charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

3.798 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.752 beoordelingen in totaal

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

28 jun 2024
Alles is perfect geregeld! Heb eerst pasbrillen gehad. Daarna bril en zonnebril besteld op sterkte.Alles gaat zeer snel. Heb multifcale glazen met een cilinder. De cite is zeer duidelijk hoe er gemeten moet worden en wat er ingevuld moet worden aan sterkte. Ik had al eerder brillen gekocht bij Charlie en had nog het zelfde recept nodig. Dus alles bij elkaar had ik binnen twee weken mijn brillen!

Tevreden.

Bril werd na vijf werkdagen geleverd. Er was aangegeven dat dit na zeven werkdagen zou zijn, dus keurig op tijd. De sterkte lijkt hetzelfde te zijn zoals aangevraagd via het brilrecept. Het zelf stellen van de bril vind ik wel wat lastiger. Vooralsnog in ieder geval tevreden, heb de zonnebril vanwege het Nederlandse weer nog niet zoveel kunnen gebruiken.
Werkelijk waar, ongelooflijk hoe goed en fijn de brillen zitten. Ben net geopereerd aan staar en moest een "noodbril" omdat ik eigelijk pas 6 weken na de operatie een bril aangemeten krijg. Maar zolang wilde ik niet wachten. Bril voor veraf én een zonnebril: samen voor €66,- Prijs kwaliteit een 10! Ik koop geen bril meer ergens anders!!
1 jul 2024

Te late levering

Bij de laatste 5 bestellingen zijn de glazen (de meest simpele) steeds niet op voorraad en duurt het minimaal 7 werkdagen (tot 2 maanden!) eer de bril bezorgd wordt. Brillen zelf zijn oké, maar het irriteert wel dat er nog steeds geadverteerd wordt dat je de bril binnen 3 werkdagen in huis hebt terwijl ze dat nooit waar kunnen maken.

Lamme poot, doorgedraaide schroef en recht model

Wat is goed vind is het gemak van montuur uitkiezen, brilgegevens uploaden etc. Toen ik de bril in handen kreeg klapte 1 brilpoot steeds dicht omdat het schroefje lamgedraaid was. En het montuur is kaarsrecht. Ik heb hem bij een reguliere opticien om moeten laten buigen zodat hij wat meer om mijn gezicht gebogen zat
5 jul 2024
Raar dat iedere keer als ik een bril bestel, het bericht komt dat de glazen (de standaard glazen) niet beschikbaar zijn en dat de bril later komt. Dit is de 2e keer al binnen een half jaar. Als je dan mailt met de vraag wanneer de bril komt, dan komt er geen enkele reactie. Slechte communicatie
13 jul 2024
+ Goede prijs/kwaliteit en service. - Sommige monturen kon ik niet online passen. - graag meer foto's van alle varianten van de monturen op zowel de modellen als ook detailfoto's van de monturen. - ik had graag even 5 monturen willen uitproberen, maar zag dat deze service was verdwenen.
3 jul 2024

Helaas pindakaas

Laatste 2 keren dat ik heb besteld. Duurde het ruim 1 week voordat ik de bril ontving. Dit is zeer vervelend. Omdat ik juist bij Charliertemple bestelde door de levertijd. M’n brillen waren stuk. Bril gaat over het algemeen 6 tot 12 maanden mee. Voor mij was dit de laatste keer.
1 jul 2024
Even uitzoeken hoe de site werkt en met t virtueel passen van de bril. Uploaden oogmeting makkelijk. De keuze is reuze. Niet alle brillen op voorraad, dus compromis moeten maken. Verder is de geleverde bril van goede kwaliteit, goede glazen. Kortom tevreden.
Zeer prettige website, met de virtuele pasmodus als bonus! Wel lijkt de site nog niet optimaal voor mobiel. Het navigeren door de catalogus kan prettiger en na 1x gebruik werkt de virtuele pasmodus niet meer totdat je alle cookies hebt verwijderd
DV
Danny V.
Roermond
6 jul 2024
2e bril besteld,moest even wachten omdat de glazen die ik had uitgezocht niet op voorraad waren.Maar na paar dagen PERFECT geleverd,ook deze bril weer top van kwaliteit en afwerking. 5 sterren plus tegen een ongelooflijk voordelige prijs
Er is iets niet in orde met de glazen van mijn bestelde bril en hierover zocht ik via de mail contact met Charlie temple. Helaas krijg ik na 2 x mailen nog geen antwoord. De bril ziet er verder top uit en was snel geleverd!
4 jul 2024
2 brillen besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn zoontje deze kwamen eerder aan en gewoon SUPER geleverd! Ik bestel al sinds 2018 bij CT, de vorige bril was een drama, maar deze! Ze zijn weer net zo goed als vroeger! Gr, Rishi
KK
Karin K.
Dodewaard

Op en top tevreden!

Zeer tevreden met de kwaliteit van de brillenglazen, gekleurd en polariserend. Ook het montuur is volgens verwachting. Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Ik ben blij met mijn nieuwe zonnebril op sterkte!
9 jul 2024
Snelle levering. Beter in beschermend karton verpakken. Niet duur. Goede website. Risico op beschadiging is nu groot bij opsturen in envelop. Multifocaal: ik moet mijn bril hoger houden om kortbij te lezen
JW
Janita W.
Anoniem
10 jul 2024
Keuze uit mooie brillen. Ik heb al meerdere brillen gekocht bij Charlie Temple en tot nu toe bevalt het prima. De informatie over de bril is duidelijk. Prijs - kwaliteit verhouding is goed.
IV
Ineke V.
Rosmalen
5 jul 2024

Super service

Nadat ik zelf een verkeerde bril besteld had kon ik deze kosteloos terug storen. (Alleen Verzendkosten moest ik betalen) nu ben im heel blij met mijn nieuwe goede varifocus zonnebril
10 jul 2024
Enorm goede klantenservice. DHL Deed moeilijk met een bezorging; Charlie Temple stuurde direct een andere bril op met een upgrade op de glazen vanwege het ongemak!
8 jul 2024
Fijne brillen, al is de pasvorm niet altijd optimaal en lukt zelf bijstellen ook niet helemaal. Maar als je eenmaal weet welke modellen goed passen is het perfect!
Het was een brievenbuspakketje maar ik bleef ervoor thuis om de twee brillen niet mis te lopen haha De bril was kleiner dan ik dacht maar hij zit en staat prima!