r2bstore.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden579 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
r2bstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Allereerst is dit een geweldig produkt. De telefoonhouder is terecht testwinnaar. Bij verplaatsing op de ruit moest ik echt wat moeite doen om hem los te krigen. Dat is dus eigenlijk heel goed, want het betent dat hij er niet zomaar vanaf zal vallen. Bovendien next day delivered, ook top. Als toegift. Prudukt van een Purmerends bedrijf met modelnaam "Beemster". Dan kan ik als Edammer niet misgrijpen;)

Bestelling zou volgens de site volgende dag worden geleverd indien voor 23 uur besteld. Helaas kregen wij de bestelling 2 dagen later. Lag niet aan de PostNL, want de verzendbevestiging van R2B store kwam ook 1 dag later.

Beoordelingen voor r2bstore.nl

We moeten een beoordeling geven zonder dat er wat geleverd is dus dat wordt moeilijk
LF
Lenie F.
Zetten
4 feb 2024
Wij hebben handschoenen gekocht en dacht dat hij warm zat dus niet we hebben gewoon koude handen.
Antwoord van r2bstore.nl
Hartelijk dank voor uw feedback over de door u aangeschafte handschoenen. We vinden het jammer om te horen dat de handschoenen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan qua warmte. Na controle in ons systeem hebben we echter geen contact of retourmelding van uw kant kunnen vinden. We hadden dit graag eerder geweten, zodat we direct naar een passende oplossing hadden kunnen zoeken. Wat betreft het gevoel van koude handen, begrijpen we dat dit een persoonlijke ervaring kan zijn. Vele van onze klanten geven aan dat zij de handschoenen model "Gent" comfortabel warm vinden bij temperaturen rond of iets boven en onder het vriespunt. Echter, perceptie van warmte kan variëren per persoon. Voor degenen die op zoek zijn naar extra warmte, adviseren wij ons model Brussel. Deze handschoenen zijn specifiek ontworpen voor extra isolatie en warmte, zelfs in koudere weersomstandigheden. We willen u graag verder helpen en dit naar tevredenheid oplossen. Kunt u contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken? We kijken ernaar uit om van u te horen en zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team R2B Store

Artikelen zijn goed, bestelling was niet volgende dag geleverd

Antwoord van r2bstore.nl
Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging in de levering. We streven altijd naar snelle service, maar soms glipt er iets door onze vingers. 😅 Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de artikelen! We werken eraan om onze belofte van 'volgende dag levering' altijd waar te maken. Bedankt voor je begrip en het delen van je ervaring.
11 jul 2023

Loopband telefoon