Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

Vaak artikelen niet /weinig op voorraad

verpakken mag anders

de site is overzichtelijk, makkelijk bestellen en je word goed op de hoogte gehouden betreft verzenden. het inpakken laat wat te wensen over. de verpakking was gescheurd bij afleveren en dusdanig verpakt en getapt dat ik bijna een half uur bezig ben geweest om 8 tray`s frisdrank uit te pakken.

Late bezorging niet via afspraak

Op de site staat voor 23.59 besteld volgende dag geleverd. Heb bestelling gedaan rond 20.00 dus ruim op tijd. Dus moet dinsdag binnen komen (niet dus) word het pas woensdag terwijl ze zelf zeggen dat het de volgende dag geleverd word. Ging eigenlijk altijd goed tot vorige maand toen ging het al niet goed met bezorgen door Trunkrs in de middag besteld en werd pas na 4 dagen geleverd eerst zou het via Trunkrs gaan toen via dpd daarna weer via trunkrs totaal koste het me 4 dagen en deze maand weer via Trunkrs en weer gaat het mis valt me zeker zwaar tegen hoop dat het snel weer naar tevredenheid wordt anders toch verder kijken bij een andere leverancier
Antwoord van Frisland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor je review en wat vervelend om te lezen dat het pakketje een dag later aankomt dan de bedoeling is. Zoals wij kunnen zien, hebben wij het pakketje direct meegegeven aan de bezorgdienst Trunkrs. In verband met de kerstdrukte kan het voorkomen dat pakketjes iets later aankomen dan gepland. Dit wordt ook aangegeven in de track en trace link en op de website van Trunkrs. Wij vinden het jammer dat je hier niet tevreden mee bent. Wij raden je aan om de review bij de bezorgdienst te plaatsen, gezien zij verantwoordelijk zijn voor de bezorging van jouw pakket. Met vriendelijke groet, Team Frisland
29 jun 2023
Niet bij dpd zitten, dpd heb ik altijd problemen mee, ben gewoon thuis en net alsof doen dat ze me gemist hebben
11 jul 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij waarderen uw feedback en de tijd die u heeft genomen om deze met ons te delen. We begrijpen de frustratie van het niet op tijd ontvangen van artikelen en we willen u graag verzekeren dat onze bedrijfsfilosofie gericht is op het bieden van uitzonderlijke service met een toewijding aan het op tijd leveren van kwaliteitsproducten. Volgende keer kan u ook kiezen voor Trunkrs als bezorgdienst. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
16 nov 2023

Tja jammer van het feestje

Als je een feestje heb, zeker niet bestellen je weet nooit wanneer het geleverd word.
17 nov 2023
Beste Gerrie, je hebt bij je bestelling voor Afhalen gekozen. Deze staat dus al vanaf maandag klaar. Ik begrijp dat dit dus kennelijk niet de bedoeling is en dat het moet worden opgestuurd. We gaan deze ochtend contact met je opnemen. Excuses voor het misverstand. Met frisse groet, Team Frisland.
14 jul 2023
Helaas niet binnen 1 werkdag geleverd terwijl ik daar wel voor betaald had
14 jul 2023
Beste Carlin, excuse dat het niet gelukt is om dezelfde dag te leveren. We gaan de extra kosten uiteraard aan je crediteren. Nogmaals sorry. Team Frisland
Voor 15.00 uur de volgende dag in huis. Heb nog steeds niks ontvangen.
Antwoord van Frisland.nl
Beste Inge, je hebt zaterdagmiddag besteld, jouw bestelling is maandag verwerkt en opgestuurd en vandaag dinsdag bij je geleverd. Precies zoals we ook vermelden in onze communicatie. Excuses voor het misverstand als je het anders had begrepen. Met frisse groet, Team Frisland.
16 sep 2023
Gister besteld zou vandaag ontvangen niks gekregen ook geen mail
21 sep 2023
Beste Jasmin, je pakketje is inderdaad een dagje later bezorgd dan gepland, excuses daarvoor. Je hebt vrijdagmiddag met Trunkrs besteld en die zending zou maandag worden bezorgd. Alleen DPD zendingen kunnen wij zaterdag leveren mits voor 15 uur besteld. Excuses voor het misverstand. Met frisse groet, Team Frisland.
11 sep 2023
Al veel besteld nooit korting