charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com
Beoordelingen:

4.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.035 beoordelingen in totaal  

4,09
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
charlietemple.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

de meest kritische beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor charlietemple.com

Sorteren  
Meest recente eerst
(216)
(193)
(536)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mijn laatste bestelling bracht een kwalitatief slechte bril

Mijn laatste bestelling bij Charlie Temple viel me erg tegen. De veren stonden niet loodrecht op het montuur. Aan een kant was de afwijking bij het oor al zeker een centimeter. Een kwalitatief slecht montuur dat tot mijn verbazing de kwaleitstoets bij Charlie Temple had doorstaan. De afwijking was erg duidelijk en degene die de bril hebben gemaakt en ingepakt hadden dit sl moeten zien. De pootjes waren ook niet strak in te klappen. Ik hen al meerdere brillen van Carlie Temple gehad en mijn vorige altijd tot tevredenheid. Gelukkig kan je een bril retourneren en het geld terug krijgen. Dat is goed geregeld. Dus dat heb ik gedaan. Alleen het montuur was slecht. De glazen waren prima. Jammer!
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Brillen liggen lang op zich wachten. Glazen niet goed, geen compensatie
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Eerste bestelling maar meteen mijn laatste

Begin april besteld, maand later eindelijk mijn bril in huis. Was mijn eerste bestelling en meteen de laatste. Blijkbaar was er een probleem met de fabriek waar de glazen vandaan kwamen maar dit communiceren ze pas na twee weken. De bril zou binnen 5 werkdagen geleverd worden (dus ook geen 3 wat op de site staat) maar dit is dus niet gebeurd. Heb meermaals gemaild en gebeld maar geen reactie, ook niet via facebook. Tot slot heb ik eindelijk mijn bril ontvangen maar is het glas beschadigd. Hierover ook gemaild, toen kreeg ik eindelijk wel reactie met een voorstel waarop ik reageer… maar je raad het al…. Hoor je dus niks meer van. Kwaliteit van het glas is ook echt niet top, je betaald dus echt voor kwaliteit bij de opticien. Deze glazen krijg je bijna niet schoon, zit een rare laag op waardoor je de viezigheid overal heen smeert. Dikke teleurstelling!!
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd

Qua levertijd wordt je best wel voorgelogen. Ze claimen binnen 24 uur te kunnen leveren maar dat is eigenlijk alleen wanneer je een bril zonder sterkte koopt. Vervolgens krijg je na je vestelling een email dat het product toch niet op voorraad is en de levertijd uiteindelijk bijna 2 weken is. De producten zijn gelukkig wel goed.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Komen afspraken niet na

Ik ben nog steeds wachtende op m'n product. Afspraken over levering en communicatie komen ze niet na.
Beoordeling melden
PB
Paul B.
DEVENTER
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levert niet wat er is beloofd
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging was werg laat en ik wist dit niet van te voren, dus was dat erg lastig.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Twee weken geleden besteld maar nog geen idee of er iets gebeurd en wanneer de bril klaar is. Voorheen wel eens besteld en toen binnen twee dagen in huis. Dus nu een tegenvaller
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb m'n bestelling nog niet ontvangen, omdat er problemen zijn bij de leverancier met de bestelde glazen. Ik heb hier netjes bericht over gekregen en een kortingsbon ontvangen, maar vind het uiteraard wel jammer. Oordelen over de bestelling kan dus nog niet.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Service niet op peil

Eerdere ervaring met Charlie Temple was goed. Snelle, correcte levering. Nu wacht ik al weken op mijn bril. Baal ervan.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik zocht n mooie groene bril had 4 groene brillen op zicht ,ik deed de doos open en zag allemaal donkere brillen dus de kleuren komen niet overeen met de echte brillen
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Foutieve sterkte door "ordernummer"

Jullie hanteren dezelfde ordernummers voor verschillende orders. Ik lever bewijs aan dat de ordernummer die ik heb doorgegeven behoort dat mijn vorige order. Jullie geven aan dat de ordernummer bij een andere bril hoort. Jullie horen de retourkosten te vergoeden , maar dat hebben julie niet gedaan.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vertraging

Een aantal dagen na bestellen kreeg ik pas te horen dat er een storing was waar de glazen gemaakt worden. Als ik dat had geweten had ik er niet besteld aangezien het dus veel langer geduurd heeft dan eerst werd aangegeven. Verder is het een prima reservebril voor de prijs
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Onbereikbaar en levert niet conform afspraak

De levertermijn is reeds overschreden en op herhaaldelijke emails met het verzoek een leverdatum aan te geven wordt niet gereageerd. Mijn partner heeft dezelfde ervaring.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Na weken wachten nog geen bril

Begin april een bril besteld en betaald en levertijd zou 1 week zijn. Echter nu al weken later, niets meer gehoord, niets ontvangen en status van de bestelling komt niet verder dan “in behandeling”. Mailen of bellen wordt niet beantwoord.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bril nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden