Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

we worden bestookt met mail door jullie en door het transport
Niet leveren volgens afspraak.
13 jan 2024

Jammer, helaas

Bij het uitpakken van de geleverde bestelling (2x24 blikjes energydrink) moest ik helaas constateren dat er nogal wat mis was: veel blikjes vertonen deukjes en één was dermate beschadigd dat het vrijwel was leeggelekt. Ik vraag mij momenteel dan ook af of, wanneer ik de betreffende blikjes t.z.t. in de statiegeldautomaat stop, deze vanwege de deukjes nog wel zullen worden geaccepteerd. Let wel: m.i. treft Frisland géén verwijt, maar is de vervoerder onzorgvuldig met het pakket omgegaan!
12 mei 2023
Ik hen een bestelling geplaatst en wat jullie opgeven op website betreft bezorging datum...komt niet overeen met de werkelijkheid.ik bestel op donderdag rond 18 uur nu krijg ik een mail op vrijdag van dpd dat mijn bestelling binnen 2 WERKDAGEN wordt bezorgt DUS PAS DONSDAG.
15 mei 2023
Beste Yasin, Jouw bestelling is donderdag verstuurd. En volgend onze gegevens vrijdag afgeleverd door DPD. Uw pakket is geleverd op 13.05.2023, om 11:18. Welke track-trace gegevens heeft u dan ontvangen? We gaan even rechtstreeks contact met u opnemen, Met frisse groet Team Frisland.

Bestelling is niet binnengekomen

Bestelling niet binnengekomen, heb de hele avond zitten wachten en heb geen update gehad over mijn pakket, echt heel klote dit en nu zie ik bij de bezorgdatum dat het een week later is?! Hallo?!!
Antwoord van Frisland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de review en wat vervelend om te lezen dat het pakket niet op tijd is aangekomen! Je hebt op 21 december een bestelling bij ons geplaatst. Deze bestelling had op vrijdag 22 december bij je afgeleverd moeten worden. Helaas is het onwijs druk bij alle bezorgdiensten, waardoor het pakketje niet meer afgeleverd kon worden op vrijdag 22 december. Aangezien de bezorgdienst niet werkt in de weekenden en ook niet met kerst, duurt het inderdaad een aantal dagen voordat het pakket geleverd kan worden. Excuses voor het ongemak. Het pakket wordt de dag na kerst direct geleverd. Met frisse groet, Team Frisland
27 okt 2023

kappen met trunkz

IK denk dat jullie moeten stoppen om via trunks te latrenb bozorgen. Ik zou het gisteren krijgen en moet nu nog een heel weekend wachten tot ik het binnen krijg.
21 okt 2023
Emmer is open gescheurd en deel van de inhoud in de doos terecht gekomen. Niet echt een kadootje meer☹️.
21 nov 2023
Beste klant, Helaas kunnen wij het niet voorkomen dat er tijdens transport wel eens schade ontstaat. Zodra we je review hadden gelezen, hebben wij meteen actie ondernomen en je een oplossing aangeboden. Hier ben je akkoord mee gegaan en we gaan er dan ook vanuit dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Frisland.nl
16 dec 2023
Dienst naverkoop doet niets. Geen service
14 mei 2023
Vrijdag besteld en niets geleverd
15 mei 2023
Neste heer of mevrouw van Tienderen. U heeft niet vrijdag besteld, maar zaterdagochtend om 09:41 uur. Uw bestelling wordt op dit moment verwerkt en verstuurd met Trunkrs en zal volgens planning vanavond bij u worden bezorgd. Met frisse groet, Team Frisland.
nog steeds géén levering!???
16 jun 2023
Levering totaal niet op tijd
22 jun 2023
Beste Ruud, ik zie dat je bestelling afgelopen maandag is afgeleverd. Helaas heeft de aflevering met DPD een paar dagen vertraging opgelopen. Excuses daarvoor. Met frisse groet, Team Frisland.
17 jun 2023
Heb nog niks ontvangen.
22 jun 2023
Beste Ursula, ik zie dat dinsdag je bestelling is afgeleverd door DPD. Door grote drukte bij DPD heeft de levering helaas niet zaterdag plaats gevonden. Onze excuses daarvoor. Met frisse groet, Team Frisland