charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

3.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.406 beoordelingen in totaal

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

8 jun 2024

Zeker een aanrader!

Monturen zijn super, prijzen zijn heel fijn, kwaliteit is ook echt geweldig en het feit dat je bril binnen een aantal werkdagen al klaar is echt top! 😍 Heeeeel blij met mijn 2 brillen! Het enige wat ik een tikkeltje lastig vond was het inschatten welke breedte mijn bril precies moest zijn. Hierdoor zijn allebei de monturen die ik heb wat aan de brede kant waardoor de brillen (bij bukken en recht naar beneden kijken) wat los zitten. De pasbrillen die ik had zaten bij mij een stuk strakker en beter, dus ik weet niet helemaal wat het verschil daartussen zou moeten zijn. Maar daarnaast, het is maar iets kleins, verder zitten de monturen mij erg prettig en al helemaal voor de prijs die jullie bieden erg tevreden over, daarom dus zeker een aanrader! 🩷
Het bestellen en afleveren gaat allemaal volgens afspraak en is prima. De bril zelf is qua prijs kwaliteit verhouding in orde. Ik heb een bril met variofocus en meekleurende glazen. Het leesgedeelte is even wennen t.o.v. mijn vorige bril maar na enkele dagen okay. Meekleurende glazen is voor mij geen goede keuze geweest. De glazen kleuren zeer snel donker en daardoor loop je eigenlijk altijd met getinte glazen. Ik ga de bril als zonnebril gebruiken en zal een andere bril met normale variofocus glazen gaan kopen. Maar nogmaals dit is mijn eigen keuze geweest en licht niet aan Charlie Temple.
EV
Altijd makkelijk en snel een bril op recept kopen. Helaas blijkt dan na bestelling dat de glazen dan niet op voorraad zijn. En dat zou ik dan toch ook wel graag voor het bestellen willen weten. Vaker brillen gekocht en één keer was de bril er al de volgende dag. Das echt enorm handig. Kocht voorheen altijd brillen via opticien en daar had ik vaak het probleem van krassen op de glazen, ben niet echt heel zuinig op mijn brillen blijkbaar, maar met de brillen van CharlieTemple heb ik daar eigenlijk nooit last van!

Gokje

Het was een gok om te bestellen. De brillen zijn goedkoop maar is het nog goedkoop als de bril niet bevalt? Ondanks een virtuele passessie weet je niet of de bril echt goed zit, of de glazen aan je wensen voldoen en wie gaat de bril bijstellen als die afglijdt? Ik ben positief verrast! Vooral na het lezen van mindere recensies. Binnen vijf werkdagen was mijn zonnebril binnen. Deze voelt stevig en ik kan er ontspannen mee kijken. Deze gok heeft voor mij goed uitgepakt.

Super tevreden, zal hier voortaan altijd mijn brillen bestellen

Dit was de 2e keer dat ik bij charlie temple bestelde. Ik draag mijn bril voornamelijk 's avonds ,overdag draag ik lenzen. Ik kreeg toevallig een bril met een diepe kras in de rechter lens die zichtbaar was als je er doorheen kijkt. Ik heb de klantenservice gebeld en kreeg direct een nieuwe toegestuurd omdat dit onder de garantie valt. Super goeie service, heb charlie temple al bij vele vrienden en familieleden aangeraden !
Onwijs goede ervaring gehad met Charlie Temple. Normaal geef ik ontzettend veel geld uit bij de brillenwinkel, een bril kost al snel meer dan 150 euro. Nu toch maar even online gekeken nadat ik bij de winkel mijn ogen had laten meten. Alle info ingevuld op de website van Charlie Temple, nog even de klantenservice gebeld om te dubbel checken en ontving de bril erg snel. Hij is exact zoals ik gehoopt had! Erg blij mee!

vlotte verzending, bril naar wens.

Handig dat je verschillende monturen kunt passen en na aanschaf van een montuur de verzendkosten terug krijgt. Glazen zijn prima. Ik heb een zonnebril besteld. Bij aanvang van het keuzeproces lijkt het allemaal heel goedkoop. Echter voor het polariseren van glazen komt er nog 60 euro bij. Was eerlijker geweest als dat in het begin duidelijk was geweest. Polariseren is in mijn ogen een must namelijk .
Duur van de levering was top. Montuur redelijk qua kwaliteit. Uitlevering montuur was niet goed. Begrijp dat persoonlijk aanpassen niet kan op afstand, maar dit montuur kwam direkt uit de fabriek. Krom, pootjes niet vastgedraaid; zonder aandacht verstuurd. Jammer.

Supertevreden. Prijs kwaliteit Top!

Was sceptisch om zomaar via internet een multifocale (zonne) bril te bestellen. Bestelprocedure met mijn recept doorlopen ( best wel complex recept met afwijkende cylinders) montuur uitgezocht + extra polariserende glazen. Binnen 6 dagen geleverd! Goede communicatie over de voortgang en levering.Werkelijk een top bril past perfect en dat voor die prijs. WOW!!. Ik blijf klant!

Glazen niet op voorraad

Ik heb 2 brillen besteld (normale en zonnebril) en bij beiden was het glas niet op voorraad, waardoor ik 7 dagen moest wachten voordat ik het geleverd kreeg. Antwoorden van klantenservice duren soms lang of krijg je helemaal niet. Adreswijziging hadden ze uiteindelijk niet doorgevoerd, dus er is nog genoeg werk aan de winkel. De geleverde brillen zijn prima.
Kleur van montuur wijkt mijnsinziens erg af en tijdens het inpakken van mijn bestelling was de medewerker aan het eten waardoor er etensresten op mijn glas zat. Ook had ik me aangemeld om mij te berichten als het product weer voorradig was, toen ik die mail kreeg duurde het zeker nog een uur voordat ik hem kon bestellen. Beetje verwarrend.
Prima bril voor mijn dochter van 11 (Sidney Chrystal Peach). Staat haar geweldig. Zicht is uitstekend. Supersnelle service. Ook fijn we hetzelfde frame als zonnebril konden bestellen. Voor de toekomst zou het leuk zijn als myopieremmende glazen aan het assortiment toegevoegd zouden kunnen worden.
7 jun 2024
De derde keer dat ik bij Charlie Temple koop, altijd tevreden. Mooie brillen en ze zitten meteen goed (multifocaal). De prijs is maar een fractie van wat je bij de reguliere winkelketens betaalt (ook logisch, ze hebben geen fysieke winkels).
Gewoon super goed geholpen en al was het online voelde het heel persoonlijke oordat er ook gewoon gemaild werd met nog wat aanvullende vragen. Echt top service en mijn persoonlijk echt uit de brand geholpen!! I can see clearly now 👌🏼👌🏼👌🏼

Pootjes gebogen

De bril die ik ontving was duidelijk al door een amateur gebogen in de pootjes en hardstikke scheef. Door deze te verhitten, recht te buigen en op mijn oren af te stellen was dit uiteindelijk geen probleem, maar slordig was t wel.
2 jun 2024

Perfecte bril en lage prijs

Alles was goed.Een multifocale bril besteld met een bril recept van een vorige bril.Alles opgegeven en een montuur erbij besteld. Prijs zeer laag en bestelling zeer snel geleverd. Bril ziet er perfect uit en de sterkte is super
Na me jarenlang blauw te hebben betaald aan mijn brillen was ik in eerste instantie zeer sceptisch. Maar de brillen zijn gewoon super. Het vooraf modellen kunnen passen was top. Kortom, zeer, zeer tevreden.
Na een bestelling geplaatst te hebben telefonisch contact gehad en heel goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Echte toppers zijn het ! De meekleurende glazen werken ook heel goed in de auto btw!
Zeer tevreden bestelling was snel binnen. Bril precies zoals op de foto van uitstekende kwaliteit. En de prijs is geweldig goedkoop, ik raad het iedereen aan ga hier zeker vaker bestellen.
5 jun 2024
Altijd behulpzaam om ook wat oudere klanten goed te helpen in de digitale chaos! Samen komen we er dan wel uit. Bestelling gefixt . . . volgende dag je brilletje op je neus! 10 Duimpjes!