Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Leeuwenbrug 89A
7411 TH Deventer

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

1.308 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Twee opbouw stopcontacten gekocht. Volgende dag werd het naar mij toe gestuurd. Je word netjes op de hoogte gehouden via mail. Deze twee opbouw stopcontacten is echt top kwaliteit. Ik had er eerst 1 van multimate voor 4 stekkers maar leek wel Chinees kwaliteit van deze zijn echt perfect en aandacht aan besteed. Bedankt voor jullie service en snelle levering tot de volgende keer in de toekomst.

I was disappointed when I placed my order and haven't received any information about the status of my order besides the confirmation email. After 1 week I wrote them an email, and requested some details. It turned out that one of the items what I ordered is out of stock. I choose this company, because that was the most important part of my order and they site and the confirmation email showed me that they have it on stock and can be delivered under 2 days. I got a replay, and they shipped the other items. After 2 weeks I still do not have information about when or I will receive it at all.

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Levering niet in het tijdsbestek zoals deze op de site en in de mail aangegeven was, vandaar maar 4 sterren. Zelf moeten mailen over de leveringstijd waaruit bleek dat niet alles voorradig was. Hierop werd snel oplossingsgericht gehandeld, en was de service uitstekend. Vervolgens een snelle levering, en snelle creditering van de niet te leveren producten. Pluspunten: -> Goede service / oplossingsgericht -> Snelle creditering -> Na contact snelle verzending Minpunt: -> Bij langere levertijd wordt dit niet op tijd gecommuniceerd.
Dinsdag 09.00 mail om advies gevraagd en binnen 2 uur een reactie. Na bestellen gelijk bevestiging. Na drie kwartier al een mail dat het aan PostNL is meegegeven en de volgende dag in huis. Top geregeld. Dit is de derde keer dat ik iets heb besteld bij Klusspullen en eenmaal moest ik iets retourneren en ook het crediteren ging snel. Kortom zeer tevreden en bovenal scherpe prijzen.
Correcte prijs kwaliteit productaanbod. Snelle levering. Zonder account eenvoudig bestellen en betalen via kredietkaart. Keurig verpakt. Factuur correct. Prima service.
Alles wordt snel geleverd zoals beloofd. Zijn telefonisch goed bereikbaar en staan je snel te woord, helemaal top. Van mij krijgen jullie een 10
Alles is snel en goed aangekomen. Fijn dat je alle elektra onderdelen los kan bestellen voor een goede prijs.
Duidelijke website (ook wat er op voorraad is) en goede levering. Verzendkosten zijn aan de hoge kant.
De bestelling werd lekker vlot bezorgd en voldoet aan mijn verwachting.
De belofte voor 23:00 besteld mogen in huis? Kwam niet helemaal overeen
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer van den Eijnden, door een vertraging in ons magazijn is uw, op tijd bestelde, order helaas een dag later pas verstuurd. Door Koningsdag is er nog een extra dag vertraging ontstaan, onze excuses hiervoor. Hopelijk zijn de producten uit uw bestelling naar wens. Vriendelijke groet, team Klusspullen.nl
snel op te zoeken, nette prijs, vlot geleverd, product voldoet.
Snelle levering was helemaal top. Geen opmerkingen verder.
van Jan v.
goede overzichtelijke website met prima zoekfuncties
Tot nu prima voor elkaar. Bestelde is ontvangen 👍
snelle levering en product is zoals omschreven
Snel en volledig geleverd! Heldere website
Goede materialen en snelle service
Nagekomen wat ze belooft hebben!
Goede service en goed materiaal
Snelle correcte levering
prijs.interessante De