Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

787 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.939 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 jun 2023
Netjes geholpen en goed ontvangen. Er was 1 artikel niet voorradig maar na 1 mailtje hadden ze de overige artikelen direct opgestuurd en mij op de hoogte gebracht over het niet voorradige artikel. De overige artikelen goed ontvangen. Verpakking mag iets beter. De artikelen zitten wel in aparte vakjes in de doos maar heeft geen bovenkant waardoor ze uit de vakjes vallen. Daarna liggen ze los in de doos eromheen. In ieder geval geen beschadigingen bij mij. Heb alles direct die avond de stopcontacten, schakelaars etc aangesloten en alles werkte naar behoren.

21 jan 2024
Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

RD
R d.
Antw
Vooraf per e-mail vragen over voorraad van wat artikelen gesteld en deze werden snel beantwoord. De levering zoals besproken in een keer geleverd en op tijd. Goed verpakt en doos goed opgevuld o beschadiging te voorkomen. Kortom, fijn bedrijf wat met je meedenkt!
RH
Rutger H.
Amsterdam

Aluminium deurroosters voor een topprijs

Aluminium deurroosters besteld 2 stuks voor ongeveer de prijs van 1 bij alle andere aanbieders. Product zelf perfect en precies hetzelfde als een veel duurdere die ik eerder elders ook had gekocht.
Zeer goede prijzen en service na verkoop. Assortiment niet steeds volledig en levertijd kan soms lang oplopen als 1 onderdeeltje uit bestelling niet in voorraad is.
Ik kreeg een beschadigd product. Na overleg per email, is zowel de aankoopprijs als de verzendkosten geretourneerd. Erg coulant als je het mij vraagt
Prima website en een prima levering prijs etc. Zou de volgende keer zeker weer een bezoekje op de website doen als ik iets moet bestellen.
Hoewel de levertijd van enkele artikelen lang was, werd ik altijd keurig op de hoogte gehouden wat betreft de stand van zaken.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar, wel jammer van de hoge verzendkosten (kunnen ze niets aan doen, maar toch)
Dag later dan verwacht maar vermoed dat dit aan de bezorgdienst lag. Product zoals verwacht.
SM
Sjaak M.
Villaire
Mijn onderdeel werd zo snel geleverd. Stond er versteld van. Groeten Sjaak.
Top bedrijf, zeer goede klantenservice. Zou het iedereen aanraden.
Goede klantenservice en levering op het afgesproken tijdstip.
Snel geleverd, en materiaal was kwalitatief. Bedankt.
Snelle levering, goed product en goed verpakt!
Alles was perfect de verpakking en verzending
Levering zeer snel en zorgvuldig verpakt!
het artikel hadden we snel in huis.
Duidelijke site, snelle levering
OV
oeter v.
someren
Snel gestuurd en prima bereikbaar
AL
Ad L.