garmundo.nl- Logo - Beoordelingen

garmundo.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden713 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 apr 2018
garmundo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 sep 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending. De plantjes hadden wel een beetje te lijden gehad in de doos. Sommigen waren geknakt of bruin geworden. Houdt er rekening mee dat de plantjes nog heel klein zijn, dus niet zoals je ze in het tuincentrum koopt. Ze moeten nog flink groeien tot hun uiteindelijke hoogte. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ze bepaalde kleuren in het tuincentrum niet hadden en bij dit pakket wel. Ben benieuwd hoe de plantjes eruit zien als ze volgroeid zijn. Al met al tevreden!

4 okt 2023
De verpakking is in hoogte te klei, waardoor de bovenste 3 a 4 takken van 4 planten =/- 10 cm. afgebroken waren. Gebruik dozen die circa 15 cm hoger zijn !! Dit probleem zien liefhebbers niet graag, doe er uw voordeel mee, instrueer uw verpakkings afdeling op vakmanschap, opletten !! Compli : de kwaliteit van de fruitbomen is gewoon GOED. gr. H.W. Opheij Veghel 5461gb.

Beoordelingen voor garmundo.nl

Tevreden

Prima en zorgvuldige verpakking
20 mrt 2024
Wat fijn dat je blij bent met onze zorgvuldige verpakking! We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig aankomt. Bedankt voor je feedback en als je nog iets nodig hebt, laat het ons weten. 🌿
Prima haagplanten!
20 mrt 2024
Bedankt voor je positieve review. Fijn te horen dat je tevreden bent met de geleverde haagplanten!🌿 Graag tot een volgende keer bij Garmundo!
10 mrt 2024
Snelle afhandeling
20 mrt 2024
Top om te horen dat je tevreden bent met de snelle afhandeling! We streven ernaar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌿
17 mrt 2024
EB
Els B.
Ouderkerk a/d Amstel
3 mrt 2024
Ik heb 1 ent gekocht van een lijsterbes,werd keurig en snel geleverd. Alleen de verpakking was een super grote doos,die zelfs opgevouwen niet in de papiercontainer paste! Misschien handig om voor een smalle doos te kiezen bij een kleine bestelling . Voor de volgende keer kies ik liever een struik in pot of met kluit,nu zaten de wortels zonder aarde in een droge plastic zak.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! 🌿 We zijn blij dat je bestelling snel en netjes geleverd werd, maar we nemen je opmerkingen over de verpakking ter harte. We zullen kijken naar meer geschikte verpakkingsoplossingen voor kleinere bestellingen. Blote wortel planten worden inderdaad zonder aarde in een zak gestopt, wel worden de planten voor transport bevochtigd zodat het vocht in de wortels trekt. De blote wortel planten zijn in rust, en kunnen vrij veel verdragen. Uiteraard begrijpelijk als je voorkeur naar planten met pot of kluit gaat. Als je in de toekomst iets anders nodig hebt, helpen we je graag verder! 😊🌼
Snelle levering, prima kwaliteit van de bestelde bodembedekkers!
Antwoord van garmundo.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van de bodembedekkers! 🌿🚚 We streven altijd naar een snelle levering goede kwaliteit producten. Graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌸
ML
nog niets ontvangen
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je review! Om de planten zo vers mogelijk te bezorgen, werken we met vaste afhaaldagen bij onze kwekers. 🌿 Tijdens het bestelproces zie je in welke week de planten worden geleverd. Ik zie dat de planten ook zijn bezorgd in de week die gekozen werd. Heel veel plezier ermee, en graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌼
15 sep 2023
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je feedback! 😊 Fijn om te horen dat je tevreden bent, ondanks dat enkele plantjes een knikje hadden bij ontvangst. We proberen de planten zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, echter is het niet altijd te voorkomen dat er een knikje ontstaat in een plantje. Gelukkig kan een knikje geen kwaad, de plant zal eenmaal in de grond goed herstellen! Onze plantjes zijn inderdaad nog vrij klein, maar ze hebben daardoor juist veel potentie om te groeien tot een volle plant! We zijn benieuwd naar de bloeiende resultaten in je tuin! 🌱🌼 Happy Gardening!
BV
Bianca V.
Enkhuizen
13 jul 2023

Kwaliteit planten

De kwaliteit van de planten vind ik subliem. Door de bezorger werd de doos op zijn kop bezorgd met zijn excuus omdat de onderkant nat was. Misschien handig om erop te vermelden wat boven is en dat er planten in zitten of iets verzinnen dat het water tbv behoud planten de doos niet kapot maakt.
Antwoord van garmundo.nl
Geweldig om te horen dat je zo blij bent met de planten! 🌿 Vervelend dat het pakket ondersteboven geleverd werd, en de onderkant nat was. We waarderen je feedback en gaan zeker nadenken over een oplossing betreft het verzenden van de planten. Jouw groene geluk blijft onze prioriteit. Veel plezier met je prachtige planten! 🌿🌻 Team Garmundo
Prima geregeld wat verzending en verpakking betreft. Communicatie was ook uitstekend. Maar helaas werd het pakket voor de deur neergezet in plaats van bij de overburen, zoals ik in mijn dhl had aangegeven. Dankzij de alerte buurvrouw kwam het toch goed.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, goed om te horen dat verzending en communicatie top waren!🌼 Jammer dat het pakket niet bij de overburen belandde zoals aangegeven, gelukkig was de buurvrouw alert! We zijn afhankelijk van DHL in dit geval, gelieve altijd dergelijke dingen bij ons te melden per mail, zodat wij dit als klacht kunnen indienen bij DHL. Alsnog fijn dat het is goed gekomen, graag tot een volgende keer bij Garmundo! 🌱
11 okt 2023

Levering was qua levertijd zoals beloofd maar kan beter

Levering was zoals beloofd. Plantjes waren wel wat aan de kleine en magere kant. Vervoer kan echt beter: doos is meerdere keren over de kop gegaan bij vervoer en vele plantjes zaten niet meer in hun plastic potjes
16 okt 2023
Bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat de plantjes niet helemaal waren zoals je verwacht had. Soms loopt het vervoer wat rommeliger dan we hopen, we nemen je feedback hierover mee en proberen alle planten zo veilig mogelijk te verpakken! Mocht je ooit klachten hebben bij ontvangst van je bestelling, neem dan direct contact met ons op, zodat we de situatie goed kunnen beoordelen en oplossen. Mocht je nog vragen hebben betreft de situatie, dan ontvangen we graag een mail van je. Alsnog veel plezier van de planten! 🌿🌱
28 aug 2023
Hele mooie set met varens. En lekker thuisbezorgd! Bij aankomst waren wel diverse plantjes helemaal bruin.. hoop dat zij bijtrekken.
5 sep 2023
Hey Paula, fijn dat je het pakket met de varens mooi vindt en de bezorging goed is verlopen! 🌿😊 Vervelend dat enkele plantjes er bruin uitzagen bij aankomst, echter nog niet direct reden voor zorgen. Geef ze wat liefde en tijd, hopelijk worden het alsnog mooie volle planten! Als je vragen hebt, staan we uiteraard voor je klaar! 🌿🌱
28 okt 2023
Duidelijke website, betaalbaar, fijn dat je een blok voor bezorgdata kan kiezen. Kwaliteit van de plant is nog niet te beoordelen.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, bedankt voor je waardering! We zijn blij dat je tevreden bent over de website en de keuze voor bezorgdata. We doen ons best om het winkelen bij Garmundo eenvoudig en flexibel te maken. We gaan er vanuit dat je mooie planten geleverd krijgt! Bij vragen, neem gerust contact met ons op! Happy Gardening! 🌿
28 okt 2023
Snelle levering echter waren niet alle struiken de grootte die was aangegeven sommige waren een stuk kleiner.
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je review! Fijn te horen dat je tevreden bent met de snelle levering! Wel vervelend te horen dat niet alle planten aan de hoogte voldeden. Gelieve bij klachten altijd contact met ons op te nemen, zodat we het voor je in behandeling kunnen nemen. Het zou dan fijn zijn als je duidelijke foto's van de klacht kunt mee sturen. We staan bij vragen altijd voor je klaar! 🌿🌼
29 jul 2023
Nummering was niet helemaal duidelijk. Er staan 2 nummers op het plantenkaartje
Antwoord van garmundo.nl
Oeps, vervelend dat de nummering op de plantkaartjes niet helemaal duidelijk voor je was. We waarderen je feedback en gaan dit gelijk oppakken, zodat toekomstige groene avonturen zonder nummerverwarring zijn. Bedankt dat je het hebt opgemerkt en met ons hebt gedeeld. Uiteraard mag je ons altijd bellen of mailen met vragen hierover. Jouw groene ervaring is belangrijk voor ons! 🌱🌼
15 jun 2023
Wellicht zou er een plant advies bij kunnen bij de geleverde planten.
Antwoord van garmundo.nl
Hey, bedankt voor je feedback! We waarderen je suggestie voor plantadvies bij de geleverde planten. We nemen dit zeker mee in onze overwegingen om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Op onze website kun je voor nu alle plantinstructies terug vinden. Als je ooit specifieke vragen hebt over de verzorging van je planten, staan we altijd klaar om te helpen. Bedankt voor je support en happy gardening! 🌱🌼
7 mei 2023
goede planten. Laurier haag gepoot, ziet er goed uit!
11 mei 2023
Hey! Bedankt voor je positieve review, fijn te horen dat je tevreden bent met de geleverde laurierhaag! Met vriendelijke groet, Team Garmundo

Buekenplanten.

Goede duidelijke info aangaande de beukenplanten
16 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je de informatie over onze beukenplanten nuttig vond! We streven ernaar om duidelijke en behulpzame informatie te bieden. Als je nog meer vragen hebt over de planten of iets anders nodig hebt, laat het ons gerust weten. Geniet van het nieuwe groen in je tuin! 🌿
18 okt 2023
Goede duidelijke afspraken en prima levering
Antwoord van garmundo.nl
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de heldere afspraken en vlotte levering! Mocht je nog eens planten nodig hebben, dan weet je ons te vinden. Graag tot een volgende keer! 🌿🌸