garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nlReviews

: 384Goed

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
garmundo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij garmundo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor garmundo.nl

116 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 apr. 2022
Goed concept met de borderpakketten. Netjes geleverd inclusief legplan. Toch een ster minder daar ik de verzendkosten aan de hoge kant vond, ik had 4 pakketen met borderplanten, tegelijk besteld en geleverd, maar de verzendkosten zijn per pakket apart in rekening gebracht, je betaald 4 x dat zou anders moeten kunnen. En de planten waren niet allemaal goed van water voorzien. Enkele potten waren droog, het zal niet gelijk een probleem zijn als je ze ook gelijk poot, maar als dat niet lukt, goed opletten dat ze niet een tekort aan water hebben dan.

1 mei 2022
De beschrijving van de plantjes en er bij vertellen hoe klein ze zijn,en dan de verpakking 24 potten in een doos met de planten tegen elkaar aan gedrukt en uitgedroogd.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Mooie planten, goede wortels, goed verpakt. Bij het online bestellen van planten was ik een beetje bang dat er ook “kneusjes” tussen zouden zien; planten die je zelf niet uitgekozen zou hebben, maar dat was absoluut niet het geval. Alle planten waren van goede kwaliteit.
Snel en goed!
18 dec. 2022
Super snel en keurig geleverd heel netjes verpakt met een goede duidelijke handleiding om de plantjes te planten.
10 dec. 2022
Duidelijke site. Eenvoudige lever datum te bepalen, en levering netjes op tijd.
3 dec. 2022
Enige nadeel was dat ik geen verzenddag kon kiezen maar alleen een week. Verder blij met de heg, ben benieuwd hoe ze het in het voorjaar doen. Nog even gebeld met Klantenservice, goed geholpen, waarvoor dank.
16 nov. 2022
Prima, heldere website. Bestelproces eenvoudig. Nette levertijd. Bestelling in goede orde ontvangen, voldoet aan de verwachting. Goede service met betrekking tot informatieverstrekking.
7 nov. 2022
kwaliteit van de planten. Ik wacht alleen nog op antwoord voor het versturen van een factuur.
12 nov. 2022
Makkelijk bestellen en site geeft ruime informatie.
5 nov. 2022

Prima produkt geleverd wat we besteld hadden.
7 nov. 2022
Beuken besteld en snel en netjes geleverd.
11 nov. 2022
Netjes verpakt en mooie laurier
8 nov. 2022
1 dec. 2022
18 nov. 2022
12 nov. 2022

van B B.
Planten waren bij aankomt verdroogd blad en stengels zat geknikt tussen de dozen
Antwoord van garmundo.nl
8 nov. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. De vaste planten uit het borderpakket kunnen er wat verdroogd uitzien in deze periode. U kunt ze gerust planten en ze zullen mooi opkomen in het voorjaar. Mocht dat niet het geval zijn dan kun je ons contacteren en we zoeken naar een nette oplossing. Mvg, Team Garmundo