charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Heb inmiddels 10 werkdagen geleden een bril besteld en deze is nog steeds niet binnen. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Tijdens het bellen werd mij verteld dat de bril binnen max 7 werkdagen geleverd zou worden. Erg slecht bestel nooit meer bij charlie temple.
14 apr 2024
Klanten service na een half uur wordt de verbinding verbroken Volgende dag helemaal niet te bereiken Mail gestuurd nog geen reaktie. Bestelling van 30 maart nog steeds niet ontvangen Inmiddels 2 weken verder. Ik hoop dat ik morgen bericht terug ontvang
18 apr 2024

Afspraken niet nagekomen

De levertijd wordt eerst op een dag toegezegd, vervolgens wordt het zeven werkdagen en uiteindelijk krijg ik de bril na 14 dagen! Moet ik jullie vertellen dat je eerlijk moet communiceren en klanten niet blij moet maken met een dooie mus?nu bij deze dan!
21 apr 2024
Trage levertijd waardoor ik nu geen zonnebril op sterkte heb voor vakantie. Ook verder geen communicatie wanneer dan wel. Telefoon 40 min. in de wacht en wordt er opgehangen, maar vervolgens e-mail binnen 3 minuten beantwoorden. Bijzonder allemaal
13 apr 2024
Voldoet niet aan beloofde leverdatum. Na 14 dagen nog steeds geen bril ontvangen. Gebeld met klantenservice en prettig gesprek gevoerd waarin beloofd werd dat bril uiterlijk afgelopen donderdag geleverd zou worden… het is inmiddels zaterdag!
14 apr 2024

Na 14 dagen nog geen bril te zien.

Ik wacht ondertussen 14 weken om mijn bril. Na 9 werkdagen is de bril nog steeds niet verzonden. Begin vorige week Velde ik naar Charlie Temple en kreeg ik te horen dat vrijdag de bril zal verstuurd worden. Bestelling gedaan om 30 maart.

Na weken wachten nog geen bril

Begin april een bril besteld en betaald en levertijd zou 1 week zijn. Echter nu al weken later, niets meer gehoord, niets ontvangen en status van de bestelling komt niet verder dan “in behandeling”. Mailen of bellen wordt niet beantwoord.

Nog niks ontvangen

Het is heel onhandig om feedback te vragen als je nog niks hebt ontvangen? Wel netjes bericht, maar geen enkele tijdsindicatie. Geen idee dus wanneer ik nog iets ontvang en of het dan bevalt? Vraag het nog maar eens ná ontvangst.
16 apr 2024

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Op 1 april een bestelling gedaan. 2 april mail gekregen dat het maximaal 7 werkdagen vertraagd is. 2x contact gezocht met de klantenservice over een status van mijn bestelling. Heb nog altijd geen antwoord en wacht ook nog steeds
17 apr 2024

Niet bestellen hier

Bestelling ruim 2 weken gedaan, nog steeds niks ontvangen. Klantenservice onbereikbaar.. 3x bijna een uur in de wachtrij gezeten. Ik krijg niemand aan de lijn. Op mijn mail wordt ook niet gereageerd. Triest.. hier niet bestellen
19 apr 2024
Ik ben al weken aan het wachten op mijn bestelling. Heel vervelend dit, eerst direct leverbaar, daarna toch niet ivm bijzondere glazen... en dan ligt de productie stil!! Voor de duidelijkheid het gaat om standaard glazen +1...
27 maart bestelling gedaan nu 11 april Nog niets ontvangen zou maximaal ivm vertraging 7 werkdagen later zijn Maar is nu al totaal 15 dagen en na melding op 28/3 dat het maximaal 7 dagen later zou zijn niets meer gehoord
17 apr 2024

Nog steeds niet geleverd.

Omdat ik na ruim 2 weken gemaild heb waar mijn bril bleef, kreeg ik ineens te horen dat er problemen zijn met de glazen fabrikant. Was klantvriendelijker geweest dat ze het zelf gemeld hadden en niet pas na mijn mail.
21 apr 2024
Productie ligt stil, na 2 weken te horen gekregen dat ze product niet kunnen leveren. Hadden ze ook wel gelijk mogen melden, gelukkig wel mijn geld terug. Ik heb het idee dat het een zooitje is bij charlie temple.
FL
Frits L.
Den Haag
18 apr 2024

2 april bril besteld en nog steeds niets ontvangen

2 april bril besteld. 3 april mailtje dat de glazen niet voorradig zijn en dat de levering maximaal 7 werkdagen is vertraagd. Inmiddels is het 18 april en nog steeds geen bril en ook verder geen enkel bericht.
PP
Peter P.
Amsterdam
Telkens als ik iets bestel zijn de glazen niet op voorrraad en wordt de levering 7 dagen uitgesteld. Deze keer had ik na 10 dagen nog niets ontvangen. Niet liegen en gewoon zeggen dat je niet kan leveren.
13 apr 2024
De bestelling is niet binnen gekomen binnen de tijd die ervoor staat. Gebeld 2 keer voor 13 uur en eruit gegooid. Daarna gemaild en geen reactie. En nu vraag hoe bestelling is die niet binnen gekomen is.
nog steeds niets ontvangen, eerst bericht over max 7 werkdagen vertraging, 2 weken later weer bericht over 7 dgn vertraging. eerder communiceren en bij zo'n lange wachttijden kleine attentie op zijn plaats
Optijd leveren, bestelling niet niet binnen paar dagen maar pas na 2 weken ontvangen. Mosterd na de maaltijd. Heb een andere bril moeten kopen. En 0,0 reactie op mijn verzoek de bestelling te annuleren.
21 apr 2024
Waardeloos krijg mail op mail dat de glazen niet leverbaar zijn. Bied ze dan ook niet aan! 6-4 besteld, nu 21-4 nog niks. Ondertussen bij de opticien maar 1 besteld en die paar dagen later al binnen.