Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

Weinig ondersteuning

Antwoord van Frisland.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor de review. Wij vinden het jammer om te vernemen dat de serviceverlening niet geheel naar wens is geweest. Helaas konden wij ook niet direct achterhalen waar het pakketje geleverd was en waren wij in afwachting van een lopend onderzoek bij DPD. Wanneer wij van DPD vernamen dat het pakket was afgeleverd, hebben wij je direct op de hoogte gesteld. Wij zijn blij dat je het pakketje hebt ontvangen en hopen je snel nogmaals terug te zien bij ons in de webshop! Met vriendelijke groet, Team Frisland
IV
Ivo v.
Oegstgeest
16 aug 2023
Er zaten zwarte spetters van een teerachtige substantie op het plastic om de blikken. Het was niet duidelijk wat het was. Hoewel de spetters niet op de blikken zelf zaten zag het er nogal smerig uit, vooral omdat het niet duidelijk of logisch was wat het had kunnen zijn.
17 aug 2023
Beste Ivo, tijdens het transport naar ons wil er wel eens een blikje kapot gaan. De kwetsbare blikjes zijn erg gevoelig voor grote vorkheftrucks die de pallets verplaatsen. De Monster die hierbij vrijkomt verandert in een zwarte siroop als het opdroogt. Niks bijzonders dus, maar we zullen er beter opletten als we het versturen. Excuses voor het ongemak. Met frisse groet Team Frisland.
2 jun 2023
We bestellen al een tijdje via Frisland. Meestal geen problemen. De laatste tijd al een paar keer voorgevallen dat de levering de dag nadien niet geleverd werd, zoals gisteren. Dat is heel spijtig als je zorgt dat er iemand zit te wachten.
2 jun 2023
Beste Evelyn, dat is spijtig om te horen. Wij bieden twee verschillende bezorgers aan Trunkrs en DPD. Wellicht moet je volgende keer de andere eens proberen. Fijne dag, met frisse groet Team Frisland.
13 mei 2023

Bestellen en betalen loopt prima, maar bezorgen niet

Bestellen en betalen loopt prima. Je krijgt ook snel een bevestiging. Gekozen voor bezorgen volgende dag. Hier echter niets meer over gehoord en de volgende dag ook niets mogen ontvangen. Hopelijk word mijn bestelling maandag wel geleverd.
1 jun 2023
Verzenden met DPD... Dat kan echt beter. Tijdens de checkout zag ik DPD. Ik heb dan maar besloten om hem af te leveren op een servicepunt. De bezorgers van dpd hebben vaak hele andere prioriteiten dan een pakketje netjes af leveren
2 jun 2023
Beste Darrell, wellicht kan je volgende keer eens voor Trunkrs als bezorger kiezen?
18 aug 2023
Goed assortiment en snelheid. Niet goed: manier van verpakken. Alle flesjes los bovenop verknipte andere treetjes...is niet te doen. Ook blikjes vaak heel erg gedeukt.
1 okt 2023

Verkeerde leverancier

Ik had betaald voor truckers maar het werd geleverd met de DPD. Vind dit erg jammer omdat er ook geen reden voor is opgegeven en ik speciaal had betaald voor Truckers.
3 okt 2023
Hoi Joyce, ons magazijn heeft bewust jou order met een andere vervoerder meegegeven zodat jij je pakketje zaterdag nog zou ontvangen. Met Trunkrs was het pas maandagavond bezorgd. Een extra service en even meedenken vanuit onze magazijn medewerker. Voor Same-Day Delivery moet je voor 11 uur in de ochtend bestellen, dan kan het nog op tijd mee met de vrachtwagen. Met frisse groet, Team Frisland
30 jun 2023
Aanhoren wat klanten zeggen en er wat mee doen, en het toe willen en kunnen geven als er foutjes zijn gemaakt
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen de mening van onze klanten bij [bedrijfsnaam], en we zijn er trots op dat we luisteren naar wat zij te zeggen hebben. We begrijpen dat er fouten kunnen worden gemaakt, en we streven ernaar om van deze ervaringen te leren om in de toekomst een nog betere klantervaring te kunnen bieden. Wij waarderen uw input en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.
De bezorger heeft alles netjes afgeleverd in 2 keer komt eerst 2 pakketjes brengen na een half uur nog een.
RM
23 nov 2023
Ik vind de transport die erbij komt redelijk veel bij een grote bestelling.
Antwoord van Frisland.nl
Transporteurs rekenen hoge kosten voor zware bestellingen, daar kunnen we helaas niks aan doen. Met frisse groet, Team Frisland.
13 jun 2023
Track trace zegt "pakket niet bezorgd" en verder niets... Waar? Wanneer hoe?
16 jun 2023
Hoi Dennis, ik zie dat je maandagavond besteld hebt en het pakket woensdagavond bezorgd is. Mocht je verder nog vragen hebben neem dan svp contact op met onze Klantenservice. Met frisse groet, Team Frisland.
11 aug 2023
Als je regelmatig besteld de klant is x wat korting geven