charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Ik probeer de klantenservice te bereiken maar krijg maar geen antwoord op mijn vraag na meerdere keren
13 apr 2024

klantvriendelijk

Telefonisch zeer klantvriendelijk en adequaat. Top. Erg beperkt bereikbaar en lange wachttijden.
De bezorging was werg laat en ik wist dit niet van te voren, dus was dat erg lastig.
De levering duurde langer dan er vooraf werd aangegeven
AV
Armand v.
De lier
Ik heb tot heden nog geen bril ontvangen
Duurt erg lang voordat product binnen is
19 apr 2024
EK
Edo K.
Amsterdam
7 apr 2024

Vage informatie

Beste Klant, Via deze weg willen wij jou informeren over de status van je bestelling. Je bestelling bevat specifieke glazen die wij niet op voorraad hebben, maar bestellen bij onze leverancier. Recent hebben wij van deze leverancier te horen gekregen dat zij de productie hebben moeten stopzetten vanwege een technische storing. Door dit technische probleem kunnen zij niet leveren aan hun klanten, waaronder Charlie Temple. Aangezien wij afhankelijk zijn van onze leverancier om je bestelling uit te voeren, moeten wij helaas meedelen dat de levering van je bestelling vertraging zal oplopen. Wij begrijpen dat deze vertraging zeer onaangenaam is voor jou als klant en betreuren de situatie ten zeerste. Natuurlijk blijven wij de situatie dagelijks in de gaten houden en zullen we je per e-mail informeren zodra we een update over je bestelling ontvangen. Hartelijk dank voor het begrip en geduld. Groet, Charlie Temple

Eerste bestelling maar meteen mijn laatste

Begin april besteld, maand later eindelijk mijn bril in huis. Was mijn eerste bestelling en meteen de laatste. Blijkbaar was er een probleem met de fabriek waar de glazen vandaan kwamen maar dit communiceren ze pas na twee weken. De bril zou binnen 5 werkdagen geleverd worden (dus ook geen 3 wat op de site staat) maar dit is dus niet gebeurd. Heb meermaals gemaild en gebeld maar geen reactie, ook niet via facebook. Tot slot heb ik eindelijk mijn bril ontvangen maar is het glas beschadigd. Hierover ook gemaild, toen kreeg ik eindelijk wel reactie met een voorstel waarop ik reageer… maar je raad het al…. Hoor je dus niks meer van. Kwaliteit van het glas is ook echt niet top, je betaald dus echt voor kwaliteit bij de opticien. Deze glazen krijg je bijna niet schoon, zit een rare laag op waardoor je de viezigheid overal heen smeert. Dikke teleurstelling!!

Verwacht geen klantenservice

Ik begreep dat op het moment CharlieTemple werd verkocht, de kopers ze gemiddeld een 4.7 sterren gaven, met goede klantenservice en volgende dag levering.. De nieuwe eigenaar is ook eigenaar van Pearl en EyeWish, en lijkt wel of ze actief proberen mensen terug de opticien in te krijgen. Jammer. Concept is goed. Passen van de monturen thuis goed idee - degene die ik had gekozen kon ik niet meer bestellen, want niet meer in voorraad (terwijl ik het montuur dus wel thuis had..). Aantal keren geprobeerd te bellen, maar heeft geen zin. Wel een zonnebril op sterkte besteld, maar geen idee wanneer ik die zou kunnen verwachten. Volgens andere recensies kan de wachttijd behoorlijk oplopen.
21 apr 2024
De pasbrillen werden direct verzonden, maar de bril zelf is inmiddels 3 weken geleden besteld en geen reactie. Ik had meerdere malen gebeld en krijg dan te horen dat er meer dan 10 in de wachtrij staan, en na 25 min zelf opgehangen. Ik had een 2e e-mail gestuurd met het vermoeden dat ze een scam uitvoeren, gezien ik meerdere reacties heb gezien waarbij niks wordt gestuurd. Ik zei dat als ze de volgende dag geen bericht gaven, ik aangifte zou doen. Ik kreeg toen een bericht dat er een fout bij de fabriek lag. Ik heb geen idee wat nu te doen. Gaan ze bril sturen? Op welke termijn? What the f.