Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.567 beoordelingen in totaal

Makkelijk te bestellen en fijn dat ik de monsterblikken nog ergens kan verkrijgen. Wel jammer dat je €7,95 bezorgkosten betaald, dpd belletje lelt en dan je vervolgens zelf je spullen maar moet ophalen bij een afhaal punt 😑. Vervolgens zijn de blikjes ook ligt gedeukt. Transporteur mag er wel wat beter mee omgaan. Verder dik te vreden.

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

Volgende dag geleverd, Top !

top

alles is duidelijk tot nu toe
Goeddkoop
Ben tevreden

En een goede verpakking

En een goede verpakking. en snelle verzending ik ben zeer tevreden.
24 mrt 2024
Hele fijne shop Altijd snelle levering
EP
Eddy p.
amsterdam
Tevreden en snel en verzorgd ingepakt
20 mrt 2024
17 mrt 2024
All OK thank you
Na een dag bestelling al geleverd en goede service
Fijne vriendelijke magazijn medewerker.
Volgens mij hoeft niet beter De bezorging van de besteling goed gegaan en nog snel ook . Hartlijk dank. Zal denk binnen kort wel weer wat bestellen.