garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nlReviews

: 341Goed

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
garmundo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij garmundo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor garmundo.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 apr. 2022
Goed concept met de borderpakketten. Netjes geleverd inclusief legplan. Toch een ster minder daar ik de verzendkosten aan de hoge kant vond, ik had 4 pakketen met borderplanten, tegelijk besteld en geleverd, maar de verzendkosten zijn per pakket apart in rekening gebracht, je betaald 4 x dat zou anders moeten kunnen. En de planten waren niet allemaal goed van water voorzien. Enkele potten waren droog, het zal niet gelijk een probleem zijn als je ze ook gelijk poot, maar als dat niet lukt, goed opletten dat ze niet een tekort aan water hebben dan.

1 mei 2022
De beschrijving van de plantjes en er bij vertellen hoe klein ze zijn,en dan de verpakking 24 potten in een doos met de planten tegen elkaar aan gedrukt en uitgedroogd.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Ik had 2 borderpakketten, goede levering, duidelijke uitleg voor planten en daarna afwachten. De planten zijn prachtig uitgekomen, mooie bloemen, snel groot gegroeid en bloeien de een na de ander. Heel tevreden mee. Ook goede klantenservice en vragen werden persoonlijk en snel beantwoord. Top service!
Alles prima geregeld snelle levering dankjewel
1 dag geleden
14 aug. 2022
Goede informatie op website. Ook hoe planten aangeplant dienen te worden. Snelle levering. Goed verpakt.
3 jul. 2022
De verpakkingswijze , de duidelijke handleiding, het prettige telefonisch contact en het gemak waardoor je keurig op maat kan bestellen en zo je tuin op de juiste wijze kan beplanten.
1 jul. 2022
Eerst verkeerd soort plantje ontvangen. Na klantvriendelijk contact als service daarna het juiste plantje ontvangen. Complimenten voor de service en klantvriendelijkheid.
24 jul. 2022
Handig die borderpakketten. Goede kwaliteit, goede beschrijving met plantadvies. Correcte levering. Ik ben er te reden mee.
18 jul. 2022
Snelle levering. Maar geen communicatie over levering of track & tracé gehad. Producten top
1 jul. 2022
Snelheid
17 jul. 2022
Deel van de bestelling was niet leverbaar en op de overige delen wacht ik nog, had volgens de info bij het bestellen al geleverd moeten zijn. Niets meer gehoord over vertraging of wat dan ook
Antwoord van garmundo.nl
Geachte heer/mevrouw, We hadden u eerder moeten contacteren betreft de levering. Dit is onverhoopt wat later gebeurd. Hopelijk mogen we u in de toekomst toch een keer van dienst zien! Met vriendelijke groet, Team Garmundo
25 jul. 2022
Bestelling niet ontvangen, proberen te bellen maar het nummer werkt niet. bericht via de website gestuurd maar wacht nog op antwoord. Bestelling was van over de 200€
Antwoord van garmundo.nl
4 aug. 2022
Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. We hebben u vooraf per mail geïnformeerd dat het product niet meer beschikbaar was. Daarop hebben we besproken dat u het product weer bestelt als dit weer op voorraad is. Het bedrag hebben we u netjes geretourneerd. We zijn doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 08:30-12:30 en 13:00-16:30 en beantwoorden alle mails binnen 1 werkdag. Mvg, Team Garmundo
2 jun. 2022
Een pruimen boompje besteld dit is verzonden maar tijdens de verzending zijn er 6 jong takjes afgebroken welke los in de doos lagen ook de doos was geknikt dus onzorgvuldig mee om gegaan. Ik heb dit gemeld en nu heb ik groeigarantie!! Ik had liever een nieuw boompje gekregen waar alle takjes nog aan zitten
3 jun. 2022
levering gaat prima. Alleen de bezorger heeft de dozen op zijn zijkant neergezet. Niet handig met plantjes erin. En de namen van de plantjes komen niet allemaal overeen met de naam op de beschrijving
29 mei 2022
Mooie, florissante plantjes. Wat slordig verpakt
19 jun. 2022
levering was goed en op afgesproken tijd.
27 jun. 2022
Snel geleverd , kwaliteit planten goed
4 jun. 2022
Bezorging volgens verwachting.