Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

809 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

23 feb. 2023
Mijn bestelling, 2 EcoDim.01. RLC dimmers en bijpassend raamwerk met enkele ledlampjes, was zorgvuldig verpakt en zeer snel ontvangen. Besteld, volgende dag ontvangen !! In mijn geval was alles simpel en snel geïnstalleerd. Bij deze dimmers is het mogelijk zowel fase aan - als afsnijding te kiezen, en dimmen ze terug tot 0 watt. Dit laatste vind ik achteraf wat lastig, omdat ik bij inschakelen toch een hele kleine lichtopbrengst wil zien. Maar dan draai ik gewoon terug tot deze positie, en schakel dan uit, dus geen punt. Wel vond ik het lastig dat op de leds van Philips (G9 4Watt) niet vermeld staat of het fase aan- of af snijding is. Kon hierover ook niets terug vinden. Kortom raad ik klusspullen zeker aan, en zal hier zeker in de toekomst meer bestellen. Prijstechnisch één van de goedkoopste.
RV

21 jan. 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

30 jan. 2024

De tansfo/dimmer die ik kocht is echt brol.

De tansfo/dimmer die ik kocht is echt goedkope (Chinese brol ). De schroeven om de transfo open te draaien, krijg je nadien niet meer volledig vast omdat ze gewoon in plastic worden gedraaid. Gat is dan te groot van ze 1 keer los te draaien. De aansluitingen voor de draden zitten op een erg moeilijke plaats. Je hebt een pincet nodig om de draadjes er in te krijgen. Allemaal veel te goedkoop gemaakt. Niet aan te raden.
30 jan. 2024
Beste heer Lamers, Dank u voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat de dimmer niet aan uw verwachtingen voldoet. We bieden verschillende dimmers in ons assortiment aan, en de dimmer die u heeft gekocht, behoort tot de voordeligere opties. Niettemin zou u mogen verwachten dat de dimmer naar behoren werkt. Als er sprake is van een defect, willen we dat uiteraard graag met u oplossen. We verzoeken u vriendelijk om ons hierover per e-mail te benaderen, zodat we dit snel voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
7 feb. 2024
Levertijden op de website respecteren en als dat niet lukt de klant hierover informeren.
9 feb. 2024
Geachte heer Kempenaers, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend en hebben u per mail op de hoogte gehouden van deze vertraging. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
27 jan. 2024

Zeer trage levering

22 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Francken, bedankt voor uw review. Helaas heeft u meer stuks besteld dan wij op voorraad hadden liggen, hierdoor is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd. Onze excuses voor de vertraging. Wij versturen de pakketen met PostNL. ik zie dat uw bestelling 2 dagen nadat het verstuurd is bezorgd is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 jan. 2024
Veel te lang moeten wachten op bestelling. Na sturen van mailtje waar pakje bleef is er toch reactie gekomen. Zou in het vervolg nog bestellen omdat de producten zeer aantrekkelijk zijn. Zal nog eens proberen en het resultaat afwachten.
11 jan. 2024
Geachte heer Alleman, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling helaas veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door de feestdagen en extreme drukte in ons magazijn is er een vertraging ontstaan. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
17 jan. 2024

Slechte levertermijn.

Als je een probleem hebt met levering laat het dan misschien even weten. Normaal binnen de 24u…. 4 weken moeten wachten zonder een berichtje van jullie. Had ik zelf niet gemaild had ik nog niets gekregen vrees ik. Jammer
18 jan. 2024
Geachte heer Pieters, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling inderdaad veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Zoals mijn collega per mail al heeft aangegeven hadden wij door een storing in ons systeem dit niet tijdig geconstateerd anders hadden wij u hiervan op de hoogte gebracht. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
8 jan. 2024
Volgens de site smorgens besteld, de volgende dag binnen. Helaas kwam het pas twee en een halve dag later binnen. Helaas een vakantiedag voor niets thuis gebleven😥
9 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. Door de drukte van de feestdagen is het ons helaas niet gelukt om uw bestelling dezelfde dag te versturen, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
10 jan. 2024
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
11 jan. 2024
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Verkeerde toestellen geleverd.
22 jan. 2024
Geachte heer/mevrouw Verstrepen, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel ontvangen heeft. Zojuist hebben we u een mail gestuurd. Als u ons zou willen toelichten wat u verkeerd ontvangen heeft, dan kunnen we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 dec. 2023
Trage levering. Geen info vanuit klusspullen dat de levering vertraagd was. De levering was wel correct
5 dec. 2023
Geachte meneer/mevrouw Taffijn, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
11 dec. 2023
Ik kreeg een defecte schakelaar en heb hierdoor werken moeten uitstellen en een nieuwe kopen.
12 dec. 2023
Geachte heer/mevrouw Verweirder, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een defecte schakelaar heeft ontvangen, als u ons hier per mail of telefonisch over had geïnformeerd, dan hadden we dit gelijk met u op kunnen lossen en u een nieuwe schakelaar toe kunnen sturen. Zojuist heb ik u een mail gestuurd, we hopen het alsnog met u op te kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
29 nov. 2023
Telefonische bereikbaar zijn
30 nov. 2023
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Wij zijn op werkdagen van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur telefonisch bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
5 nov. 2023

Veel te late levering - valse belofte op de site

Op zich is het bestelde product prima, maar levering niet zoals beloofd. Op de site is er sprake van levering de dag nadien, uiteindelijk is dat 6 dagen geworden, met voor gevolg dat we het bestelde toestel te laat hadden en we daardoor nog eens 200km hebben mogen rijden om het op het leveringsadres (dat niet het weefadres is) op te halen.
7 nov. 2023
Beste heer De Sutter, Bedankt voor uw feedback. Zoals per mail gecommuniceerd hebben we uw bestelling binnen de verwachte levertijd verstuurd en is uw opmerking onjuist. Wel hebben we geconstateerd dat uw bestelling een dag langer onderweg is geweest door opgelopen vertraging bij PostNL en we betreuren dat u hiervan hinder heeft ondervonden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
9 nov. 2023

Koop hier nooit iets!!

Verschrikkelijke winkel! Nooit hier iets kopen! Een behoorlijke bestelling geplaatst en nooit gekregen. Meervoudig contact gehad met deze partij en zij zeggen ja als wij het verzonden hebben stopt daar onze verantwoordelijkheid. Bespaar jezelf de ellende en bestel elders!!
10 nov. 2023
Beste heer Steenwijk, Wij hebben de door u bestelde producten verzonden en PostNL bevestigt middels de Track & Trace codes én handtekening bij aflevering dat het pakket op het door u opgegeven afleveradres is afgeleverd. Ook het ingestelde onderzoek bij PostNL (navraag bij de bezorger) wijst uit dat het pakket daadwerkelijk geleverd is, maar dat er op het afleveradres meerdere bewoners zijn. Wat er precies mis is gegaan, dat is op dit moment helaas niet duidelijk. Feit is echter, dat volgens PostNL het pakket wel verzonden én afgeleverd is. De huidige stand van zaken is dat u een niet-ontvangen verklaring heeft ingevuld, welke wij doorsturen naar PostNL. Dit is de juiste procedure om deze kwestie verder te onderzoeken, in de hoop deze welles-nietes discussie te kunnen beslechten en dit toch op te kunnen lossen. Wij houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
7 nov. 2023
Het aangeboden assortiment is goed. Alleen klopt niks van de beloofde levertijd. Dat ligt dan aan de hoeveelheid wat je besteld van een artikel. Na een week wachten zelf maar eens contact opgenomen want hun zelf laten niks weten.
8 nov. 2023
Beste heer Biermans, Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat niet tevreden bent over de levertijd. Zoals ook per mail besproken heeft u van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. Heeft u meer stuks besteld dan het voorradig aantal, dan komt de opgegeven verwachte levertijd mogelijk niet overeen: die indicatie is op basis van het voorradige aantal. Wij geven altijd een verwachte levertijd aan op de site en we proberen iedereen up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen
9 nov. 2023
Het duurde bijna twee maanden voor ik mijn bestelling kreeg - probleem met toeleverancier. Wel nette communicatie gedurende de wachttijd. Wellicht zou het ook lang duren via een andere winkel.
20 nov. 2023
De prijs is prima, maar de levertijd klopt absoluut niet met wat op de site vermeldt staat. Dat is de tweede keer dat ik dit meemaak. Dat gaat geen derde keer gebeuren. 😉
21 nov. 2023
Beste heer/mevrouw Edel, bedankt voor uw review. We begrijpen dat een tijdige levering cruciaal is, en we vinden het vervelend dat de werkelijke levertijd niet overeenkwam met de verwachte levertijd die is aangegeven op onze website. We begrijpen dat dit ongemak heeft veroorzaakt en hopen dat u ons nog een kans geeft om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
20 nov. 2023
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
21 nov. 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl