De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel.
Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.
SFP+ besteld. Was niet in voorraad. Mailtje gestuurd via webform. Eerstvolgende werkdag antwoord gekregen met melding dat ze dezelfde dag verwacht werden.
Het was echter 1 dag later en toen werden ze onmiddellijk verstuurd. De dag erna thuis al geleverd.
Super dus op vlak van communicatie en dienstverlening.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Prima en duidelijke webshop, ook telefonisch de juiste mensen die verstand van zaken hebben en die je willen helpen
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Uitstekende service!
Na startprobleem, tel geen contact, vlot teruggebeld, concrete info gekregen en later geholpen met bestelling(dank Bram) en na een dag artikelen binnen. Mét garantie op hulp bij installeren. Top!!!
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Artikel stond als op voorraad maar was niet beschikbaar
Beoordeling melden
Antwoord van KommaGo.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze excuses dat we het product niet direct hebben kunnen uitleveren. We nemen contact met je op en lossen het op.
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bad Customer Service
The first phone call I made was to ask a simple question, I was put on hold for some 30 mins and then told that there was no-one available and that I had to open a ticket.
In the meantime I did some google leg work and figured out the issue myself.
With the reaction I got from them, means that I will not use their services to purchase any further IT items.
Beoordeling melden
Antwoord van KommaGo.nl
23 apr 2024
We're truly sorry to hear about your experience. We sincerely apologize for any inconvenience caused. We are currently looking into this matter and will contact you directly to resolve the issue. Thank you for your patience and understanding.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.