garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden722 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

16 nov 2023
De potten zagen er goed uit maar waren wel droog.
Antwoord van garmundo.nl
Hey! Bedankt voor je feedback! 🌿 Jammer dat de potten droog waren, we doen ons best om de beste kwaliteit te leveren. Planten worden voorafgaand altijd goed verzorgd, daarbij zijn planten in de winter in rust, en kunnen ze het beter hebben om iets langer droog te staan. Uiteraard goed dat je dit alsnog bij ons meldt. Als er iets niet helemaal naar wens is, laat het ons altijd weten, we staan klaar om te helpen! 🌼
13 apr 2024
Verschrikkelijke transporteur. Geen controle mail ontvangen. Geen dag van levering aangegeven, omdat het een pallet bestelling betreft dus het was onduidelijk welke dag ik het zou ontvangen. We hebben het geprobeerd, maar blijf wel bij mijn huidige leverancier.
29 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat de ervaring met de transporteur niet positief is verlopen. Bij een pallet levering kunnen we inderdaad geen tracking link sturen, omdat onze transporteur hier niet mee werkt. Dit geven we dan ook aan in de bevestigingsmail. We leveren vrijwel altijd op woensdag en donderdag, met uitloop op vrijdag. Uiteraard staan wij altijd voor je klaar als je vragen hebt over het transport van de planten die je bestelde. Mocht je alsnog vragen voor ons hebben, neem dan contact met ons op!
29 sep 2023
Planten zijn goed en snel geleverd. Voor 2 borderpakketten moest ik 2x verzendkosten betalen terwijl het dezelfde dag geleverd wordt.
16 okt 2023
Dankjewel voor je feedback! Het klopt dat er per pakket verzendkosten in rekening worden gebracht. De pakketten worden per doos verpakt, en voor elke doos betalen we verzendkosten. Het is tot nu toe nog niet mogelijk om meerdere pakketten als één zending te versturen, hopelijk hiervoor je begrip! We nemen je feedback mee ter verbetering. Als je nog andere vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! 🌿
26 mei 2023
De bestelling is niet geleverd
31 mei 2023
Hey Sander, Bedankt voor het delen van je feedback. We zien dat je bestelling inmiddels is geleverd. We balen ervan dat dit later was dan aangegeven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Toch hopen we dat je tevreden bent over de planten en dat je tuin inmiddels wat blauwer kleurt. Team Garmundo