garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden643 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

30 apr 2023
Dozen waren nat, de planten zagen er slecht uit, de wortels Vd planten waren verdroogd, foei, foei!!!een zeer slecht te lezen brief met wat tips over de planten. Aan iedereen zal ik vertellen dat dit een een bedrijf is waar je beter GÉÉN planten moet kopen. Ik ben daarom ook erg boos.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Haagplanten zien er goed uit.

Haagplanten zien er goed uit en snelle levering. Daarmee ben ik heel tevreden. Wat wel beter kan is de communicatie over de levering. Ik heb geen bericht gekregen wanneer (welke dag/hoe laat) precies werd geleverd. Alle haagplanten zijn buiten ons hek afgeleverd omdat ik net niet thuis was. Het was dus wel een behoorlijke extra klus om meer dan 20 bomen van 2 meter allemaal te versjouwen.
EB
Els B.
Ouderkerk a/d Amstel
3 mrt 2024
Ik heb 1 ent gekocht van een lijsterbes,werd keurig en snel geleverd. Alleen de verpakking was een super grote doos,die zelfs opgevouwen niet in de papiercontainer paste! Misschien handig om voor een smalle doos te kiezen bij een kleine bestelling . Voor de volgende keer kies ik liever een struik in pot of met kluit,nu zaten de wortels zonder aarde in een droge plastic zak.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! 🌿 We zijn blij dat je bestelling snel en netjes geleverd werd, maar we nemen je opmerkingen over de verpakking ter harte. We zullen kijken naar meer geschikte verpakkingsoplossingen voor kleinere bestellingen. Blote wortel planten worden inderdaad zonder aarde in een zak gestopt, wel worden de planten voor transport bevochtigd zodat het vocht in de wortels trekt. De blote wortel planten zijn in rust, en kunnen vrij veel verdragen. Uiteraard begrijpelijk als je voorkeur naar planten met pot of kluit gaat. Als je in de toekomst iets anders nodig hebt, helpen we je graag verder! 😊🌼

levering

prima levering. Ik tel 1 plantje te weinig, maar op zo'n grote hoeveelheid neem ik dat voor lief. Een aantal planten zijn wel wat pieterig; maar als ze het goed gaan doen in mijn tuin, vind ik dat verder ook prima

Levering zoals afgesproken

Levering op de afgesproken dagen, ook nog even contact gehad met de klantenservice betreffende de levertijd etc. Heel snel geholpen. En ook niet onbelangrijk, de larier plantjes zien er goed uit
Alles compleet geleverd achteraf. Prima, maar wel op 2 achterheen volgende dagen, waarbij even het gevoel (1e deellevering) niet alles geleverd. Dus 2 x DHL voor de deur, kosten?? Bedankt.
ik had bij verschillende soorten geen kaartje zitten en wist dus niet welke planten dit waren en heb op de gok de planten gepoot.
een mooie en overzichtelijke website. De planten worden netjes verpakt en je kan kiezen wanneer je het wil ontvangen.

Snel opgelost

Er was een verkeerd product geleverd door een andere partij. Na vlot en vriendelijk contact is eea snel opgelost.
Groot verschil in kwaliteit. Twee bossen Fagus, met een goede wortels een erg matig
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat er verschil in kwaliteit lijkt te zitten, dit is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden. We streven altijd naar consistentie in kwaliteit. Gelieve contact met ons op te nemen, zodat we de situatie kunnen bekijken en advies kunnen geven! 🌱 Alvast bedankt en graag tot een volgende keer bij Garmundo!
18 feb 2024
Mooie planten en goede kluiten aan de struiken. Goede en snelle levering.
Antwoord van garmundo.nl
Wat geweldig om te horen dat je blij bent met onze planten en de kwaliteit ervan, evenals met de snelle levering! 🌿🚚 We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Als je nog meer nodig hebt, zijn we er voor je! 😊🌱
Planten prima verpakt. Nu natuurlijk afwachten of ze goed uitkomen.
Snelle levering, prima kwaliteit van de bestelde bodembedekkers!
Antwoord van garmundo.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van de bodembedekkers! 🌿🚚 We streven altijd naar een snelle levering goede kwaliteit producten. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌸
Mooie planten voor een Ligusterhaag, snel geleverd.
Planten zijn netjes geleverd en zien er prima uit
Veel keuze. Snelle website. Makkelijk betalen.
MV
Margritha V.
Beusichem
Mooie plantjes, betaalbaar en snelle levering

plantgoed

Mooi plantgoed met mooie wortelpartijen
Goede kwaliteit en correcte bezorging
Besteld en keurig op tijd geleverd
Antwoord van garmundo.nl
Dat is fantastisch om te horen! 🚚 We zijn blij dat je bestelling op tijd en netjes geleverd werd. Als je nog meer nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌿😊
Duidelijk, snel en netjes verpakt.
Antwoord van garmundo.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven ernaar om duidelijkheid te bieden, snel te handelen en natuurlijk alles netjes te verpakken. Als je nog vragen hebt of meer groen nodig hebt, laat het ons weten! 🌿📦