charlietemple.com

Charlie Temple Europe B.V.
Van Nelleweg 1 Gebouw 4 Thee 1
3044 BCRotterdam
Ciska Gooskens

Beoordelingen voor charlietemple.com

4.52 / 5.00

12.328 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over charlietemple.com

Top brillen, ik mis wel de oude lijn van Titanium brillen

Bril zit en kijkt meteen goed.

1 dag geleden
Snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestelde 9 brillen 2+2+2+2+1 maar bij bestelling van de laatste 3 was de laatste de goedkoopste onder 30 euro en toen moest ik toch verzendkosten betalen. en dat vond ik zeikerig

1 dag geleden
Habe mir die Brille Steven S bestellt. Ultra schnelle Lieferung. Top Qualität. Eine sehr schöne Brille. Bin begeistert

1 dag geleden
Brillen zijn van uitstekende kwaliteit,door pupil meting zitten deze ook perfect,altijd snelle levering,duidelijke uitleg bij bestelling en meting.

Nvt

1 dag geleden
De services en levering geweldig goed. Alleen ik zal de bril helaas niet dragen want de bril die ik heb ontvangen is te sterk. Ik heb het receptje met mijn sterkte gemaild maar hij is echt te scherp / sterk. Ik word er misselijk van en ik krijg hoofdpijn. Ik heb meerdere brillen op deze sterkte maar dan van eye wish en deze zijn uitstekend. Dus ik weet niet zo goed wat er mis is gegaan.

1 dag geleden
Snelle levering van een goed product, ben er erg tevreden over.

1 dag geleden
Dit is al mijn tweede bril van CT zodat ik lekker kan afwisselen. Het model zag ik via de nieuwsbrief voorbij komen en vond het erg mooi. Ik heb de montuur virtueel gepast en ik was verkocht Fijn dat ze mijn oogmeting hebben bewaard zodat het scheelt met opzoeken. Dat maakt bestellen erg makkelijk.

1 dag geleden
Prima product voor een mooie prijs. Levertijd duurde iets langer dan verwacht.

Zeer tevreden over het gemak van bestellen, de snelheid van levering (ondanks de feestdagen) en het geleverde product. Je krijgt echt waar voor je geld

als er iets niet 100 duidelijk is word er via een mail navraag gedaan . afspraak afspraak en daar houd ik wel van. de persoonlijke adviezen zijn goed geformuleerd

Prima bril snel geleverd,

Me vorige bril was beter deze die ik nu heb is niet kras bestendig en beslaat continu ook met autorijden maar heb geen keuze deze te houden i.v.m. ik geen andere bril meer heb zonde

Prima service mooie brillen snelle bestelling

Goed product en levering

Foute bestelling van mij goed opgelost

Makkelijk een nieuwe bril voor redelijke prijs

Past uitstekend