Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

17 apr 2024
Zeer snelle levering !
Snelle levering, maar de verpakking en het transport verdienen meer aandacht ivm met gedeukte blikjes en kapotte pakjes drinken.
3 mrt 2024

Algemeen prima allemaal.

Algemeen prima allemaal, maar ik zie graag ook Root Beer in het assortiment.

Makkelijk te bestellen mindere levering

Makkelijk te bestellen en fijn dat ik de monsterblikken nog ergens kan verkrijgen. Wel jammer dat je €7,95 bezorgkosten betaald, dpd belletje lelt en dan je vervolgens zelf je spullen maar moet ophalen bij een afhaal punt 😑. Vervolgens zijn de blikjes ook ligt gedeukt. Transporteur mag er wel wat beter mee omgaan. Verder dik te vreden.

Goed maar kan beter.

1 malig zover een bezorging niet gekregen omdat deze bij iemand anders was geleverd. Die doos heb ik dan ook nooit meer gezien want de bezorger heeft deze buiten een deur gezet en ik kreeg hier geen notificatie over. Maar er is dan ook na beklacht een nieuwe doos verstuurd die wel aankwam.
13 jan 2024
21 sep 2023
Makkelijk nu bestellen en je kunt het meteen afhalen, goede service. De toegangsdeur is niet altijd open, dan duurt het wel wat langer voor er iemand komt om je te helpen. Soms zijn de houdbaarheidsdata wat mij betreft wat kort.
21 sep 2023
Beste Beppie, dank voor je review. Je kan volgende keer beter de deurbel gebruiken ipv ons telefoonnummer om de deur te openen :-))) En wat betreft de houdbaarheidsdatum, die van Heineken is 02-24 en van de Cola die je gekocht hebt 08-24. Minimaal 5 maanden houdbaarheid is toch heel normaal voor bier? Ik neem nog even contact met je op. Met frisse groet Team Frisland.
24 okt 2023

Fijne winkel

Goede webwinkel, alles is goed te vinden. Pakketje komt later aan dan aangegeven, maar ik weet niet of dat aan Frisland ligt of aan de bezorgdienst.
25 okt 2023
Hoi Martijn, dank voor je reactie. Je pakketje is vanochtend (woensdag) als het goed is afgeleverd. Je hebt maandagavond besteld en gekozen voor DPD levering, deze wordt dan dinsdag ingepakt en woensdag afgeleverd, geheel volgens planning. Als je volgende keer voor Trunkrs kiest dan ontvang je je bestelling al op dinsdagavond. Met frisse groet, Team Frisland.
23 aug 2023
Levering met dpd werkt beste. Mail dat bepaalde product terug in voorraad is, heb ik niet gekregen (of gemist?)
23 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat de levering met DPD het beste werkt. We verontschuldigen ons voor het feit dat we je geen update hebben gegeven over het feit dat het product weer op voorraad is. Bij Frisland streven we ernaar om verwachtingen te overtreffen met onze service en we hopen dat je ons in de toekomst een kans blijft geven.
Vlotte levering en ook als er iets niet is krijg je mail als het weer geleverd kan worden
22 aug 2023

Snel geleverd. Maar niet helemaal mijn smaak. Net iets anders dan ik gewend ben..
23 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je bestelling snel is geleverd. We begrijpen dat smaken verschillen en hopen dat je onze producten blijft ontdekken om iets te vinden dat bij je past. Bedankt dat je ons hebt geprobeerd!
26 jul 2023
Goede prijs en snelle bezorging, dat viel mij op tegenover andere leveranciers
1 aug 2023
Hartelijk dank voor de recensie! We zijn er trots op dat we scherpe prijzen en een snelle levering kunnen bieden - dat is de Frisland manier! Het is onze missie om je te voorzien van de beste dranken en service, dus daar blijven we naar streven. Proost!
15 nov 2023
De bestelling eerst leveren en dan pas om een beoordeling vragen.