Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

829 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.065 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

21 nov 2023
Ik had 8 kleine knopjes besteld en deze kwamen toe in een gigantische doos vol met vullingmateriaal. Dit is niet echt sustainable volgens mij..
21 nov 2023
Geachte heer/mevrouw D'Hauwers, bedankt voor uw review, u heeft bij ons 2 artikelen besteld (een dimmer en een dimmerknop). Helaas kunnen wij geen bestelling vinden van 8 knopjes, wellicht is deze review voor een andere shop bedoeld? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
Geen goede voorraadmanagement. Bij meerdere artikelen wordt niet de actuele voorraad gecontroleerd en wordt je hele bestelling vastgehouden.
5 mei 2023
Geachte heer van Eeden, ik zie dat u inderdaad langer op uw bestelling gewacht heeft dan wat wij op onze website en in de orderbevestiging naar u hebben gecommuniceerd. Helaas hadden wij 1 artikel uit uw bestelling niet voldoende op voorraad, onze excuses hiervoor. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat, in overleg met u, dit artikel geannuleerd is zodat de rest van uw bestelling verstuurd kon worden. Hopelijk zijn de artikelen naar wenst, vriendelijke groet Team Klusspullen.nl
22 mei 2023
Beste, een juistere aanduiding van wat nog op voorraad is, al is dat misschien niet zo simpel ;). Goede après service.
23 mei 2023
Beste heer Hendrickx, onze excuses voor de langere levertijd. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van langere levertijden, helaas lukt dit niet altijd. Hopelijk zijn de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

Contact met klusspullen ivm wijzigen afleveradres

De mails die toegestuurd worden goed lezen en desnoods de klanten opbellen om hun vragen goed te kunnen beantwoorden
8 aug 2023
Geachte mevrouw Hermans, Bedankt voor uw bericht. In eerste instantie hebben we inderdaad niet goed gelezen dat u het afleveradres wenste aan te passen. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de adresgegevens tijdig aan kunnen passen en uw bestelling zal dan ook daarheen worden verstuurd. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
De stopcontacten en schakelaars hadden geen klemmen om ze vast te maken in hun inbouwdoos, wat wel jammer is.
21 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Aroyan, bedankt voor uw review. Wij zijn een Nederlandse webshop, de klemmen die u nodig heeft worden alleen in België toegepast. Deze artikelen kunnen wij helaas niet inkopen via onze Nederlandse leveranciers. U kunt deze via een Belgische firma wel aanschaffen, uiteraard is het mogelijk om de bestelling (of een deel hiervan) te retourneren. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
15 jun 2023
Kwam zonder bericht een maand later pas aan. Inmiddels zelf al iets anders gekocht, dus geld weggegooid.
15 jun 2023
Geachte heer Verhagen, onze excuses voor het ongemak. Helaas heeft uw bestelling een langere levertijd gekend dan verwacht. Wij proberen klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen, helaas lukt dit niet altijd. Mocht u het artikel wensen te retourneren, zou u dan contact met de klantenservice op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Trage levering. Geen info vanuit klusspullen dat de levering vertraagd was. De levering was wel correct
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte meneer/mevrouw Taffijn, bedankt voor uw review. Helaas is uw bestelling later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. De levertijden die wij opgeven zijn verwachtingen, het komt helaas voor dat deze verwachting door onvoorziene omstandigheden niet gehaald kan worden. Wij hopen dat het product naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
Wandcontactdoos besteld (was op Voorraad) op vrijdagavond voor 23:00u. Echter pas dinsdag geleverd.
5 mei 2023
Geachte heer Wieringa, wat vervelend dat het pakket niet dezelfde dag nog verstuurd is, onze excuses hiervoor. Ik zie inderdaad dat u op tijd besteld heeft, wij gaan dit intern bekijken. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
8 nov 2023
Ik heb mijn spullen na 3 weken nog steeds niet binnen.
9 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Vermuyten, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Volgens de Track & Trace van PostNL is uw pakket op 4 november bezorgd. We hebben u zojuist een mail gestuurd, mocht u het pakket nog niet ontvangen hebben zou u hier dan op willen reageren? We willen dit namelijk graag met u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
4 mei 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
5 mei 2023
Geachte heer/mevrouw Veere, wat vervelend dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Wij hebben uw bestelling op 1 mei verstuurd, volgens de Track & Trace van PostNL is het pakket op 2 mei bij u bezorgd. We zullen per mail contact met u opnemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
21 aug 2023
Retourneren is heel omslachtig
21 aug 2023
Beste heer Cauwenberg, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u het als omslachtig ervaart. Wij proberen ons retourproces zo helder mogelijk te maken en mocht u er vragen over hebben mag u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Telefonische bereikbaar zijn
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Wij zijn op werkdagen van 10:00 uur - 12:00 uur en van 13:00 uur - 15:00 uur telefonisch bereikbaar, wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft? Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
22 okt 2023
comunicatie verloopt stroef
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie als stoef ervaart. U heeft ons per mail gevraagd om de bestelling te annuleren, wij hebben binnen één werkdag op uw mail gereageerd. Het was helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren aangezien deze al verstuurd was. Het is altijd mogelijk om een bestelling te retourneren. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
26 sep 2023
25 sep 2023