KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.676 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
SFP+ besteld. Was niet in voorraad. Mailtje gestuurd via webform. Eerstvolgende werkdag antwoord gekregen met melding dat ze dezelfde dag verwacht werden. Het was echter 1 dag later en toen werden ze onmiddellijk verstuurd. De dag erna thuis al geleverd. Super dus op vlak van communicatie en dienstverlening.

30 okt 2023
De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

27 jun 2024

Headsetwinkel medewerker belt bizar vaak voor een opvolging.

Dat ik doordat ik een offerte (via de site) heb opgevraagd een offerte krijg met 0,- korting is tot daar aan toe. Kan, geen probleem, al had ik dan geen offerte gehoeven want een bedrag met 10 vermenigvuldigen kan ik zelf prima. Maar dat ik dan daarna 2x per week wordt gebeld met de vraag of 'we nog iets voor je kunnen betekenen', is echt super irritant. Dikke tip voor iedereen: laat NIET je telefoonnummer achter, ik werd al na 5min na het opvragen van de offerte gebeld (nog voordat ik de offerte had).
21 jun 2024
22 apr 2024

Bad Customer Service

The first phone call I made was to ask a simple question, I was put on hold for some 30 mins and then told that there was no-one available and that I had to open a ticket. In the meantime I did some google leg work and figured out the issue myself. With the reaction I got from them, means that I will not use their services to purchase any further IT items.
23 apr 2024
We're truly sorry to hear about your experience. We sincerely apologize for any inconvenience caused. We are currently looking into this matter and will contact you directly to resolve the issue. Thank you for your patience and understanding.
3 mei 2024
Artikel besteld maar levering duurt lang. Op de site staat 1-3 dagen maar na 1 week nog geen product ontvangen.
27 mei 2024
Bedankt voor het plaatsen van je ervaring. De levering van je product heeft inderdaad te lang geduurd. Onze excuses voor het ongemak. We nemen contact met je op!
30 apr 2024
Artikel stond als op voorraad maar was niet beschikbaar
2 mei 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze excuses dat we het product niet direct hebben kunnen uitleveren. We nemen contact met je op en lossen het op.
26 mrt 2024

Product niet beschikbaar

Product stond als beschikbaar op de site maar was dat helaas niet. Wel netjes gebeld hierover door een medewerker.
27 mrt 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat we je product niet snel genoeg hebben kunnen uitleveren. Graag tot een volgende keer!
30 okt 2023

Had iets anders verwacht...

30 okt 2023
Wij hebben veel producten wel in grote getalen op voorraad echter uw product was net uitverkocht en in afwachting op levering van fabrikant. Deze bleken opnieuw te moeten gaan producteren waardoor voor u niet alles beschikbaar was.
25 jul 2023

Levering OK, maar service niets waard!

Levering wat later dan verwacht, gezien tijdens bestelling toch alles voorradig was... Men geeft zich uit als professionals, maar de ondersteuning is alles behalve professioneel! Geen reactie op verschillende mails en vragen, indien er een reactie komt, lijkt het of deze beantwoord wordt door iemand zonder enige kennis van zaken... Je staat er alleen voor! Indien het om een aankoop gaat, krijg je wel reactie. Persoonlijk heb ik er spijt van om hier besteld te hebben. Jammer want er staat nog één en ander op de lijst om aan te schaffen, maar wel op een ander!
27 jul 2023
We nemen op kort termijn contact u op.
2 okt 2023
Support spreekt nauwelijks nederlands , Verschillende adviezen die ontoereikend zijn, heeel veel berichten van tickets die afgerond zouden zijn terwijl onduidelijkheden en problemen nog steeds bestaan. Uiteindelijk hebben we de meeste zaken zelf op moeten lossen. Ook nu bij levering nieuwe sim kaarten weer onduidelijk, geen sim code , zou gewoon een kwestie moeten zijn van kaart erin volgens verkoop. Maar geen wifi.
2 okt 2023
Achter op de simkaart houder staat de gebruiksaanwijzing om uw simkaart te activeren stap voor stap uitgelegd. Deze handleiding hebben wij tevens nogmaals verzonden naar u toe per e-mail
29 nov 2023
Vertrouw de levertijden totaal niet, ze maken het mooier dan de werkelijkheid waardoor je dus ontzettend ang moet wachten en achteraf ergens anders het kunne kopen en sneller je product had gehad. Ik noem dit klanten voor liegen (wettelijk niet eens toegestaan) valse informatie verschaffen. Nooit meer dat ik hier iets koop.
30 nov 2023
Het spijt ons dat de levertijd langer was dan u had verwacht. Onze excuses voor het ongemak. We zijn vastbesloten dit te verbeteren, en u kunt erop vertrouwen dat we alles in het werk stellen om dit in de toekomst te voorkomen.
4 mrt 2024

Lever wat beloofd wordt.

Lever wat beloofd wordt, juist na telefonisch overleg en toezegging over de artikelen bleken deze niet geleverd te zijn. Het enthousiaste mailtje dat de nalevering alsnog gaat plaatsvinden en de daarin vermeldde aantallen verkeerd zijn (deellevering). Nu "op eigen initiatief" contact met jullie opgenomen om dit op te lossen. Dit komt erg knullig over en dat is jammer!
5 mrt 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het leveren en de communicatie daaromheen is duidelijk niet goed gegaan. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op en gaan het oplossen.
1 dec 2023

Beoordeling van Wienerberger

Online bestellingen is overzichtelijk en makkelijk te regelen, contact gaat goed als er directe vragen gesteld worden. Wat verbeterd kan worden is een terugkoppeling als bestelde artikelen (aantal) niet op voorraad zijn terwijl op de website "voorradig" staat, nu moeten we zelf navragen waar de artikelen blijven.
13 dec 2023
Bedankt voor je tips over onze website en communicatie. We vinden jouw mening over onze voorraadinfo erg belangrijk. Jouw hulp helpt ons beter te worden.
12 feb 2024

alleen orderbevestiging, na 9 dagen nog geen idee wanneer het geleverd wordt.

9 dagen geleden een orderbevestiging gekregen, bij navraag nog eens een bevestiging gekregen. Nog steeds geen spullen ontvangen en geen idee wanneer ik het kan verwachten. Met 2-3 werkdagen leveren is onzin.
12 feb 2024
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We gaan direct actie ondernemen en nemen persoonlijk contact met je op om dit probleem op te lossen. Bedankt voor je geduld.
6 dec 2023
Bestelling nog niet ontvangen, staat 1 - 3 werkdagen voor we zijn nu op werkdag 5 en heb nog niets ontvangen zelfs geen verzendbevestiging.
7 dec 2023
Pakket is inmiddels verzonden wij zullen per e-mail contact met u opnemen over de bezorging
10 feb 2024
Snelle levering, maar de kabel die ik kreeg was niet die op het plaatje stond. Hij was een heel stuk minder premium zeg maar.
21 dec 2023
De mensen niet laten bestellen en betalen als jullie het niet kunnen leveren...
21 dec 2023
Bedankt voor je eerlijke review. Onze excuses voor het ongemak met je bestelling. We pakken dit aan en gaan het gewoon beter doen. Jouw volgende ervaring wordt top!
23 feb 2024
Te duur en niet op rekening kunnen kopen.
25 sep 2023
3 yubikeys = 3 sterren
14 aug 2023
Slecht verpakt!!
15 aug 2023
Wij gaan in contact met u treden.
24 okt 2023
24 okt 2023
Wij zullen op kort termijn in contact met u treden, graag ontvangen wij uw feedback