Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2018
Klusspullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

Zeer trage levering

Het bestelde product was ruim op voorraad. Het bestelproces ging snel maar de levering verliep niet zoals beloofd. Ondanks dat ik bestelde om 15u30 (op een werkdag) is de levering pas de volgende dag laat ingepakt en dus later verstuurd. Daarnaast werd er bezorgd via DPD, een erg onbetrouwbare partner in België waardoor het 5 dagen duurde voor ik de spullen ontving, terwijl er op de site staat "voor 23u besteld, volgende dag in huis"
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Francken, bedankt voor uw review. Helaas heeft u meer stuks besteld dan wij op voorraad hadden liggen, hierdoor is uw bestelling een dag later dan verwacht verstuurd. Onze excuses voor de vertraging. Wij versturen de pakketen met PostNL. ik zie dat uw bestelling 2 dagen nadat het verstuurd is bezorgd is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl

Slechte levertermijn.

Als je een probleem hebt met levering laat het dan misschien even weten. Normaal binnen de 24u…. 4 weken moeten wachten zonder een berichtje van jullie. Had ik zelf niet gemaild had ik nog niets gekregen vrees ik. Jammer
18 jan 2024
Geachte heer Pieters, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling inderdaad veel later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Zoals mijn collega per mail al heeft aangegeven hadden wij door een storing in ons systeem dit niet tijdig geconstateerd anders hadden wij u hiervan op de hoogte gebracht. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klusspullen.nl
Betere communicatie over bezorging
HV
Hans v.
Hierden
Scherpe prijzen, snelle reactie bij vragen of problemen.

Prima prijs, levering wat laat

Prima prijs, levering duurde 2 dagen langer dan toegezegd op de website
Keurig alles goed afgehandeld. Zelf een herhaal bericht gestuurd omdat ik maar geen e-mail bevestiging stuurde.
Volgens de site smorgens besteld, de volgende dag binnen. Helaas kwam het pas twee en een halve dag later binnen. Helaas een vakantiedag voor niets thuis gebleven😥
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer/mevrouw Mol, bedankt voor uw review. Uw bestelling is helaas een dag later dan verwacht verstuurd, wij vinden dit erg vervelend. Door de drukte van de feestdagen is het ons helaas niet gelukt om uw bestelling dezelfde dag te versturen, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Prima geregeld
25 dec 2023
Korekte en snelle levering
24 dec 2023
Top, snel en veelzijdig goede prijs
Goede verpakking. Duurt wel langer dan afgesproken. 3 dagen tussen bestelling en levering, terwijl er vandaag besteld, morgen geleverd. De dag erachter stond al een levertermijn van 2 dagen en het werden er ten slotte 3. Niet dat dit erg is, maar kan voor bepaalde mensen een probleem zijn.
snelle levering