Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
13 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke.
De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen.
Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik.
Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst.
Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen.
Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt.
Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!!
En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!
Zondag 13 april heb ik mijn bestelling (zonnebril op sterkte) gedaan zonder recensies te lezen op de website. Na ong 3 dagen kreeg ik een mail dat de bestelling was vertraagd door problemen met de glazen. Toen pas ging ik de recensies lezen over slechte communicatie, vertraging, e.d. Ik maakte me wel wat zorgen. Ruim een week later kreeg ik weer een mail, dat mijn zonnebril zou worden verstuurd. Inmiddels heb ik hem in huis, 12 dagen nadat ik de bestelling deed en de bril is helemaal goed. Montuur lijkt ook van prima kwaliteit. Dus ik ben heel erg tevreden!
Na de bestelling van mijn zonnebril met varifocus ontving ik een bericht dat er een flinke vertraging op de levering zou zijn. Balen natuurlijk. Nog via mail geïnformeerde naar specifieke vertraging. Geen reactie gehad. Toen bleek de bril slechts 2 dagen later te worden geleverd. Conclusie: goed passend product, matige communicatie
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Communicatie
De bril is van goede kwaliteit. Uw communicatie is iets minder. Bril besteld op 9 april. 10 april bericht dat de levertijd 7 extra werkdagen ging duren. Plots op 13 april bril geleverd. Op 15 april mail dat helaas de levertijd langer wordt??? Dit gemeld maar geen terugmelding gekregen, dat is wel lammer.
Beoordeling melden
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De pasmodellen voor een zonnebril donker kleuren. Dit zou misschien met een folie kunnen. Dan heb je een beter idee hoe de zonnebril bij je staat.
En misschien korting op de brillenkoker. Of gratis wanneer je binnen een bepaalde periode opnieuw een aankopen doet.
Bestel gemak, maar mijn bril was niet leverbaar op termijn. Glazen moesten besteld worden. Ik had m niet optijd voor de vakantie zonder probleem geannuleerd en dag later mijn geld weer op de rekening
Beoordeling melden
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Tot nu altijd goede brillen ontvangen. De laatste was een week vertraagd. Alleen het contact is wat lastig. Mailen wordt niet op gereageerd, bellen ook niet. Via instagram alleen antwoordt gekregen
Beoordeling melden
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel keuze en makkelijk te bestellen. Zonnebril snel binnen voor een hele mooie prijs. Zit perfect en glazen zijn 150% goed (mutifocaal). Betere bril dan die ik bij de opticien kreeg aangemeten.
Beoordeling melden
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Perfect!
Tweede keer dat ik hier een bril bestel. Goede communicatie, goede keuze, goede kwaliteit en prijzen en fijn dat je de bril online kan passen. Ik ben er blij mee! Tot de volgende bestelling!
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De kleur van het monteur is in het echt helaas donkerder dan op de foto. Dat is jammer. Het verzenden duurde langer maar daar werd ik netjes van op de hoogte gesteld. Prijs kwaliteit is goed!
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De bril is stevig en mooi. Niet binnen de 3 dagen, maar er werd mij wel gemaild over de situatie van de bezorging. Uiteindelijk was de bril binnen na 7 dagen
Beoordeling melden
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Fijne snelle service !!
De verzend liep wat vertraging op door de leverancier. Maar hier netjes en snel een mail van ontvangen. De bril was goed en netjes verpakt. Fijne service!
Beoordeling melden
6 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ze reageren niet snel maar bril die besteld was met multifocale glazen was niet goed en kon het conform afspraak (in algemene voorwaarden) terugsturen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.