garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden761 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

2 jul 2024
Bestelling gedaan, geen echt goede terugkoppeling m.b.t wanneer de goederen nu geleverd gaan worden. Ja leverdagen afhankelijk van het type plant, boom of wat dan ook. Ik wil gewoon simpel een bestelling doen, een bevestiging krijgen van de levertijd en een paar dagen voor dat de levering gaat plaats vinden een track en trace die klopt. Niet een aangemelde melding krijgen en verder maar zien wanneer de goederen nu echt geleverd gaan worden: maw het kan veel gebruiksvriendelijker. Dat is ook de reden dat ik met Klarna betalen ga. Anders had ik al betaald en dan maar wachten wanneer de spullen komen.

Beoordelingen voor garmundo.nl

4 jul 2024

De kwaliteit van de plantjes is erg goed!

De kwaliteit van de plantjes is erg goed, ze zijn alle goed aangeslagen en een leuke combinatie. Ik heb voor een andere border een nieuwe bundel besteld. Ik ben heel tevreden.
9 jul 2024
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van de plantjes en dat ze goed zijn aangeslagen! Super leuk dat je voor een andere border weer bij ons hebt besteld. Bedankt voor je vertrouwen en veel plezier met je de nieuwe planten! 🌿😊
7 jul 2024

Levering snel, kwaliteit zo zo.

De levering was redelijk snel, wel viel de kwaliteit van een aantal planten tegen. Enkele waren of bij verpakken ofr in transport geknakt.
9 jul 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat de levering snel was, maar wel vervelend te horen dat sommige planten tegenvielen. Als je twijfelt aan de overlevingskans van de planten, stuur ons dan even foto's toe zodat we met je mee kunnen kijken. Meestal kan een geknakte plant geen kwaad, de plant groeit vanzelf groter en zal volgend seizoen weer stralen. 🌻 Maar we kunnen begrijpen dat het minder mooi oogt. Stuur ons gerust foto's door als je twijfelt aan de staat van de planten, dan kijken we met je mee. Bij verdere vragen horen we ook graag van je terug! 🌱
8 jul 2024
Goed assortiement verrpakt en verzorgd
9 jul 2024
Super fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en de verzorgde verpakking! We vinden het belangrijk om kwaliteit te leveren. Bedankt voor je positieve feedback! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. 🌿📦
8 jul 2024
Netjes verzonden
9 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Goed te horen dat alles netjes verzonden werd. Veel plezier met de planten en graag tot een volgende keer bij Garmundo!🌼
7 jul 2024
2 jul 2024
Vervelend dat je de leverinformatie als onduidelijk hebt ervaren. Hopelijk kun je begrijpen dat het versturen van levende producten anders werkt dan producten uit een vast magazijn. Doordat de planten uit de kwekerij moeten worden gehaald, werken we met verschillende verzendtijden afhankelijk van het product en de locatie ervan. In onze bevestigingsmail kun je terugvinden dat de tracking link tussen dinsdag en donderdag actief wordt in gekozen leverweek. We nemen je tip mee om dit te verbeteren, we zijn druk bezig op de achtergrond om dergelijke processen duidelijker te maken voor onze klanten. We staan altijd voor je klaar bij vragen, mocht er nog iets onduidelijk zijn. Je bestelling wordt morgen met DHL mee gegeven, gelieve de tracking in de gaten te houden. Alvast veel plezier ermee! 🌿
4 jun 2024
Ik koop een kant en klaar border pakket omdat ik een leek ben op het gebied van tuinen en planten. Toch was het nog erg puzzelen omdat niet in alle planten kaarten stonden welke plant het was en ik dus moest uitvogelen welke het betrof en waar die dan gepland diende te worden. Ook waren er al een aantal planten erg dood die er tussen zaten.. Zo zonde, en dat voor een hoop geld.
4 jun 2024
Jammer te horen dat het alsnog puzzelen was met de planten. We stoppen per soort plant één naamkaartje bij de planten, we raden altijd aan de planten per soort neer te zetten zodat je gemakkelijk de plattegrond kunt volgen. Mocht je tips hebben over hoe we dit beter kunnen doen dan mag je dit altijd naar ons mailen, we staan altijd open voor verbetering! Je geeft aan dat er dode planten tussen zaten, dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Kun je ons hiervan foto's sturen? Dan kunnen we een gepaste oplossing of advies geven. We horen dus graag van je terug hierover! Bij vragen staan we altijd voor je klaar! 🌼
DH
Dorothe H.
Amsterdam
8 jun 2024

6 van de 24 planten waren kneuzen

we kochten 24 geraniums en die kwamen uitmuntend aan, goed verpakt in clusterdozen. Echter van de 24 plantjes zaten er 6 echte "kneuzen" tussen. Nu maar hopen, dat ze toch aanslaan in de border waar ze vanmorgen zijn geplant.
11 jun 2024
Bedankt voor je review! Super fijn te horen dat het grootste deel van je bestelling uitmuntend binnen is gekomen. Natuurlijk wel vervelend te horen dat er 6 minder frisse planten in je pakket zaten. Zou je contact kunnen opnemen met ons hierover per mail? We zouden graag foto's ontvangen van deze 6 planten zodat we er beter zicht op hebben. Vanuit daar kunnen we advies geven of een oplossing aanbieden. Bedankt alvast!🌿
24 jun 2024

Niet alles in 1 keer geleverd

We hadden 3 dezelfde borderpakketten besteld en betaald, maar er werden er helaas maar 2 geleverd. Het derde pakket komt een week later. Jammer, want nu was het een stuk lastiger om de voortuin in te delen.
25 jun 2024
Vervelend dat een van de borderpakketten vertraging heeft opgelopen, excuses voor het ongemak! We streven er altijd naar alles tegelijk te versturen, helaas is er in dit geval onverhoopt wat mis gegaan waardoor een pakket vertraging opliep. Mocht je hulp willen bij het indelen van de voortuin, neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder! 🌸
17 jun 2024
Duidelijkere vermelding op de plantenlabels. Zon, hoogte evt Nederlandse naam. En het transport leverde geknakte plantjes op, erg jammer.
18 jun 2024
Vervelend dat je enkele geknakte plantjes ontving, onze kweker probeert er zo veel mogelijk rekening mee te houden dat de planten in de verpakking passen en ze netjes binnen komen. Echter kan het soms voor komen dat er een knikje ontstaat bij de planten, dit kan voor de plant zelf geen kwaad, maar ik kan begrijpen dat dit minder mooi oogt. Eenmaal geplant in de tuin groeien de planten gewoon verder, dus dit komt vast goed! Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Geniet van de border! 🌸
2 jun 2024

Min en plus

1 plantje was alleen 1 sprietje Rest van de planten zagen er goed uit. Er misten 2 naambordjes Wel zorgvuldig verpakt !
4 jun 2024
Jammer te horen dat 1 plantje er niet zo mooi uit zag bij ontvangst. Je mag ons altijd een foto sturen ervan, wellicht kunnen we een gepaste oplossing bieden of advies geven. Betreft de naambordjes, we zullen hier beter op letten zodat het duidelijk is welke planten je ontvangt. Wel fijn te horen dat je tevreden bent over de stevige verpakking. Bedankt voor je feedback, en graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌱
21 jun 2024
Zou vooraf via mail info mbt aflevering ontvangen Dat is niet gebeurd verder over kwaliteit goed te spreken
25 jun 2024
Bedankt voor je review! Ik zie dat de levering via pallet transport is verlopen, hierbij wordt er nooit een bericht verstuurd over de levering. Deze informatie kun je bij ons opvragen, dit vermelden we ook in de bevestigingsmail. Palletleveringen kunnen namelijk zonder handtekening gelost worden, daarbij werkt het transportbedrijf niet met een track & trace. De informatie over de tracking link is enkel van toepassing bij zendingen die met DHL worden verzonden. Mocht je hier nog specifiek vragen over hebben, dan hoor ik graag van je terug. Heel fijn te horen dat je mooie kwalitatieve planten ontving, geniet ervan! 🌿
8 jun 2024
De omschrijving van de plantjes kan iets duidelijker. Verder prima.
11 jun 2024
Bedankt voor je review! We zijn druk bezig met het door ontwikkelen van dit product, en daarbij ook de uitleg per plant. We begrijpen dat dit nu nog niet zo uitgebreid is, daarom zijn we daar mee aan de slag gegaan. Hopelijk kunnen we je in de nabije toekomst verblijden met super duidelijke info over alle pakketten en planten die er in zitten. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌸
20 jun 2024
Goede klantgerichtheid aan de telefon.
25 jun 2024
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantgerichtheid aan de telefoon! We streven er altijd naar om je op een fijne manier verder te helpen! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 🌿
WV
willem v.
enschede
Prima verpakt, goed spul
2 jul 2024
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de verpakking en de kwaliteit van de producten! Bedankt voor je positieve feedback. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! 📦🌿
23 jun 2024