KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2019
KommaGo.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 apr 2023
Zonder overdrijving: bij dit bedrijf lijkt werkelijk alles te kloppen: ruim assortiment, redelijke prijzen en een uiterst correcte logistieke afhandeling, daarnaast een prettige klantgerichte communicatie.

De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

Probleemloze transactie

Het bestelproces was eenvoudig en duidelijk, er waren voldoende betaalmogelijkhedenvdie ook probleemloos werkten en bezorging wD snel.
3 mrt 2024

Originele oorschelpen voor mijn Jabra headset

Originele oorschelpen voor mijn Jabra evolve2 40 headset besteld, netjes binnen een paar dagen geleverd
FW
Frans W.
Westerlo
Vlotte snelle levering, alles prima in orde
De prijs en de snelle levering
Snelle en correcte bezorging.
bestelgemak en snelheid
Fijn besteld

Lever wat beloofd wordt.

Lever wat beloofd wordt, juist na telefonisch overleg en toezegging over de artikelen bleken deze niet geleverd te zijn. Het enthousiaste mailtje dat de nalevering alsnog gaat plaatsvinden en de daarin vermeldde aantallen verkeerd zijn (deellevering). Nu "op eigen initiatief" contact met jullie opgenomen om dit op te lossen. Dit komt erg knullig over en dat is jammer!
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het leveren en de communicatie daaromheen is duidelijk niet goed gegaan. Onze excuses hiervoor. We nemen contact met je op en gaan het oplossen.
Te duur en niet op rekening kunnen kopen.
3 feb 2024
Medewerker hielp mij opweg naar oplossing levering van een artikel, dat ik eerder wel had gekocht bij hen, maar sinds kort niet meer in het assortiment
Antwoord van KommaGo.nl
Fijn dat we je konden helpen bij het leveren van het juiste artikel! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Supersnelle service

Supersnel antwoord via chat, eigen voorraad en binnen een uur na order ingepakt en klaar voor verzending
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring!

Uitstekende customer service

kreeg direct response op een vraag via de chat en de bestelling was er razendsnel
Antwoord van KommaGo.nl
Bedankt het delen van je ervaring!
Correct opgevolgd en geleverd en aan een goede prijs.
Duidelijke omschrijving en snelle verzending