charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

4.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

14 apr 2024

Very slow delivery

Very first time i used this site to order glasses.... They said a normal order like mine take them 3 days i have been waiting 12 days already and the status of my glasses is still at being made.....
Beterei info graag. Bril heeft bv geen verende benen. Neusbrug is niet instelbaar. Voor dat geld was dit wel mogelijk geweest. Op andere site bril gevonden met die specs en was 60% goedkoper.

Slechte service

2x een zonnebril besteld tot 2x toe terug gestuurd omdat deze qua sterkte niet goed waren ik heb bewijs dat ze beide bezorgd zijn maar mailtjes reageren ze niet op en telefonisch onbereikbaar
20 apr 2024
Ik heb tot op heden geen bril ontvangen? Ik heb wel betaald. En ik heb 2 maal een mail Gestuurd waarop ik ook geen antwoord heb mogen ontvangen? Waar is of blijft mijn bestelde bril? M vr gr
18 apr 2024
Wacht nog steeds op 5 brillen voor mijn vrouw glazen niet leverbaar Wij gaan per 1 mei voor een half jaar met onze boot op vakantie, liggen de brillen tot 1nov op de mat thuis( als ze komen)
16 apr 2024
Charlie temple is niet meer wat het geweest is. Levertijden worden nooit gehaald, zelf een aangekondigd uitstel maximum niet. Klantenservice is totaal onbereikbaar. Onbetrouwbare partij.
14 apr 2024

Slecht

30 maart 2024 een bril besteld nog steeds niet ontvangen....als je haast hebt kun je beter naar de opticien gaan en wat meer uitgeven. Klantenservice zeggen ook maar wat naar mijn idee!!
13 apr 2024
Bril nog niet geleverd na 10 werkdagen, zou er binnen 7 werkdagen zijn. Geen bericht over gehad o.i.d. terwijl het een structureel probleem lijkt te zijn gezien de andere recente reviews
18 apr 2024
3 april bril besteld nog niets binnen na twee mails en bellen krijg ik een mail waar ik niks mee kan . Bellen is trouwens niet gelukt na drie kwartier gewacht te hebben maar opgehangen
16 apr 2024

Niet ontvangen!!!!!

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling 16 dagen na! Geen antwoord, telefoon niet opnemen en mail word niet erop gereageerd. Heel zonde hoe is de service nu! Ik EIS mijn geld terug!

Onbereikbaar en levert niet conform afspraak

De levertermijn is reeds overschreden en op herhaaldelijke emails met het verzoek een leverdatum aan te geven wordt niet gereageerd. Mijn partner heeft dezelfde ervaring.

Trage levering

Slechte service, ze kunnen blijkbaar niet leveren omdat de machines stil liggen in de fabriek en kapot zijn. Er is niks bekend qua hoe lang nog het duren of compensatie.
21 apr 2024
Producten nog steeds niet ontvangen en ik heb niet het idee dat ik geholpen wordt. Ik hoop ze nog te krijgen, maar ik begin sterk te twijfelen of dat nog gaat gebeuren.
Ik zocht n mooie groene bril had 4 groene brillen op zicht ,ik deed de doos open en zag allemaal donkere brillen dus de kleuren komen niet overeen met de echte brillen

Waardeloos

04/04/24 bestelling geplaatst, het is nu 2.5 weken later en ondanks dat ik meermaas met charlie temple contact heb gezocht, heb ik nog niks gehoord over mijn bestelling
Ik ben heel lang op.mijn bril aan het wachten. Het zou eerst 3 dagen worden. Daarna kreeg ik een email dat het zou 7 dagen worden en ik wacht nu meer dan 2 weken... s
RH
Rob H.
Zutphen, Nederland
18 apr 2024
Wacht al sinds 3 april op bestelling of enige reactie, nu na drie weken krijg ik de melding dat mijn bestelling nog in het winkelmandje zit, vreemde gang van zaken
Informeer! Ik hoor al meer dan een week niks over de levering van mijn bril. Er zou een “productie probleem” zijn bij de leverancier maar hoor verder niks meer.
18 apr 2024
Na 3 weken nog geen bril of uitzicht op wanneer hij wel . Jammer waren met een groep vrienden op zoek naar een goedkoper alternatief maar blijkt toch niet ideaal.
20 apr 2024
Valse beloftes! Op website stond bril binnen 2 dagen. Direct na bestelling mail dat het minstens zeven dagen zal zijn. Vandaag, 14 dagen verder, nog steeds niet.