charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.923 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Levertijd langer dan gecommuniceerd

Levering zou in 5-7 werkdagen plaatsvinden. Er zijn nu 10 werkdagen voorbij en ik heb nog steeds niets ontvangen. Over deze uitloop wordt ook niet via e-mail gecommuniceerd. Er wordt verwacht dat je dit dan zelf in de portal opzoekt. Daar zie je dan vervolgens waar je bestelling zich in het proces bevindt maar zie je niet een nieuwe verwachte levertijd. Hopelijk is de kwaliteit van de brillen wel beter dan de communicatie skills.

Geen bril door leverantieproblemen, netjes opgelost. Niet telefonisch bereikbaar.

Bestelling geplaatst op 6 april. Levertijd zou 5 werkdagen zijn. 16 april geprobeerd te bellen maar zoals bij veel mensen lang in de wacht waarna de verbinding ineens dood was (niet opgehangen maar gewoon stilte). Ervaringen gegoogled en veel soortgelijke verhalen. Dus ik ging er al van uit dat ik mijn geld kwijt was. Tot mijn verbazing 2 dagen later een mailtje dat er vertraging was ivm problemen met hun leverancier. Teruggemailed of ik de bestelling dan niet kon annuleren (leveringsprobleem klonk niet als iets dat snel opgelost zou worden) en mijn geld terug kon krijgen. Direct een reactie dat ze het gingen regelen en een paar dagen later stond het op mijn rekening. Dus een 1 voor tijdige communicatie en bereikbaarheid, een 5 voor de afhandeling, gemiddeld dus een 3. Als ik Charlie Temple was zou ik geen bestellingen meer aannemen tot het probleem is opgelost, hun (waarschijnlijk door de problemen overbelaste) helpdesk uitbreiden en sneller communiceren.
30 mrt 2024
Zonnebril met meekleurende glazen én op sterkte besteld. Ik heb lastige ogen (+ en - met een verschil van bijna 5). Ik had mijn recept bijgeleverd, wat aan te raden is, want dat voorkomt discussies en gedoe. Snelle levering met het gewenste resultaat, nl. dat ik goed kan kijken met de bril. Ook vanwege de prijs zeker aan te raden (ik betaal bij een opticien al gauw 600€+ voor een beetje zonnebril op sterkte, deze was 135€ meen ik) Alles bij elkaar 5 sterren waard.

Vertraagde bestelling en matige terugkoppeling

Op 8 april mijn bril met glazen besteld. De volgende dag vernomen dat de glazen niet op voorraad zijn en het maximaal 7 dagen langer duurt. Op 16 april geïnformeerd naar de status. Blijkt dat machine stuk is en het nog langer duurt. Waarom ben ik niet geïnformeerd? !8 april krijg ik een mail dat de "bestsellers" weer in stock zijn maar niets over de door mij bestelde glazen. Het is nu 23 april en ik heb nog steeds niets ontvangen. Slechte communicatie

Feedback voor nog niets geleverd...

Blijkbaar is Trusted Shops in de veronderstelling, dat ik mijn bestelling van Charlie Temple ontvangen heb, want ze vragen feedback.... Helaas, bestelling van 7 april blijkt geen 7 werkdagen maar weken zoniet maanden te kunnen gaan duren. De vraag is, wat zou er dan evt. verbeterd kunnen worden? Nou, misschien niet op 1 leverancier wedden, die als er een technische storing is, gelijk niks meer kan....

Ik had een mail gestuurd nav bestelling en nooit reactie op gekregen

Ik had de bestelling geplaatst maar twijfelde en vroeg daar opheldering over alvorens mijn bestelling in behandeling zou worden genomen per mail zoals worst geadviseerd. Ik kreeg een melding dat het montuur niet op voorraad lag. Geen reactie tot op heden ontvangen mbt welke glazen ik moet bestellen bij een oog plus en een oog min én een cilinder...
Bril is top, kleur wel wat anders dan op de foto maar alleen maar meer positief uitgepakt. Wel heel risicovol om momenteel te bestellen want er is geen klantenservice bereikbaar. Vandaar 4 sterren ipv 5. Ik bestel hier al jaren en vroeger was de klantenservice top, erg zonde want ze leveren goede producten voor weinig.

Ik ben verliefd op mijn nieuwe bril!

Gisteren ontving ik mijn nieuwe bril.en zette deze .eteen op . Crystal peach ( Derek),Prachtig! Hij staat en zit zo mooi en ik kreeg meteen complimenten. Ik ben zo verliefd op de brillen van Charlie Temple en ze zijn nog betaalbaar ook! Ik ben 74 bijna75 jaar en super blij , ik voel me er jonger door!
Communicatie is heel summier. Een bestel bevestiging en na een week of twee een bericht dat de bril er morgen is. Ik ben geen fan van dagelijks drie mails, maar hier was ik toch even ongerust of het helemaal goed ging. Maar uiteindelijk geleverd niet veel later dan verwacht en ik kan waarempel het bericht dat ik nu aan het typen ben, goed lezen. Prima bril

Voorraad matig, verder goede prijs/kwaliteit producten

Ik geef de webshop 3 sterren omdat er vaak veel niet voorradig is, heb je eindelijk een leuk model of accessoire gevonden is het er niet, dat vind ik echt nadelig. Verder zijn de producten goed zo ook prijs/kwaliteit en is de levering prima. Doe iets aan de voorradigheid van producten, dan zeker een ster erbij.

voor weinig geld een leuke bril

De 4 pasbrillen best snel ontvangen. Fijn dat je thuis een keuze kunt maken. De uiteindelijke levering van de bril liet even op zich wachten omdat de onderdelen niet op voorraad waren. Uiteindelijk na 2 weken ontvangen. Blij mee, dit is inmiddels mijn tweede Charlie Temple en zal zeker niet de laatste zijn

Super, maar….

Als gebruiker van het eerste uur heb ik zeker al 10 brillen besteld. Dus zeker tevreden. Echter het laatste jaar werkt de klantenservice niet zoals je mag verwachten. Geen reactie op e-mails, retour verwerking die 6 weken duurt. Echt heel jammer. Product en prijs is prima. Maar klantenservice is ondermaats

Communicatie

De bril is van goede kwaliteit. Uw communicatie is iets minder. Bril besteld op 9 april. 10 april bericht dat de levertijd 7 extra werkdagen ging duren. Plots op 13 april bril geleverd. Op 15 april mail dat helaas de levertijd langer wordt??? Dit gemeld maar geen terugmelding gekregen, dat is wel lammer.

Geen bericht gehad van vertraging

Geen bericht ontvangen dat leveren binnen 7 werkdagen niet ging lukken. Na 10 dagen zelf kontakt opgenomen . Wel zo netjes als het probleem al vanaf begin april speelt, dit even doorgegeven wordt aan de koper die op bril zit te wachten. Helaas wacht ik nog steeds op mijn bestelling
DV
Danny V.
Roermond
7 apr 2024
Alles beviel,goede communicatie toen glazen niet op voorraad waren Onklopbare prijs kwaliteit verhouding Glazen perfect met in beiden cylinder Prachtig montuur in echt titanium en zeer mooi afgewerkt Ik ben Fan en blijf klant Ga volgende maand nog wat bestellen
MH
Marianne H.
Eindhoven
De bril werd snel geleverd, ziet er netjes uit en de glazen bevallen ook goed. Het virtueel passen is wel een probleem als je een bril nodig hebt want die moet je dan afzetten en dan zie je niet goed hoe de bril staat. Maar dat heb je in een echte winkel ook
Alles klopt gewoon! Een toffe bril waar ik veel complimenten over krijg voor een uitstekende prijs! Ik heb inmiddels best wel al wat verschillende brillen besteld afgelopen jaren en vind het leuk om brillen te kunnen afwisselen, als een soort sieraad.
Snelle service. De kwaliteit van de brillen zelf valt soms tegen... Bij mij is al eentje kapot gegaan (en ik gebruik die enkel 's avonds), bij mijn man houden ze het telkens slechts enkele maanden uit alvorens een beentje of neusvleugeltje afbreekt.
Omdat ik de brillen heb ontvangen heb ik het op Goed gezet, maar ondanks dat deze volgens de website op voorraad waren, bleek dat er een langere wachttijd van een week zou zijn, omdat enkele glazen alsnog extern bijbesteld moesten worden.
IR
Mijn bril werd verstuurd via DHL. Van DHL bericht dat hij door schade weer retour was gestuurd. Na mailtje te hebben gestuurd naar hun met de code van DHL, kreeg ik heel snel een andere toegestuurd. Super! Sterkte en brilkwaliteit prima