Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

820 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.084 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

14 apr 2024

Erg trage verzending ...spullen zijn op…

Erg trage verzending ...spullen zijn op voorraad bij plaatsing bestelling bijba 2 weken moeten wachten en ook vraag moeten stellen naar stand van zaken met verzending
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer van Ende, bedankt voor uw review. Het heeft helaas langer geduurd dan verwacht voordat wij uw bestelling konden versturen. Helaas heeft u meer stuks van een artikel besteld dan wij op voorraad hebben, hierdoor is uw bestelling niet binnen de verwachting verstuurd. Onze excuses voor het ongemak, wij hopen dat de artikelen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Beloften van levertijd niet nagekomen, gebeld, kwam er op neer jammer er kwam helemaal niet van hun kant, kreeg de indruk dat ze het wel best vonden jammer
21 nov 2023
Geachte heer Smits, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
12 sep 2023
De spullen opsturen die je besteld . Zijn telefonisch slecht bereikbaar en na na een week nog geen reacties gehad op het gevraagde maar wel mijn geld kwijt
12 sep 2023
Geachte heer/mevrouw Spiering, bedankt voor uw review. Wij hebben uw mail ontvangen waarin u aangeeft een incompleet artikel ontvangen te hebben. U heeft hier ook een reactie van ons op ontvangen, wij zijn de kwestie namelijk nog aan het uitzoeken met ons magazijn en onze leverancier. Uiteraard zullen wij het probleem voor u oplossen en ervoor zorgen dat u ontvangt wat u besteld (en betaald) heeft. Wat betreft onze telefonische bereikbaarheid, wij zijn elke werkdag van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
29 okt 2023

geen terugname producten

jullie kunnen er waarschijnlijk weinig aan doen maar de verkeerde 2 bollampkappen kunnen jullie niet terugnemen. Wel snelle correcte levering.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer van Obberghen, bedankt voor uw review. Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen, het is dan ook zeker nog mogelijk om de verkeerde bollampkappen terug te sturen. U kunt hiervoor de pakbon gebruiken die u per mail ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

Contact met klusspullen ivm wijzigen afleveradres

De mails die toegestuurd worden goed lezen en desnoods de klanten opbellen om hun vragen goed te kunnen beantwoorden
8 aug 2023
Geachte mevrouw Hermans, Bedankt voor uw bericht. In eerste instantie hebben we inderdaad niet goed gelezen dat u het afleveradres wenste aan te passen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de adresgegevens tijdig aan kunnen passen en uw bestelling zal dan ook daarheen worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
15 jun 2023
Kwam zonder bericht een maand later pas aan. Inmiddels zelf al iets anders gekocht, dus geld weggegooid.
15 jun 2023
Geachte heer Verhagen, onze excuses voor het ongemak. Helaas heeft uw bestelling een langere levertijd gekend dan verwacht. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen, helaas lukt dit niet altijd. Mocht u het artikel wensen te retourneren, zou u dan contact met de klantenservice op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Ik kreeg een defecte schakelaar en heb hierdoor werken moeten uitstellen en een nieuwe kopen.
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Verweirder, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een defecte schakelaar heeft ontvangen, als u ons hier per mail of telefonisch over had geïnformeerd, dan hadden we dit gelijk met u op kunnen lossen en u een nieuwe schakelaar toe kunnen sturen. Zojuist heb ik u een mail gestuurd, we hopen het alsnog met u op te kunnen lossen! Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
6 aug 2023
Nakomen wat er op de site staat en telefonisch berijdbaar zijn
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste mevrouw Van Lith, Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we uw bestelling niet binnen de verwachte levertijd kunnen versturen door leveringsproblemen bij onze leverancier. We proberen onze klanten ten alle tijde up-to-date te houden over de status van zijn of haar bestelling en helaas hebben we dit bij u niet tijdig geconstateerd. Onze excuses voor de langere levertijd. Telefonisch zijn wij iedere dag bereikbaar van 10:00 tot 12:00 en van 13:00 tot 15:00. Via mail kunt u ons altijd bereiken en wij streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 nov 2023
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
9 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Retourneren makkelijker en inzichtelijker maken
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer van Welsem, bedankt voor uw review. We doen ons uiterste best om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, vervelend om te horen dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij zullen u feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl