KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
KommaGo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr. 2023
Zonder overdrijving: bij dit bedrijf lijkt werkelijk alles te kloppen: ruim assortiment, redelijke prijzen en een uiterst correcte logistieke afhandeling, daarnaast een prettige klantgerichte communicatie.

24 feb. 2023
Daar ik mijn Hikvision binnenpost en deurbel met camera (geplaatst aan de voordeur) wilde uitbreiden met een 2de deurbel camera in combinatie met numeriek klavier met opbouwkader (geplaatst aan schuifpoort), had ik de vraag aan kommago gesteld of de nodige verbindingskabeltjes bij deze artikelen waren bijgevoegd. Als antwoord kreeg ik dat Hikvision voor deze opstelling niet geschikt was. Het was niet mogelijk om de schuifpoort met de Hikvision opstelling te bedienen. Ik heb toch volhard en de deurbel camera in combinatie met numeriek klavier met opbouwkader besteld. Het is nu geïnstalleerd en alles werk perfect. Via iVMS4200 programma wel een beetje moeten zoeken maar het is mij gelukt. Waarom Kommago mij de aanschaf afraadde weet ik niet terwijl ze toch Hikvision in hun producten assortiment aanbieden. Rare reactie van Kommago????

Beoordelingen voor KommaGo.nl

3 feb. 2024
Medewerker hielp mij opweg naar oplossing levering van een artikel, dat ik eerder wel had gekocht bij hen, maar sinds kort niet meer in het assortiment
6 feb. 2024
Fijn dat we je konden helpen bij het leveren van het juiste artikel! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Supersnelle service

Supersnel antwoord via chat, eigen voorraad en binnen een uur na order ingepakt en klaar voor verzending
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring!
29 jan. 2024

Uitstekende customer service

kreeg direct response op een vraag via de chat en de bestelling was er razendsnel
29 jan. 2024
Bedankt het delen van je ervaring!
2 feb. 2024
Correct opgevolgd en geleverd en aan een goede prijs.
Snelle correcte levering
bestelgemak en snelheid
Stipte levering
4 feb. 2024
Goed product
1 feb. 2024
30 jan. 2024

alleen orderbevestiging, na 9 dagen nog geen idee wanneer het geleverd wordt.

9 dagen geleden een orderbevestiging gekregen, bij navraag nog eens een bevestiging gekregen. Nog steeds geen spullen ontvangen en geen idee wanneer ik het kan verwachten. Met 2-3 werkdagen leveren is onzin.
Antwoord van KommaGo.nl
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. We gaan direct actie ondernemen en nemen persoonlijk contact met je op om dit probleem op te lossen. Bedankt voor je geduld.
10 feb. 2024
Snelle levering, maar de kabel die ik kreeg was niet die op het plaatje stond. Hij was een heel stuk minder premium zeg maar.
Te duur en niet op rekening kunnen kopen.
12 jan. 2024

Goed doorzoekbare webshop

Ruime keuze van qualiteits producten, goed doorzoekbare webshop, levering was keurig op tijd en netjes verpakt
MR
Marc R.
Ansterdam
27 dec. 2023

Snelle geleverd

Snelle levering, Misschien iets betere beschrijvingen, eigen reviews van de producten.
24 jan. 2024
Duidelijke omschrijving en snelle verzending
31 dec. 2023
De bezorging verliep snel en vlekkeloos.
15 jan. 2024
Altijd een snelle en correcte levering
8 jan. 2024
Prima prijs, snelle levering