Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.567 beoordelingen in totaal

Makkelijk te bestellen en fijn dat ik de monsterblikken nog ergens kan verkrijgen. Wel jammer dat je €7,95 bezorgkosten betaald, dpd belletje lelt en dan je vervolgens zelf je spullen maar moet ophalen bij een afhaal punt 😑. Vervolgens zijn de blikjes ook ligt gedeukt. Transporteur mag er wel wat beter mee omgaan. Verder dik te vreden.

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

Service

Producten zijn betaalbaar, snel geleverd en duidelijke informatie over het proces tot verzending top service dus thx
De service van Frisland is uitstekend en stevig verpakt alleen niet stevig genoeg voor de bezorgdiens dpd er was weer een doos helemaal kapot en opnieuw dicht geplakt met bruin plakband ik snap werkelijk niet hoe die de dozen zo kapot krijgen dus geen commentaar op Frisland maar op de dpr
we worden bestookt met mail door jullie en door het transport

Alles prima!

Redelijk geprijsd, snel bezorgd volgens afspraak.
Mooi op tijd vriendelijke bezorger
18 feb 2024
Betrouwbaar en goed aanbod, veel diversiteit
Snelle bezorging
Goede website, snelle levering
17 feb 2024
Snelheid van levering. Duidelijk aanduiding prijzen.
Snelle levering, maar de verpakking en het transport verdienen meer aandacht ivm met gedeukte blikjes en kapotte pakjes drinken.
Voordelig en supersnel bezorgd, alles was netjes ingepakt en compleet. Ruim assortiment ook. Ik ga hier sowieso vaker bestellen.
Dezelfde dag nog binnen!
11 feb 2024
KD
Kris D.
Limburg
Zeer snelle levering

Goed maar kan beter.

1 malig zover een bezorging niet gekregen omdat deze bij iemand anders was geleverd. Die doos heb ik dan ook nooit meer gezien want de bezorger heeft deze buiten een deur gezet en ik kreeg hier geen notificatie over. Maar er is dan ook na beklacht een nieuwe doos verstuurd die wel aankwam.
3 feb 2024
Snel geleverd, goede communicatie