Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

Super snelle levering waar ik eigenlijk echt van verschoten ben. De bestelling was helemaal correct! Mooie prijzen ook. Wij gaan hier zeker nog bestellen! Top werk
Ze laten weten als er iets weer voorradig is en als je besteld volgende dag in huis.
Helle fijn webwinkel je kan er alles kopen op frisdrank en snoep ,chips,
Service rapide et conforme à la commande
Superservice en heel sympathiek email en telefoonverkeer, grote keuze en snel verzonden en uitstekende prijs goedkoop en hele goede kwaliteit . Prima .....petje af ! Ik kan deze site aan iedereen van harte aanbevelen !!
23 apr 2024
21 apr 2024