gehele bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd is. Fijn om te horen dat de producten naar wens zijn, hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 mei 2024
Zeggen dat het op voorraad is en dan betaal je en hoor je niets meer komt het product 5 dagen later
21 mei 2024
Beste heer Bushoff, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Op het moment van bestellen was er volgens onze administratie nog één stuk op voorraad. Helaas is er een voorraadverschil ontstaan waardoor het artikel niet voorradig bleek te zijn en is het artikel voor u besteld. Het vervelende is dat dit maandag pas opgevallen is omdat het artikel vrijdag laat in de avond besteld is, wat er voor gezorgd heeft dat het dinsdag verstuurd kon worden en op woensdag bij u is geleverd. Wij betreuren de late levering ten zeerste. Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
1 mei 2024
Het product komt niet overeen met de bijpassende dimmer van koop
2 mei 2024
Beste meneer/mevrouw van Maarseveen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de dimmerknop niet overeen komt. Mochten wij een verkeerd artikel geleverd hebben, dan horen we dit graag. Uiteraard zullen we dan het juiste artikel opsturen. Mocht u zelf een verkeerd artikel besteld hebben, dan is het altijd mogelijk om het artikel te retourneren. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
15 mei 2024
Niet het exact juiste product geleverd als besteld.
16 mei 2024
Beste heer Soens, wat vervelend om te horen dat u niet het juiste artikel heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, uiteraard zullen we ervoor zorgen dat u alsnog het juiste product ontvangt. Wij hebben zojuist per mail contact met u opgenomen. We horen graag meer van u. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen

Te laat

ik heb mijn spulletjes nog steeds niet!!!!!
23 mei 2024
Beste mevrouw Oldenburg-Levenbach, wat vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie in de tracking dat uw bestelling dezelfde dag verstuurd is. Helaas heeft deze vertraging opgelopen tijdens het transport. PostNL verwacht het vandaag bij u te leveren. Onze excuses voor het ongemak, helaas hebben wij geen invloed op de levering van PostNL. Met vriendelijke groet, team klusspullen
22 mei 2024
Levering twee weken wel wat traag
22 mei 2024
Beste meneer/mevrouw van der Bilt, bedankt voor uw review. U heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd. Wij hopen dat de artikelen naar wens zijn! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
11 mei 2024
RG
Robin G.
Veenendaal

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed.

Prijs-/kwaliteit verhouding is goed, uitgebreid assortiment en gemakkelijk te bestellen. Verzending duurde lang i.v.m. leveringsproblemen en daar heb ik zelf achteraan moeten mailen.
14 apr 2024

Erg trage verzending ...spullen zijn op…

Erg trage verzending ...spullen zijn op voorraad bij plaatsing bestelling bijba 2 weken moeten wachten en ook vraag moeten stellen naar stand van zaken met verzending
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer van Ende, bedankt voor uw review. Het heeft helaas langer geduurd dan verwacht voordat wij uw bestelling konden versturen. Helaas heeft u meer stuks van een artikel besteld dan wij op voorraad hebben, hierdoor is uw bestelling niet binnen de verwachting verstuurd. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
31 mrt 2024
Pakje “geleverd” maar nergens te bespeuren. Ik wacht nog steeds op feedback om te weten waar het geleverd werd.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Fourir, wij zijn met u in contact betreft de levering van uw bestelling. We zijn een onderzoek gestart bij PostNL, dit hebben we ook per mail aan u gecommuniceerd. Mocht blijken dat het pakket niet geleverd is (ook niet bij de buren) dan zullen we dit uiteraard met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Ik vind het vreemd dat de relais niet meer geleverd kunnen worden terwijl ik ze wel bij anderen kan bestellen.
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Roose, bedankt voor uw review. Helaas hebben wij een deel van uw bestelling moeten annuleren omdat het artikel niet meer leverbaar is bij onze leverancier. Wellicht dat andere partijen nog voorraad hebben liggen van dit artikel, het is voor ons echter niet meer mogelijk om dit artikel te bestellen bij onze leverancier. Daarnaast hebben wij dit artikel ook niet meer op voorraad. Wij hadden de order ook het liefste compleet aan u uitgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Te laat met bezorgen en spullen niet op voorraad
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Evers, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door een voorraadverschil is er een vertraging ontstaan. Ik zie dat er een deellevering is aangemaakt zodat de beschikbare artikelen eerder verstuurd konden worden. Hopelijk is de bestelling naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 apr 2024
Late levering zonder communicatie
22 apr 2024
Beste meneer/mevrouw Nijssen, Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Helaas is het door u bestelde artikel niet voldoende geleverd door onze leverancier waardoor uw order niet op de vooraf aangegeven verwachting geleverd kon worden. Dit is ons helaas te laat opgevallen en om deze reden bent u niet geïnformeerd. Wij streven er naar de levertijden scherper in de gaten te houden en klanten(nog) beter op de hoogte te houden over de levertijd van hun bestelling. Wij hopen desondanks dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, team Klusspullen
22 apr 2024
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer ten Bulte, bedankt voor uw review. Wij zien dat u de levering als slecht beoordeeld, wat vervelend om dit te lezen. U heeft de bestelling op 5 april geplaatst, wij hebben uw bestelling dezelfde dag verstuurd. Mocht er iets niet in orde zijn met de levering, dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl